Ahojky, Zmijozel byl vždy považován za tu nejhorší kolej, která si cenila pouze čisté krve. V minulém dílku vám Parilis prozradila, že tomu tak ale nebylo vždy.
Chcete vědět, kdy tedy nastala ta velká změna?Ziwa Arlett
Mladík zavrtěl nechápavě hlavou. Nevěděl, co na tom bylo tak zastrašujícího. Jistě... Salazar Zmijozel byl děsivá postava z dějin, ale to přece nebyl důvod k zavraždění... tedy k pokusu o vraždu jeho dcery.
,,Jde o to, že krátce po tom, co byl Howl odsouzen za své zločiny proti mudlům, jedna věštkyně pronesla sudbu, že v daleké budoucnosti povstane čaroděj s nečistou krví, jenž bude vládnout hadím jazykem a ponese Zmijozelovu vůli. Stvoří velkou armádu černokněžníků a rozpoutá válku, která zasáhne jak náš tak mudlovský svět." podívala se na něj a jemu bylo hned jasné, o koho se jedná. Voldemort. Ta sudba hovořila o něm.
Parilis kývla, když si v Potterovo očích přečetla, že pochopil.
,,Z toho důvodu byla Saorsie, jako jediný Salazarův potomek, odsouzena k trestu smrti a v té době nebylo spolehlivějšího kata, než byl řádně rozlícený, mudlovský dav. Ronan ji naštěstí stačil zachránit dřív, než ji plameny stihly pohltit. Ihned poté zmizeli z povrchu zemského...."
***
,,Vidíte? Já vám říkal, že je nebezpečná!" vrčel Salazar a prstem ukazoval na spoutanou Ginevru. Mladá žena černovlasého muže nenávistně pozorovala. Od doby, co ztratila své nejlepší přátele už uplynulo pět dlouhých let a jí se konečně podařilo zjistit pravdu. Konečně přišla na to, kdo za tím vším stojí. Bylo však příliš pozdě, aby s tím mohla něco udělat. Navíc už nebyl nikdo, kdo by jí pomohl.
Hrdě se vztyčenou hlavou klečela na kamenné podlaze před ministerským soudem a odmítala pohlédnout na tři mrtvá těla před sebou. S hrdostí sobě vlastní si vyslechla trest za vraždu tří ze čtyř zakladatelů Bradavic a jen se ušklíbla, když soudce nezapomněl zmínit, vraždu bělovlasého muže, jehož tělo se našlo rok po Saorsině zmizení. Ani jí nepřekvapilo, když i jeho smrt přidali na její seznam prohřešků.
Aniž by dala najevo lítost ze spáchaných zločinů, nechala se odvézt do Morthu. Jen ona věděla, že tam dlouho nezůstane.
Nepokrytě se bavila, když pozorovala dozorce, kteří se báli se k ní i jen přiblížit, aniž by ji nejprve nespoutali několika silnými druhy svazovacích kouzel. To, že by se z nich dostala jedinou myšlenkou, si raději nechávala pro sebe.
Měsíc na obloze pomalu dorůstal do své plné velikosti a Ginevra každý večer úzkostlivě očekávala návrat maličkého, černého baziliška, kterého jí svěřila Saorsie. Už byla ve vězení několik dlouhých týdnů a stále se ještě nedozvěděla nic o Howlovi. Bála se, jestli její přítel z dětství stále ještě žije. Doufala... zakazovala si myšlenku, že by tomu tak být nemuselo.
S úlevou vyskočila na nohy, když se maličký hádek vrátil a tichým sykotem jí zdělil, že našel zapečetěnou celu hluboko v podzemí. Ginevra se zaradovala. Žil!!
Ještě tu noc zburcovala celý kouzelnický svět zpráva, že dva z nejobávanějších zločinců uprchli z nejpřísněji střeženého vězení kouzelnického světa. Ministerstvo vybralo ty nejlepší bystrozory z nejlepších, kteří měli Ginevru, Howla, Ronana a Saorsie vystopovat a popravit.
ČTEŠ
Parilis - Záhadná sestřenice
FanfictionUplynulo několik let od poražení pána Zla a dvojčata Hugo a Rose Weasleyovi nastupují svůj první rok v Bradavicích. Setkávají se zde se svou sestřenicí Patricií, dcerou Charlieho Weasleyho, ale ne vše je takové, jaké se na první pohled zdá a nad kou...