6. Kapitola

512 24 0
                                    

Lilia
Zastavily jsme s Julií na schodech a oni se rozestavili taky na schodech. ,,Už jsme vás našli." Řekl ten úchyl. ,,No a co? Bubo." ,,Buba?" Zašeptala jsem a Julia řekla: ,, jméno." Přikývla jsem. Já jsem zatřepotala křídly a přelítla na zem, na proti nim. Julia předběhla ke mně. ,,Beru si toho andílka." Řekl ten Buba a všichni se na nás rozběhli. Buba šel přede mě. ,,První vám zabiju vaše kamarády a pak si užiju vaši smrt." A na to udělal ohnivou kouli, no jo démon a oheň, a chtěl jí na někoho hodit. ,, Kohopak si vybereme? Á jí." Ukázal na hnědovlásku, už od pohledu musela být milá. Ten blonďák si ji dal za sebe. Hodil to po nich a já jsem hodila andělskou kouli. Ta trefila tu ohnivou a obě se roztříštili. ,,To se ti tak nepovede. " Řekla jsem. A rozběhla jsem se k němu a on zas na mě. Začali jsme bojovat. Byl dost silný a já jsem toho moc neuměla. Podkosil mi nohy a já spadla na křídla. Trochu to zabolelo, otočila jsem se a vyslala kořeny aby mu omotaly nohy a podtrhli. Spadl na zem a já se postavila. S křídly se to dělá blbě. Podívala jsem se na ně a pak jsem na ně přiložila ruku. Zmizeli a mě se objevil na ruce prsten. Ale pořád jsem měla svatozář. Podívala jsem se zpět na něj a ten už byl na nohách a vytvářel temnou kouli a hodil ji na ně. Ta hnědovláska vykřikla a všichni se zděsili. Rychle jsem se teleportla k nim a udělala vzdušný štít. Začal po nás házet temnými versus ohnivými koulemi.

Carlisle
Esme vykřikla a najednou se před námi objevil vzdušný štít. Ta dívka už nestála dole pod schody ale stála vedle mě. Esme se ke mně přitiskla a já ji objal okolo ramen. Ten muž po nás začal metat koule, ve směs ohnivý a černý. Pak se najednou rozhlídl a vykřikl na ty dvě. ,,Ještě jsme neskončili!!" A všichni ti hnusní lidi zmizeli. ,,Už je na chvíli klid" řekla ta dívka dole a přeměnila se zpátky na normální. Té druhé dívce zmizela svatozář ale ty šaty pořád měla. Podlomila se jí kolena. Rychle jsem ji chytil.

Anděl a DémonKde žijí příběhy. Začni objevovat