22. Kapitola

352 14 0
                                    

Lilia
,,Ty mě taky." ,,Zajali tě?" ,,Ano. Ale díky jedné dívce, jsem se dostala ven. Je to démon a je tu. Počkej! Ona není zlá." Zastavila jsem ho, když si vytahoval kudlu. ,,Každý démon je zlý." ,,Jo? A to jsi zjistil prosím tě kde?..." ,,Ale..." ,, Nepřerušuj. Neznamená, že když ses pohádal s Luciferem, tak jsou od té doby všichni démoni zlý. Co by si řekl na to, že by tě někdo schazoval a říkal by o tobě, že jsi zlý a hnusný. Ani jsi ji neviděl!" Takhle jsem s ním mohla mluvit jen já. ,,Elizabeth." Povzdechl si. Takhle mi občas někdy říkali ale jen někdy. ,,Je tu? Tak ji přiveď." ,,Jo. A jsou tu i mí zachránci...." ,,Co..." ,,Nenecháš mě nikdy domluvit? Potom co mi pomohla, jsme se objevili na zemi. Našli nás a pomohli nám. Zavolám Héliovi aby je přivedl." Přikývl a já šla ke slunci.

Carlisle
Čekali jsme, až pro nás někdo přijde. Helia a Hydra o něčem diskutovali. Najednou se Helia zasekl a zadíval se nahoru. Naše reakce byla stejná. Tam je slunce!
Díval se na něj a usmál se. ,,Máme jít." Řekl a my se na něj nechápavě podívali. ,,Jak to víte?" Zeptal se Jasper a Edward vykulil oči. ,,Mluvil jsem přes Slunce s Liliou. Máme jít." Rozešel se dovnitř. Nechápavě jsme přikývli a šli za ním. Došli jsme k velkým dveřím, u nich stáli dva muži, asi strážci. ,,Pane. Oni..." ,,Naši návštěvníci. Chcete-li problémy?" Pozdvihl Helia obočí. ,,Ne. Můžete jít." Pustili nás a Helia zaklepal. ,, Dále!" Vykřikli že vnitř. Mužský a dívčí hlas. Helia otevřel a my vyšli do nádherné místnosti. Zem byla bílá a před námi byl zlato bílý trůn. Nahoře šlo vidět slunce a my se netřpytili. Bylo tu zlaté sloupy a bílé okna. Na levo byl stůl a tam byla Lilia a nějakej muž. Stáli zády k nám a něco řešili. ,,Pane." Řekl Hydra a Helia a ti dva se otočili. Uklonili se před tím mužem. Takže on je asi bůh. Potom se podívali na nás. Lilia nám pomohla. Pusou nám naznačila, ať se ukloníme. Uklonili jsme se a já se na ni děkovně usmál. Kývla. ,,Vítám vás v mém království! Vy budete Cullenovi. Lilia mi o vás něco říkala, když jsme na vás čekali. A ty budeš démon." Přesunul pohled na Juliu. Julia se vyděšeně podívala na Liliu. ,, Nemusíš se bát. Bůh..." ,,Jsem rád, že jsi pomohla Lilie. A vám také děkuji." Řekl nám.

Anděl a DémonKde žijí příběhy. Začni objevovat