Lilia
Probudila jsem se a šla do své přenádherné koupelny a umyla se. Vzala jsem si bílé šaty, byli mi po kolena a na dekoltu jsem měla zlatou růži a zlatý opasek okolo pasu. Na konci byli pozlacené. Vzala jsem si střevíčky byli pozlacené na konci a k tomu měli taky zlaté růže. Byli menší a hezké. Šla jsem k Bohu. Byl zády ke mně. Přešla jsem k němu. ,,Ahoj. Potřebuju s tebou něco probrat." Pozdravila jsem ho a přešla hned k tématu. ,,Ahoj a jaká?" ,,Cullenovi by nám chtěli pomoc ale problém je takový, že nemají moc. Jejich síla a rychlost by se hodila a myslím, že by se něco pro ně našlo." Přikývl. ,,Můžeš se podívat do knihoven." Přikývla jsem a zamyslela se. ,,To mám projít pět knihoven. Osm!" ,,To je v poho." ,,Než to ale všechno pochodíš." Řekla jsem a vydala se sem do knihovny. Na chodbě jsem potkala Culleny a Juli. ,,Kam jdeš?" ,,Projít osm knihoven." Řekla jsem jim a jejich pohled se změnil na nechápavé. ,,Najít něco, čím byste nám mohli pomoct." Přikývli a Edward řekl. ,, Nechceš nějak pomoc?" ,,Můžete semnou, aspoň se tu podíváte po okolí." Přikývli a vydali se sem do knihovny. Sedli si ke stolům a já šla k policím. Hledala jsem knížku o všech kouzlech tady na tomto ostrově, jinak nevím jak to pojmenovat. No... Možná kouzla andělů. Našla jsem to, nebyla to knížka ale kniha. Tlustá kniha. Byla bílá a měla na každém rohu andělská zlatá křídla. Vyšité písmo: Kouzla všech andělů. Vzala jsem to a šla ke knihovnici. Je to mladší žena a ma brýle. Její starší a potrhaná křídla byla o hodně větší než ta moje. Já je teď neměla. Byla potrhaná kvůli tomu, že na ni někdo zaútočil. Byla jsem mladší a ona mi to říkala. ,, Jé ahoj Lili. Jakpak se máš? Slyšela jsem o tom vše. To je strašně moc hustý, že se kamarádíš s upíry a s démonem." Byla to drbna. ,,Ahoj. Mám se dobře. Ano to je hustý a jo, chci si půjčit tuhle knížku." Přikývla a já ji ji podala. ,,Bůh nám říkal, že nám chtějí pomoc." Přikývla jsem a podala mi knihu. ,,Tak se zatím měj." ,,Ahoj." Rozloučila jsem se s ní a šla za nimi. Prohlíželi si ten stůl a židle plus okolí. Stoly, židle a police jsou zlaté a ostatní bílé. ,,Jdeme?" Přikývli a vydali jsme se k bohům. ,,Kam teď?" Zeptal se Carlisle. ,,K bohům." Odpověděla jsem a oni přikývli. Došli jsme po schodech k nim a já jim ukázala knihovnu. Byla celá bílá a police, židle, stoly a dveře byli stříbrné. Posadili se znovu na židle a já šla k policím. Našla jsem ji, měla skoro stejný nadpis jako ta minulá: Kouzla všech Bohů- to byl její nadpis. Šla jsem ke knihovnici. Je starší, je jí tak okolo čtyřista let a má jedno a půlku křídla. ,,Ahoj Mary." ,, Jé Lili. Ahoj." ,,Co se ti stalo?" ,, Démoni." Chápavě jsem přikývla a podala ji knihu. Potom mi ji vrátila a já šla s Cullenovými k elfům. Byla jsem v jejich knihovně a našla tu knížku. Elfská kouzla. Přečetla jsem si v duchu název. Byla taky tlustá. Šla jsem ke knihovnici. Mladá a dost malá elfka. ,,Ahoj Saiso." Pozdravila jsem ji. ,,Ahoj Lili. Dneska tenhle výběr." Přikývla jsem a vzala si ji zpět. Šla jsem zase ke Cullenovým, seděli zase v židlích. Tady měli dřevěné židle, police, stoly a dveře. Jinak to tady bylo zelené. Šli jsme k vílám. Prošli jsme chodbami v zámku a došli jsme do knihovny. Tady bylo vždy nádherně. Barvené židle. Duhové židle, police, stoly a dveře. Zdi byli bílé a měli duhové ornamenty. Šla jsem k polici a začala hledat, našla jsem ji za pět minut. Všechno jsem tady měla prozkoumaný a věděla tedy, kde co je. Vzala jsem ji ke knihovnici a pak šla ke Cullenům. Ti zas seděli na židlích. Potom jsme šli k elementům a já je pak vzala ještě k elfům, aby si zalovili. Dovolila jsem jim jen srnky, koně a jeleny. Ostatní živočichové jsou vzácní a ještě k tomu kouzelní. Šli jsme zpátky na pokoje a já si všechny knihy položila na postel a sedla si taky na postel. Vzala jsem si andělskou knihu a začala si číst.
ČTEŠ
Anděl a Démon
FanfictionLilia Elizabeth Moorová a Julia Elinor Mallerová změní život nejen Cullenům ale i měničům. Nejsou to upíři nebo měniči nýbrž: Julia je Démon a Lilia zas Anděl. Jsou to sestry, které to nevědí. Jejich otec byl démon a jejich matka anděl. Prožívají h...