Podezření 2/2

171 10 0
                                    

,,Smím vědět, proč jste nás zde svolala, paní ředitelko?" zeptal se Minervy, aby odtrhl pozornost od svých vlasů. V místnosti nastalo tíživé ticho. Členové BA si mezi sebou začali vyměňovat váhavé pohledy a většina Fénixova řádu nevypadala, že by byla o moc moudřejší. Minerva si povzdechla.
,,Dostalo se mi informace o jisté organizaci, která v poslední době napadá vesnice. Už došlo k třem útokům." McGonagallová sklopila pohled na desku stolu, kde měla několik listů s poznámkami. Vypadalo to, že se jí moc nechce dále hovořit na toto téma. ,,Nechci být poslem špatných zpráv, ale... Vypadá to, že jsou zpět." nemusela to říkat nahlas. Všichni věděli, koho má na mysli. Smrtijedy! Černokněžníky rozsévající smrt.

,,Prosím?" Dean Thomas na ni vykulil zděšeně oči. Ani v nejdivočejším snu by ho nikdy nenapadlo, že by se to mohlo stát znovu. Znovu se schovávat, bát o život... Bojovat.

,,Nevíme, jestli to jsou Smrtijedi, ale rozhodně se tak chovají." povzdechl si Ron, který seděl znaveně ve svém křesle. Obličej měl špinavý, oblečení potrhané a na ruce krvavý šrám. Stříbrný plášť s vyšitým fénixen na jeho zádech, který v pařátech držel písmena BA měl přehozený přes opěradlo.

,,Chcete tím říct, že se tady vyskytuje ještě někdo, kdo smýšlí stejně, jako Voldemort?" namítla pohoršeně Cho Changová. Ani jí se nechtělo moc vzpomínat.
,,Slyšela jsem, že prý měl ženu." promluvila zasněným hlasem dlouhovlasá blondýnka. Její modré oči jako kdyby se dívaly skrze vás. Snape souhlasně kývl a několik přítomných překvapeně pozvedlo obočí. Nikomu se moc nechtělo věřit, že by existovala žena natolik šílená, aby byla ochotna si něco začít s pánem Zla. I když... jedna by tu byla, ovšem Molly ji během závěrečné bitvy zabila.
,,Myslíte, že by to mohla být ona? Že by chtěla pomstít smrt muže?" ptala se Cho. Kingsley ale zavrtěl odmítavě hlavou.
,,Ne, ona to být nemůže. Kelly Piers-Radlle zemřela v novém Azkabanu před šesti lety. Ale..." zamyslel se a všechny oči se na něj tázavě upřely. ,,před nějakou dobou uprchla její dcera."
,,Dcera?" místností zavybroval ohromený výkřik. James rychle popadl Parilis kolem ramen a zakryl jí ústa rukou, aby nevykřikla. On sám zůstával mrazivě klidný.

,,Ano, Voldemort měl dceru." potvrdil Kingsley šokující zprávu.

,,Chtěl jste říct, že jich měl víc, ale o téhle jediné víte." zabručel rozmrzele Snape.

,,Víc?"

,,Pro pána zla byly ženy pouhé hračky. Jinými slovy, měl mnoho žen, nebylo by tedy zcela nemožné, kdyby měl více potomků."

,,Nezavolala jsem vás sem pro to, abychom rozebírali rodinný život Toma Radlla, ale nové objevení Smrtijedů." zarazila rozebíhající se debatu McGonagallová.

,,Myslím, že to nejsou Smrtijedi, paní profesorko." ozvala se poprvé za celou dobu mladá žena se střapatými vlasy.

,,V čem jsou jiní?" zeptal se jich s neskrývaným zájmem bývalý ministr.

,,Smrtijedi nosili černé pláště a masky. Tihle mají sice taky černé pláště, ale nenosí masky. Taky... Smrtijedi vypalovali mudlovské vesnice. Vesnice, kterou jsme pomáhali bránit, byla obývaná čaroději. Mudlovské domy zůstaly zcela neporušené a taky... nikdo z nich nepoužil znamení zla k označení místa jejich útoku." hlásil Ron a všichni na něj zůstali zaraženě zírat.
,,Taky jsem si všimla několika odlišností v jejich kletbách." přemýšlela nahlas střapatá čarodějka. ,,Většina z nich nepoužívá hůlky, ale nějaká podivná udělátka s rolničkami. Zdá se, že využívají vybrace z rolniček k vytvoření nějakého kouzelného prostoru. Všimla jsem si, že ženy používají hlavně štítová kouzla a muži útočí. Je to nějaký druh magie, se kterým jsme se zatím ještě nesetkali." povzdechla si a opřela se o Rona, který jí povzbudivě stiskl ruku.

Parilis - Záhadná sestřeniceKde žijí příběhy. Začni objevovat