26. Kapitola

319 15 1
                                    

Bella
Zeus nás provedl celým svým království. Bylo tu několik bohů a bohyň. Lili se od nás odpojila hned na začátku. Moc se mi nelíbilo, jaká byla. Neposlouchala jsem Zeuse a myslím, že i ostatní. Zeus nám pak řekl, že na nás čeká venku. Přikývli jsme a šli ven, před bránu. Byla opřená o bránu a čekala na nás. Všimla si nás a šla k nám. V půli cestě se jí podlomili kolena, Carlisle ji rychle chytil a podepřel ji. My se k nim rychle rozběhli. ,,V pořádku?" Zeptala jsem se a ona přikývla. Carlisle ji dal ruku na čelo. ,,Ne není. Máš horečku. Motá se ti hlava?" Jen přikývla a sklonila hlavu na zem. Carlisle si ji vyhoupl do náruče a šli jsme domů. ,,Měli bychom se rozloučit s bohem." Řekla ještě. Podívali jsme se po sobě. ,,Zkus to jak si to udělala s Heliem." Řekl Edward a Lili přikývla. Zavřela oči.

Lilia
Zavřela jsem oči a snažila se s ním spojit. Jo! Spojila. ,,Ano?" ,,My už půjdeme ano?" ,,Ale jistě. Cítím, že ti není dobře. Brzy se uzdrav." ,,Díky. Ahoj." ,,Ahoj." Otevřela jsem oči a zjistila, že jsme u brány. ,,Můžete projít." Řekla jsem a oni přikývli. Carlisle mě nesl a já usnula za cesty.

Esme
Lili usnula v Carlislově náručí a my sešli ze schodů. Když jsme se otočili, tak už tam nebyli. Jazz si vzal Juliu na záda a rozběhli jsme se domů. Šla jsem těm dvoum udělat jídlo. Julia byla s Rose a Al v obýváku a Carlisle šel se kouknout na Liliu. Udělám jim palačinky.

Carlisle
Šel jsem s Lili do mé pracovny. Položil jsem ji na lehátko a změřil ji teplotou. Měla ji zvýšenou.

Julia
Esme mi přinesla jídlo. Byli to palačinky a k tomu mi dala jablečný džus. ,,Kde je Lili?" Zeptala jsem se, když jsem spolkla sousto. ,,U Carlislea." Přikývla jsem. ,,Bylo to vynikající. Děkuji." Řekla jsem jí a podala talíř. ,,Nemáš zač." Usmála se na mě zpět a šla umývat nádobí.

Anděl a DémonKde žijí příběhy. Začni objevovat