BÖLÜM ŞARKISI: Riff Cohen- Meshoch Be Gufi
Ben Aşk Nedir Bilmem,Eski Kafalıyım Biraz. Bir Seni Bilirim... Birde Adın Geçince Sıkışan Kalbimi.
-Atilla İlhan-Atilla İlhan İle Herkese İyi Okumalar Diliyorum😗😘
"Üzüldün mü?""Ne?" dedim daldığım büyük boşluktan çıkarken. "Üzüldün mü?"
"Hayır," dedim tek nefeste ve büyük bir kararlılıkla. "Onlar için niye üzüleyim ki?"
"Biri için üzüldüğünü bilmek hoşuma gitmiyor."
"Üzülmedim Uzel. Birbirlerine çok yakışıyorlardı karaktersizlikleri bakımından. Sanmasamda umarım mutlu olurlar."
"Olmasınlar." Gözlerimi ona çevirdim. "Efendim?"
"Diyorum ki engel olalım mutluluklarına." Davetiyeyi ikiye ayıracaktımki beni durdurdu. "Esil,o piç zamanında seni üzmedi mi? E diğeride öyle. Sende bir seferlik onların hayatlarını mahvet." Aslına bakarsak onlar benim hayatımı çokta mahvetmiş sayılmazlardı. Doruk hayatımdan çıkmasaydı ben Uzel ile şu an böyle olamazdım. "Buna gerçekten gerek yok. Umurumda değiller."
"Benim umurumdalar ama. Seni üzdüler. Onları üzmeden rahat edemem."
"Ne yapmak istiyorsun?"
"Gönderdikleri davetiyeyi boşa çıkarmayalım. Gidelim ve düğünlerini mahvedelim. Gidelim ve rezalet çıkaralım."
••••••••••••••••••
Uzel ile kaçırdığımız derslerin notlarını toparlayıp çalışmıştık. Ama her ne kadar çalışsakta daha doğrusu çalışsamda tek başıma yapamıyordum. Uzel'den yardım istediğimde kabul etti. Daha önce dokuzuncu sınıf konularını bitirsemde üzerinden geçmemiz gerektiğini ve test çözmeye oradan başlamamızı söyledi. Bunu pek istemiyordum aslında. Çalıştım demiştimde aradan geçen zaman belki birkaç şeyi unutturmuş olabilirdi. Uzel'in test kitabında gösterdiği soruya odaklandım. "Ben buldum," dedi ben daha soruyu okurken. Soruyu okuyup şıkları değerlendirdiğimde böyle bir şey bilmediğimi fark ettim. "Bana sorunun türkçeşini açıklar mısın?" Güldü. "Organik molekül çiftleri derken karbonhidrat,yağ,protein onlardan bahsediyor. Yani hangileri aynı gruba girer diye soruyor."
"Kolestrol karbonhidrat o zaman?" Kafasını iki yana sallarken kaşları çatıldı. "Sen çalıştığına emin misin?" Gözlerimi kısıp ona kötü bakışlar yolladım. "Anlatacak mısın?" diye sordum sinirle. "Kolestrol hayvanlarda steroit örneği. Peki steroit ne? Onu biliyorsundur?"
"Yağ," dediğimde 'Aferin' der gibi kafasını salladı. "E glikojen desen zaten karbonhidrat sence karboinhidratla yağ aynı gruba girer mi?" Kafamı iki yana salladım. "Ama B doğru. Glikojen ve nişasta karbinhidrat. Değil mi?"
"Evet," dedi kısaca. "Uzel? Acaba türkçemi çözseydik?" dedim dudaklarımı sarkıtarak. "Bize en çok lazım olacak kısım burası Esil. Tamam türkçede yaparız ama sayısal yapmak gibi olmaz. İnat etmede bir soru olsun fazla çöz."
"Acaba aynı yere mi gideriz?" Bunu sormamla konuyu değiştirmesi bir oldu. "Bunları düşünmek için çok erken. Hadi kaytarmak yok." Uzel tabletten son YGS biyoloji sorularını açtığında şaştım kaldım. Zaten bir bize böyle kolay denk gelmezdi. Soruda 'Aşağıdaki canlılardan hangisi yavrusunu doğurup sütle besler' diyordu. Şıklar ise kurbağa,penguen,yunus,Timsah ve Leylekdi. Uzel'e şaka yapmak için "D" mi dediğimde bana 'mala' bakar gibi baktı. "Ciddi misin?" Kahkahama engel olamadığımda şaka yaptığımı anladı. "Yunus olduğunu biliyoruz herhalde," dedim atarlı atarlı. "Bunuda bilemeseydin mal olduğunu düşünecektim." Koluna sertçe vurdum. "Mal falan ne diyorsun sen be?! İnek!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKTAN ÖTE
Teen Fiction*Sadece söz ver ve hayatın sana sözünü tutturmamak için kırk takla atışını seyret.* "Söz veriyorum..." Onlar çok zorlandılar. Aylarca uzak kaldılar kendi hataları yüzünden. Kendi hatalarından ders çıkardılar, artık uzak durmayacaklardı. İkiside uza...