17. Kapitola

361 20 0
                                    

Lilia
Probudila mě rána. Posadila jsem se a protáhla jsem se. A pak druhá a na to se objevila Julča v přeměně. Podívala jsem se na ni a ona na mě. V jejich očích jsem hned poznala, že se děje něco hrozného. Postavila jsem se a zavřela oči, cítila jsem tlak na hlavě a zádech. Cítila jsem,že se mi mění oblečení. Když to vše skončilo, tak se ozvala třetí rána a já otevřela oči. Podívala jsem se rovnou na své křídla a změnila je v náramek. A vyběhla s ní ven. Venku byli všichni. No a nejvíc mě překvapilo že tam byl Hydra a Helia. Stáli naproti démonům. ,,Nikdy ji nedostanete!" Řekl Hydra a já k nim přiběhla. ,,Lilio!" Vykřikl Helia a začal se mnou točit, jak pominutej. Začala se mi motat hlava ale pořád jsem se smála. Pak se mnou zatočil Helia. Huf... Na druhou stranu a oni se podívali na Juliu. Nakrčili se do bojové pozice. ,,Ne! Ta je na mé straně." Nevěřícně se na mě podívali. ,, Fakt!" ,,Má pravdu, nás zradila." Řekl, myslím že ten Buba. Přikývli a usmáli se na ni. ,,No a teď místo toho tlachání jdeme do boje! Na ně!" Vykřikl Buba. A oni se na nás rozběhli. ,,To bude zajímavý!" Zakřičela jsem ještě na ně a udělala štít na Cullenovi. Potom jsem vyběhla na ně. Nohu jsem měla uzdravenou z andělských účinků. První koho jsem si vybrala byl ten Buba. Udělala jsem vodní kouli a hodila ji po něm. Netušil že se k němu tak rychle někdo dostane, tak ho trefila do břicha ale jako by mu to nic neudělalo, jen se naštval.... No hodně se naštval. Metal po mě koule a nevšímal si, že někdy   trefil svého druha. Já se ladně vyhýbala ale když mi to na zemi dělalo už potíže, tak jsem si rychlově udělala křídla a vylétla nahoru, uhýbala jsem ve vzduchu a někdy jsem udělala nějakou kouli, kterou jsem pak po něm hodila.

Carlisle
Se strachem vepsaným v našich očích jsme se na ně dívali. Julia zabíjela jednoho po druhém. A ty dva nový taky pěkně likvidovali ostatní. Ten první měl červený melír a hnědé oči ve kterých měl červené čárky a červené oblečení, tím myslím tmavě červené rifle a světle červenou košili a boty. Ten druhý mě zas modrý melír a modré oči a oblečení stejné, jen barvy modré. Jen Lili bojovala se samým člověkem, no člověk, do člověka má daleko. Vzlétla do vzduchu a ladně se uhýbala útokům a někdy zas vytvářela nějaké koule, které po nich házela. ,,Myslíte, že to zvládnou?" Zeptala se Bella. ,,Nevím, ale doufám že jo." Najednou se ozval příšerný křik. Ten, který bojoval proti Lili, zemřel. A ostatní se naštvali a ještě víc začali bojovat. Lili měla potíže s pěti démony a ještě k tomu, jeden démon proti nám házel koule a ten štít slábl a i ona.

Anděl a DémonKde žijí příběhy. Začni objevovat