Lilia
Podívala jsem se ven a když jsem zjistila, že je hezky a teplo, tak jsem si vzala černé kraťasy s bílým tílkem, k tomu jsem si vzala kotníkové ponožky a i tenisky. Přemýšlela jsem, je si si mám vzít i knížku o elementech. Pro jistotu jsem si ji nakonec vzala, i když znám skoro všechny kouzla. Potom jsem sešla schody a uviděla Carlislea, Esme a Beth. ,,Jdem?" Přikývla a šla rychle ven. ,,Tak zatím ahoj." ,,Ahoj." Rozloučili jsme se a my šli na naši trénovací louku, kde taky Cullenovi hrají baseball. ,,Ze začátku budeme trénovat gymnastiku, tím se rozcvičíme a pak zkusíme nějaká kouzla." Horlivě přikývla a začala dělat hvězdy. Odložila jsem knížku na zem a začala jsem dělat stojky, hvězdy, přemety a vše podobné gymnastice. Ona po hvězdách začala dělat i ostatní triky. Potom jsem si sedla a listovala v knize. Rozhodla jsem se, že můžeme zkusit vír. ,,Co budeme dělat?" Zeptala se Beth a sedla si vedle mě. Podívala se na tu stránku a pak vypískla. ,,Tohle?" Zeptala se nadšeně a já pokrčila rameny. ,,Je to ale druhá třída a to znamená, že je to těžší. Ty jsi pořád v první." ,, Prosím!" Začala prosit a udělala štěněčí obličej. ,,Tak fajn." Povolila jsem nakonec a ona zajásala a hned si stoupla. Já si taky stoupla a šla trochu dál od ní. ,, Začátečnící běhají kolečka ale my pokročilí se jen točíme. Takže." Řekla jsem a zamyslela se. ,,Já o tom nevěděla a rovnou se jen točila a dala jsem to na druhý pokus, tak tobě by to mohlo jít taky." Přikývla a pořád mě sledovala. ,,Tak se začneš točit." Začala jsem se točit. Pak jsem se ale zastavila. ,, Začneme s tím nejlehčím a to je vzduch. Vzdušný vír se dělá nejlíp a je nejlíp zvladatelný." Přikývla a já se začala točit. Podívala jsem se na zem a podemnou se začal dělat točit vzduch. ,,Pro lepší orientaci a udržení rovnováhy můžeš mít ruce natažené." Vír se začal zvedat. Byla jsem ve výšce cca čtyřiceti metrů. Pořád jsem se točila a pak až nabral pro mě dostatečnou výšku jsem z něj seskočila. Ovládala jsem ho rukama. Beth ke mně přiběhla a prohlížela si ho. ,,Co by se stalo, kdyby se do něj někdo dostal?" ,, Explozovat a ty bys letěla několik metrů někam. Už jsem to párkrát zažila a není to moc příjemný." Řekla a promnula si vzadu za krkem. ,, Nebudeš mít takový velký, tak polovina." Přikývla a já vír rozpustila. Byl to jen vzduch, takže šel lehce zničit. Oddálila se o pár metrů a začala se točit. Měla i ruce natažené, takže ji to půjde líp. Pod nohama se jí začal dělat menší vír ale zakopla o svou nohu a slétla na zem. Rychle jsem k ní přiběhla. ,,V pohodě?" Zeptala jsem se. ,,Je mi dobře. Jen mě bolí zadek." Řekla a já se zasmála a podala ji ruku. Chytla se jí a vytáhla jsem ji na nohy. ,,Znovu?" Přikývla a já se od ní oddálila. Začala se znovu točit a už se jí pod nohama dělal menší vír. Nebyla to půlka ale asi čtvrtka a ona seskočila z něho. Vír nabíral na síle a ona se na mě podívala. Rukama jsem ho zachytila nechala jsem ho na místě. Přešla jsem k ní a ona mě napodobila a vzala si ho. Měla menší problémy s jeho udržením ale nakonec ho udržela. ,,Rozpusti ho. Párkrát rukama máchni proti sobě." Přikývla a udělala to a on zmizel. S úsměvem ale i se známkami únavy zajásala. ,,Tohle ale nedělej sama, vždy když tam budu já aneb tvoje mamka. A teď pojď domů, pro dnešek to stačilo." Přikývla a vydaly jsme se domů. Carlisle s Esme byli pořád v obýváku. ,,Ahoj. Jak jste se měly?" ,, Senzačně." Odpověděla hned Beth a všichni jsme se zasmáli. Teleportla jsem se do svého pokoje, v šatně jsem si vybrala legíny s tričkem a šla do koupelny. Svlékla jsem se a vlezla si do sprchy. Umyla jsem si vlasy a i tělo a vylezla z ní. Zabalila jsem se do ručníku a vysušila jsem si vlasy. Pak jsem se oblékla do oblečení a šla do pokoje. Ale když jsem procházela okolo stolku, zakopla jsem o roh a spadla na zem. Do prčic! Přitom jsem shodila vazů s kytkami. Váza se rozbila a voda vytekla. Jasně! Proč ne?! Postavila jsem se a chtěla jít. No ale já si nebrala boty ale ani ponožky a šlápla si na střep. Sletěla jsem znovu na zem. Přitom jsem si druhý zapíchla do levé ruky. Jo! Nechcete mě rovnou někdo zabít! Podívala jsem se na ruku i nohu. Z obouch tekla krev. Zabít! Zabít! Zabít! Postavila jsem se a rozhlédla se. Střepy jsem viděla a pravou rukou je poslala ke straně. Aspoň ty vetře jsi se mnou. Skákala jsem jen pár metrů a pak blbě stoupla na nohu a sletěla na zem. Křuplo mi v ní, takže ho mám určitě vyvrknutý. Má dneska Carlisle službu? Ne. On má vlastně zítra, dneska mu dal primář volno. Chtěla jsem zakřičet ale objevila se tu Esme. ,,Uslyšela jsem zvuky, co se ti stalo?" ,,Zakopla jsem o roh, sletěla na zem, postavila jsem se, šla do pokoje, cestou jsem šlápla na střepy, sletěla znovu na zem, střep se mi zapíchnul do levé ruky, postavila jsem se, větrem jsem si uklidila střepy z cesty, skákala dál, blbě jsem šlápla a vyvrknula si kotník a teď potřebuju Carlislea." Řekla jsem jí stručně v bodech a ona se zasmála. ,,Hned ho zavolám, je v knihovně." Zmizela a já chvilku se dívala na nohu a přitáhla si sílou ručník a omotala si ho kolem ruky. Pak se tu hned objevil Carlisle s Esme. Carlisle si mě vzal do náruče. ,,Esme mi to už vše řekla. Promiň ale je to trochu k smíchu." Zasmál se a já se nafoukla. ,,Uklidím to tu." Nabídla se a já přikývla. Carlisle se mnou šel do jeho pracovny a položil mě na lehátko. Vzal si do ruk moji ruku. Obvázal ručník a vyšetřil mi ji. Pak mi ji zavázal a i pak nohu a i tu druhou. Měla jsem fakt vyvrknutý kotník.
ČTEŠ
Anděl a Démon
FanfictionLilia Elizabeth Moorová a Julia Elinor Mallerová změní život nejen Cullenům ale i měničům. Nejsou to upíři nebo měniči nýbrž: Julia je Démon a Lilia zas Anděl. Jsou to sestry, které to nevědí. Jejich otec byl démon a jejich matka anděl. Prožívají h...