Julia
Šla jsem si lehnout a Lili taky. Nebyla jsem dlouho u Embryho. To je pravda ale teď se mi nikam nechtělo. Teleportla jsem se k Lili a lehla si vedle ní. Zrovna četla nějakou knížku a byla v naprostém klidu. ,,Co čteš?" Řekla jsem ledabyle, ani mě to nezajímalo ale co. ,,Romeo a Julie." ,,Nečetla si to náhodou?" S úsměvem přikývla a já si promnula oči. Byla jsem rozespalá. ,,Jdu spát. Dobrou." Popřála jsem ji dobrou a zavrtala se do její deky. ,,Dobrou." Zamumlala a určitě si ještě četla knížku....
Julia
Nevím jak dlouho jsem spala ale pak jsem mě někdo shodil z postele. Deku jsem měla přes obličej a odkryla jsem si ji. Naštvaně jsem se začala dívat na Lili. ,,Co je?" Zeptala jsem se mrzutě. ,,Nemůžu spát. Nechceš se proletět?" Zeptala se a já přikývla. Převtělily jsme se do víl a vylétly z okna do noční krajiny. Nepřeměnily jsme se na úplné víly. Nechaly jsme si svoji výšku. Létaly jsme sem a tam a užívaly si svobody. Měly jsme obě šaty se skládanou sukní. Obě jsme měly slabě bílé až průhledné křídla. Měly jsme bílé střevíčky. Ty jsme nemusely mít ale chtěly jsme je. Doletěly jsme na pláž a sedly si na písek. To moře bylo nádherné. Vlny byly divoké a ta noční obloha byla bez mraků. Zářivě svítil kulatý měsíc. V dáli jsme uslyšely hlasy a z lesa se vynořili měniči. ,,Co vy tu?" Zeptal se nás Jared. Culleny nemusel ale nás jo. I když se našli výjimky. ,,Jsme se jen proletěly." Řekla Julča a spolu jsme se postavily. ,,Jak se jinak máte?" Zeptal se nás Seth. Ten se s námi asi nejvíc bavil, když nepočítám Embryho, který taky málem zabil Lili. Na to prostě nemůžu zapomenout. Embry mě objal okolo pasu a usmál se na mě. Posadili jsme se a já seděla samozřejmé vedle Embryho a pak vedle Sama. Lili seděla vedle Leah a taky Sama. Povídali jsme si a užívali si nádherného výhledu na moře.
ČTEŠ
Anděl a Démon
FanfictionLilia Elizabeth Moorová a Julia Elinor Mallerová změní život nejen Cullenům ale i měničům. Nejsou to upíři nebo měniči nýbrž: Julia je Démon a Lilia zas Anděl. Jsou to sestry, které to nevědí. Jejich otec byl démon a jejich matka anděl. Prožívají h...