Lilia
Posadila jsem se na pohovku a Esme na křeslo. Carlisle si šel pro svůj kufřík. Alass se omluvil, že musí už jít ale ještě mi řekl něco ohledně gryfa. ,,Až ti bude líp, tak se stav. Gryf už bude na svém místě." ,,A co Findo?" Zeptala jsem se a Carlisle si šel pro svůj kufřík. ,,Lucifer ho pěkně potrestá a neboj se, on už nepromluví." Vytřeštila jsem oči. Carlisle si sedl vedle mě a už i s kufříkem. ,,On ho..." Odmlčela jsem se. ,,Bůh a Lucifer mají své jiné tresty." Řekl. ,,Tak ahoj." Rozloučil se semnou. ,,Nashledanou." Rozloučil se s Esme. ,,Nashledanou." Odpověděli Esme a Carlisle zároveň. Odešel. Esme mi dala na stůl polštář a já si tam dala obě nohy. Carlisle si jednu vzal a položil si ji na klín. Začal ji ošetřovat. ,,Nemohla sis vzít boty." ,,Kdybys věděl, já dostala málem infarkt." Oba zvedli obočí. ,,S gryfem jsem byla v obýváku a prohlédla si obývák. A ve skle stál Findo v plášti. Já tu dobu nevěděla, že to je Findo. Jen jsem viděla jeho oči. On pak utekl a já za ním a i gryf. No a dostali jsme se na mýtinu. Tam byl krátký boj a pak jsme se teleportli k Alassovi. Tam ho zajali a já ztratila vědomí. Pak jsem se probudila tady a zbytek znáte." Přikývli a Carlisle si vzal druhou nohu. Štíplo to a já sykla. Omluvně se na mě podíval. Esme šla do kuchyně mi udělat jídlo a Carlisle mi nohy položil na polštář. Vzal ovladač a pustil televizi. Zrovna dávali seriál Sám doma. A byla to jednička. Esme mi po chvíli přinesla jídlo. Byli to špagety. Vzala jsem si vidličku začala pomalu jíst. Esme si sedla vedle Carlislea. Carlisle se rozvalil a objal nás okolo ramen. Dívali jsme se do jedné a pak to přepli na něco jiného. Esme umyla nádobí a přidala se k nám. Carlisle ji znovu objal okolo ramen. Byla to nějaká komedie. Tu jsem neznala ale byla vtipná. Na televizi jsme se dívali, i když už přijeli ostatní. Ostatní přišli do obýváku a usmáli se na nás. ,,Jak jste se měli?" Zeptala se nás Rose a s Emmetem si sedli do křesla. Al s Jazzem do druhého, Edward s Bellou ke klavíru a Julča vedle mě. ,,Jo fajn a co vy?" Zeptal se jich Carlisle. ,,Ušlo to." Řekl Edward a ostatní přikývli. ,,Kde je gryf?" Zeptala se Julča. ,,Zase na svém místě. Byl to ten Findo, to byl ten bručoun, kterýho jsme potkali v elfím království. Oni byli v práci. S gryfem jsem byla v obýváku a prohlédla si obývák. A ve skle stál Findo v plášti. Já tu dobu nevěděla, že to je Findo. Jen jsem viděla jeho oči. On pak utekl a já za ním a i gryf. No a dostali jsme se na mýtinu. Tam byl krátký boj a pak jsme se teleportli k Alassovi. Tam ho zajali a já ztratila vědomí. Pak jsem se probudila tady a Carlisle mi ošetřil nohy, protože jsem běžela lesem. No a to je asi vše. Alass si ho vzal k sobě. Dá ho zpátky na své místo." Řekla jsem jim a oni přikývli.
ČTEŠ
Anděl a Démon
FanfictionLilia Elizabeth Moorová a Julia Elinor Mallerová změní život nejen Cullenům ale i měničům. Nejsou to upíři nebo měniči nýbrž: Julia je Démon a Lilia zas Anděl. Jsou to sestry, které to nevědí. Jejich otec byl démon a jejich matka anděl. Prožívají h...