Lilia
Carlisle mě pak odnesl dolů, položil mě na pohovku a sedl si vedle mě. ,,Budu se nudit." Zamumlala jsem a nohy jsem dala na stůl. Carlisle mi dal pod nohy polštář. ,,Podáš mi prosím tě čtyři sklenice." Jen pokrčil rameny a šel pro ně. Přišel s Esme. Esme mi podala tác s jídlem a na stůl mi Carlisle položil sklenky a oba si sedli vedle mě. Začala jsem jíst kuře s těstovinami. Přitom jsem se a nima dívala na televizi. Potom to Esme umyla a já si vzala sklenky. Do jedné jsem dala rostliny. Chvilku jsem ji držela v rukou, aby se tam příroda vytvořila. Potom jsem to položila na stůl a vzala si druhou. Do ní jsem vytvořila oheň. Taky jsem to chvíli držela, aby se ten oheň tam vytvořil a vytvořil si prostředí, aby tam mohl být. Pak jsem ji jako první dala na stůl. Do třetí sklenici jsem tentokrát dala vodu a jsem tam prostředí jako v akvárium. Byli tam i ryby. Tu jsem dala taky na stůl. Do poslední čtvrté sklenice jsem vytvořila vír. Taky si tam udělal prostředí, aby tam mohl být. Esme, za tu dobu kterou jsem dělala tyhle věci, přišla a sedla si vedle Carlislea, který seděl vedle mě. Všechny jsem měla tedy položené na stole a sledovala je. Natáhla jsem pravou a i zdravou ruku a pomalu ji zvedala a zvedala jsem i vír. Oddělila jsem kousek a zbytek tam pustila. Rozpadl se a já začala točit rukou a ten kousek jsem myslí nechala ve vzduchu. Pak jsem toho nechala a on se točil sám. Ten kousek jsem pomalu ponořovala do vody a vytvořil se vodní vír. Oba mě někdy pozorovali a někdy pozorovali televizi. Na tohle vše jsem byla opřená. Po chvilce i přišla Beth. Esme ji dala jídlo a ona si sedla do křesla. Sledovala hlavně mě ale i televizi. Teď jsem se musela opravdu soustředit, taky jsem se už neopírala o pohovku. Z přírody jsem vytáhla trochu hlíny a dala do vody. Kousíčky půdy se točili po stěnách víru. Z přírody jsem vyndala kámen a chtěla ho přendat do ohně ale překvapil mě hlas. Byl to Jazzův. ,,Ahoj." Ty sklenky byly u sebe a ten kámen dopadl na hranu jedné sklenky a o druhou hranu sklenky. Ty se posunuli, narazili do dalších a bouchly. Příroda, vzduch, oheň a voda zmizeli ale ty sklenice se shodili na zem. Všichni jsme se vyděsili. ,,Esme." Skousla jsem si ret. ,,Doufám, že ty sklenice nepotřebujeme." Usmála se na mě. ,,Neboj. Máme jiné." Přikývla jsem a ona to uklidila. Jazz a Al si sedli do křesla a Emmet s Rose si sedli k nám. Rose seděla na Emmetovým klíně. Embry s Julčou si sedli na židle, které si vzali z kuchyně a Edward s Bellou si sedli k piánu.
ČTEŠ
Anděl a Démon
FanfictionLilia Elizabeth Moorová a Julia Elinor Mallerová změní život nejen Cullenům ale i měničům. Nejsou to upíři nebo měniči nýbrž: Julia je Démon a Lilia zas Anděl. Jsou to sestry, které to nevědí. Jejich otec byl démon a jejich matka anděl. Prožívají h...