Zápas 2/2

188 14 1
                                    

Ahojky, na 1. svátek Vánoční přináším malý dárek. Co myslíte, jak dopadne Parilisin první zápas?

Ziwa

,,Viděli jste Malfoye? Ten se tvářil.” smála se Pandora, když si natahovala červený plášť.

,,Mě spíš zaujal Snape. Vypadal, že snědl něco opravdu špatného k snídani.” Parilis si utírala slzy smíchu z očí a propukla v ještě větší řehot, když zpozorovala Freda, který se, stále ještě rozesmátý, snažil strčit obě nohy do jedné nohavice.

,,Takové představení bys mohla uspořádat každé ráno.”

,,Promiň Iso, ale v takovém tempu nezaručuju, že si náš milovaný profesor lektvarů udrží zdravý rozum. Přece bychom ho nechtěli dohnat až ke svatému Mungovi, že?”

,,To je pravda. Spíš než pro nás, by to byl trest pro ně.”

,,Zdá se mi to, nebo se ten váš stres někam vypařil?” pozorně si všechny prohlédla a Fred nebezpečně zbledl.

,,Tos mi to musela připomínat?”

,,Promiň bratránku, ale asi by nebylo zrovna nejlepší, kdybychom na hřiště napochodovali celí rozesmátí a pak popadali z košťat. Hrajeme proti Zmijozelským a já si myslím, že ten můj vtípek tak trochu naštval ne jen Malfoye, ale i Flinta a jeho tým. Neměli bychom je proto podceňovat, takže buďte všichni na pozoru.”

,,Tak si někdy říkám, kdo je tu kapitán.” prohodila Olivie jen tak mimochodem a dívenka se na ni nevinně zazubila.

,,No přece ty.”

,,Tak dobrá bando. Pro dnešek si proslov odpustím, protože vše už bylo řečeno tady naší novou chytačkou. Snad jenom, když jsi ty Zmijozelské tak rozzuřila, tak se budeš snažit a chytíš zlatonku co nejdřív.”

,,Budu se snažit.” možná by dodala ještě něco, ale to už je vyhnali na hřiště. Na tribunách to okamžitě ožilo, když fanoušci poznali v novém nebelvírském chytači maličkou dívenku. S kapitány to však ani nehnulo. Podali si ruce, madam Hoochová řekla pár slov ke hře a pískla.

Všichni se vymrštili do vzduchu a Parilis s hlasitým jásotem zmizela jako střela v bíle nadýchaných mracích. Vytočila piruetu a střemhlav se spustila dolů.

Z tribun se ozvalo zděšené vyjeknutí, když se kolem nich najednou prohnala rudozlatá šmouha, která se těsně ned zemí prudce stočila vzhůru a bez varování najednou zůstala stát na místě vysoko nad jejich hlavami. Dívenka se ve výšce vesele zubila a s jiskřičkami v očích zvědavě pozorovala probíhající zápas.

,,Nová Nebelvírská chytačka nám hned v úvodu předvedla, že své koště ovládat umí. Nebojte se o ni, ona ví co dělá. Tohle malé šídlo opravdu ví jak se tam nahoře pohybovat. Camrál má v držení Zmijozel, takže bychom se mohli chvilku věnovat tomuto malému zázraku.” hlásil zrovna Mike Jorden, který komentoval zápas. Nevšímal si pohoršených poznámek ředitelky, která se ho snažila přimět k poslušnosti. Jak ho tak Parilis pozorovala ze svého místa, napadla ji pouze jediná myšlenka, která na tohoto tmavovlasého kluka seděla: Přesně jako jeho otec.

Parilis - Záhadná sestřeniceKde žijí příběhy. Začni objevovat