19. Kapitola

384 17 0
                                    

Lilia
,,Hydrant!" A oni se na mě překvapeně podívali. ,,Říkejte mu Hydrant." Škodolibě jsem se na Hydranta podívala a on se ke mně rozběhl a já zas okolo všech. ,,Ty! Já ti dám Hydranta, až tě bude bolet zadek." Vyhýbala jsem se mu a všichni se smáli. Rychle jsem si sedla k Héliovi a on mě chytl za ruku a když se mně dotkl Hydra, tak to zasyčelo. Voda a oheň, nojono. ,,Blbci." Řekl naštvaně Hydrant a my propukli v smích. ,,Jo-jjo." Vykoktávala jsem a smála se dál.
Sedl si vedle mě. ,,A jak to jde s ostatními?" ,,No... Ujde to ale ta válka je hrozná. Máme barikádu, aby nás zatím chránila, takže zatím fajn." Řekl Hydra. ,,Mluvila jsem s Krůpějí." ,,Aha. Kdy?" Zeptal se Hydra. ,,Když jsme byli zajati démony." Přikývli smutně. ,,Měli bychom jít." Řekl teď pro změnu Hélia. ,, Chtěla bych ostatní vidět." ,,Můžeš s náma a i s ní ale jen na chvilku a když budete chtít i vy tak můžete." Podíval se Hélia tázavě na Cullenovi. ,,No... Když vám to nebude vadit, tak jo." Odpověděl Carlisle. ,,Tak dobře, můžeme vyrazit." Vstal Hydra a šel ven a my za ním. ,, Hmm... Kde by to bylo nejlepší?" ,,Třeba támhle na kopci." Ukázala jsem na kopec. ,, Jo to by šlo." A vyrazil a já naznačila ať jdeme za ním. Šli jsme patnáct minut, když jsme tam došli tak Hydra vytáhl vodní disk a začal s ním točit. Vznesl se do vzduchu a udělaly se schody.

 Vznesl se do vzduchu a udělaly se schody

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Carlisle
Ty schody byli nádherný. Měli pískovitý povrch a na hraně měli rostliny, vedli až někam do nebe.
Hydra se rozešel a pak Hélia. ,,Běžte, my jdeme poslední." Řekla Lilia a pobídla nás. Já se podíval na první schod. S Esme jsme se chytli za ruku a vyšli za nimi.

Julia
Hélia a Hydra šli první, potom Carlisle, Esme, Rose, Emmet, Al, Jazz, Edward, Bella a nakonec my. Šli jsme dlouho ale za chvíli se před námi objevila brána.

 Šli jsme dlouho ale za chvíli se před námi objevila brána

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Alice
Před námi se objevila brána. Ze schodů se to měnilo na mraky. Vím že Carlisle a Esme zaváhali, než šli dál. Ta brána byla zlatá a ze vnitř šlo světlo. Lilia přešla k Hydrovi a Héliovi. ,,Tak.... Budete se nás držet. Někdo by si mohl myslet, že vás poslali démoni. To by souviselo s Julčou." Řekla Lilia a vešli jsme dovnitř.

Trochu obrázků neuškodí.

Anděl a DémonKde žijí příběhy. Začni objevovat