V ředitelně panoval naprostý chaos. Okamžitě po té, co ředitelka z pozemků školy vyhodila Ministra kouzel i se zbytkem jeho doprovodu, se do Bradavic sjeli všichni členové obou organizací.
Molly Weasleyová seděla otřeseně v křesle a Arthur jí chlácholivě držel kolem ramen. Všemi přítomnými otřásla zpráva, že ta dívka nebyla tím, za koho se vydávala. A všechny, (vzhledem k situaci, která panovala ve světě), napadlo okamžitě to nejhorší. Patricie Raddle se rozhodla následovat kroky svého otce. Nikdo však nechápal, proč se místo mudlů zaměřuje na čaroděje. Nikdo, snad krom...
Dveře se prudce otevřely a několik členů Fénixova řádu dovnitř vtáhlo tři Bradavické studenty. James, Hugo i Rose se vztekle snažili vytrhnout svým věznitelům. Ani jednomu se nelíbilo, jak s nimi dospělí jednají.
Rudovláska pohledem zachytila postavu profesora lektvarů. V nestřeženém okamžiku se vytrhla čarodějce, která ji pevně svírala paži a s křikem se na muže vrhla.
,,Je to vaše vina!! Všechno je to vaše vina!!" Rose na profesora lektvarů křičela a pěstmi jej bila do prsou. Brečela. Nedokázala zastavit slzy, kanoucí jí po tvářích.
Všichni pouze překvapeně sledovali studentčin náhlý útok na obávaného profesora.
Nakonec to byli James s Hugem, kdo dívku popadl a odtáhl od černovlasého muže. I jimi však lomcoval vztek. Hnědovlasý mladík vrhl zlý pohled po svém bratranci, který se krčil za nedalekým křeslem. Ve tváři vepsanou vinu.
Členové BA a Fénixova řádu na nebohou trojici okamžitě spustili lavinu obvinění.
,,Všichni se uklidněte!" zahřměl místností přísný hlas ředitelky McGonagallové. ,,Můžete mi, slečno Weasleyová, vysvětlit, proč jste napadla vašeho učitele?"
,,Protože to on udal Parilis ministerstvu!" prskla dívka.
,,Nerad ti to říkám, Rose... ale hlavní viník je Fred." šeptl dívce do ucha James. Její pohled zchladl. Zadívala se na mladíka a ten měl najednou neskutečnou chuť utéct.
,,Slečno Weasleyová, pane Weasley, pane Pottere. Neříkám, že souhlasím, s jednáním profesora Snapea, ale pochopte, že v časech jako je tento, jsme nuceni okamžitě prověřit každou podezřelou osobu. A slečna Weas... slečna Raddleová takovou osobou byla."
,,Ale nebyla nepřítel! Stačilo se jí jen zeptat!" obrátil se na ředitelku Hugo. James postřehl, jak sebou starší žena trhla.
,,Vy jste se jí už ptala, že? A ona vám odpověděla." zadíval se James na starší ženu. Ona jeho pohled upřeně opětovala. Zdálo se, že s jistou dávkou viny. James pochopil. Ptala se, ale nevěřila.
,,To jsme měli věřit někomu kdo nám lhal? Někomu, kdo používá Hadí jazyk? Kdo je příbuzný s těmi vrahy?" ozval se nevěřícně Fred. Jamesův pohled ho opět donutil zacouvat do úkrytu za pohodlným křeslem.
,,Tak 1) nic neřekla, protože nemohla. Za 2) Hadí jazyk není žádný důkaz toho, že je příbuzná s Voldemortem a za 3)příbuzné si člověk nevybírá." vztekal se Hugo. K jeho nelibosti si Fred jen odfrkl.
,,Není důvod? Keci!"
,,No jasssně." odpověděl prudce James. Ředitelna jako mávnutím hůlky utichla. Všichni šokovaně zírali na hnědovlasého mladíka, který se tvářil pobaveně a provokativně si něco tiše syčel pod nos. Zadíval se na profesora lektvarů.
ČTEŠ
Parilis - Záhadná sestřenice
FanfictionUplynulo několik let od poražení pána Zla a dvojčata Hugo a Rose Weasleyovi nastupují svůj první rok v Bradavicích. Setkávají se zde se svou sestřenicí Patricií, dcerou Charlieho Weasleyho, ale ne vše je takové, jaké se na první pohled zdá a nad kou...