35. Kapitola

253 12 0
                                    

Lilia
Vypsala jsem si všechny kouzla. Nejčastější byli z lektvarů. Potom z prstenů, ty slouží pro muže a náhrdelníky pro ženy. No bylo toho hodně ale já si pak vypsala ti lehčí lektvary a pak nějaká kouzla, která by se hodila a ještě byla lehčí. Lektvarů jsem měla vypsaných deset, z každé říše dva a kouzlů deset a to bylo z každé říše tři. Někdo zaťukal na dveře. ,,Dále!" Vykřikla jsem a knihy si položila na noční stolek. ,, Můžu?" ,,Ty vždy Juli." Otočila jsem se na ni a usmála. ,,Jdeš za Bohem?" Přikývla jsem a vzala si papír s kouzly a šla s ní za ním. Došli jsme tam bez slov a stráže nám otevřeli dveře. ,,Něco potřebujete?" Zeptal se Bůh. ,,Vypsala jsem si kouzla a lektvary. Kouzla fungují na náhrdelníku. " Přikývl a vzal si odemně papír. ,,Jo to by šlo. Jen nemusíš všechny. Zkus to i snížit na pět a pět." Přikývla jsem a šla s Juli za Cullenovými. Byli v pokoji. Já šla pro Carlislea s Esme a Jazze a Al a Juli šla pro Edwarda s Bellou a Emmeta s Rose. Dovedli jsme je do laboratoře.

Carlisle
Dovedly nás asi do laboratoře. Byla pěkně vybavená a uklizená. Každý jsme si stoupli ke stolku a ty dvě před nás. ,,Tady jsme v laboratoři. I když se tu dlouho nemíchali lektvary pro ty, kteří nemají moc, tak vidíte, že tu je uklizeno. Tato laboratoř je dost stará ale pořád funkční. Začneme s lektvary. První si uděláme neviditelný lektvar." Podala nám kotlíky a na stůl nám dala ingredience. ,,Kotlík dejte nad oheň a zapněte na 15°, potom tam dejte dva okresní lístky z květiny lilie královské, pět kousků dračí kůže s zelenou barvou, lahvička sirupu z fialových jablek..."

...

Lilia
Lektvary máme neviditelný, každý ho má šestkrát, zamilovací pětkrát, výbušný pětkrát, létací čtyřikrát, zmenšovací pětkrát. ,,Takže chápete na co používáme neviditelný lektvar. Zamilovací lektvar znamená, když ho hodíme ho na soupeře, tak ho zblbneme a on se bude zamilovaně motat a něco blábolit, výbušný nám poslouží jako bomba, soupeře to odmrští a udělá to velkou mlhu, s létacím můžete létat a zmenšovací, můžete se zmenšit nebo je. ampliar o homem znamená zvětšení se v normální velikosti." Přikývli. ,,Teď půjdeme do trénovací místnosti a tam vám vše ukážeme." Přikývli a vydali jsme se do trénovací místnosti.

Anděl a DémonKde žijí příběhy. Začni objevovat