- Mert tudtam, hogy vágysz arra a csókra - válaszolta, mire összeráncoltam a szemöldökeimet.
- Vágytam rá?
- Jimin, én tudom, hogy nem vagyok közömbös számodra, ezt már az első találkozásunkkor is vágtam. Érzem a tested reagálását az enyémre, főleg amikor a közeledben vagyok. - mondta halál komoran, mire lehajtottam a fejem és a takaró szélével kezdtem szórakozni.
- De ez még nem válasz arra, hogy te miért csókoltál meg - motyogtam, mire felkuncogott.
- Engem nem zavar, ha csókolózunk, plusz neked még kedvezek is ezzel, szóval ennek örülnöd kellene.
- Képes lennél azért megcsókolni, mert én akarom úgy, hogy te közben semmit sem érzel? - pillantottam rá, mire ő csak egy aprót bólintott.
- Egyetlen olyan csókom sem volt még, ami szerelemből történt, már megszoktam az érzést. Néha, csak vágyom arra, hogy valaki megcsókoljon és elhiggyem, hogy szeret. - tette karba kezeit, mire még jobban ledöbbentem.
- Ezt, hogy érted? Nem voltál még sosem szerelmes?
- Nem, de nem is vágyom rá - vonta meg vállait.
- Én vágyom rá - nyeltem egy aprót, majd szám szélét kezdtem rágcsálni zavaromban.
Nem értettem, hogy mi az oka, a hirtelen megnyílásának előttem. Bevallom őszintén nagyon tetszett, hogy így el tudunk beszélgetni, akárcsak két barát vagy mi. Azt sem tudom, hogy mi van közöttünk, hiszen a barátok nem smárolnak csak úgy.
- Azt látom Jimin - mosolyodott el, majd ismét leült mellém. - Oké, ez most lehet, hogy kicsit hülyén fog hangzani, de ha vágysz valakire, akkor én itt vagyok neked.
- Mi? - nyeltem egy nagyot.
- Több mint barátságra gondoltam igazából, mivel én nem érzek irántad semmit.
Szavai fájtak, de még is csábító volt, ez a barátság extrákkal dolog. Kell valami újítás, az unalmas életembe igaz? Fogalmam sincs, hogy mit takar ez, de úgy tűnik Jungkooknak van már tapasztalata etéren, hiszen eléggé magabiztosan állt a dologhoz.
- Az milyen? - ráncoltam össze a szemöldökeimet.
- Csókolózunk, meg ilyenek - vonta meg a vállait, mire még jobban megzavarodtam.
- Meg ilyenek?
- Hát dughatunk is - vigyorgott, mire muszáj volt eltakarnom a fejem, hiszen még a szex gondolatától is zavarba jöttem. - Ne jöjj már egy szótól is zavarba Jimin. - vette el, a fejemet takaró kezeket.
- Barátság extrákkal?
- Annak is lehet nevezni, nekem igazából mindegy - vonta meg vállait, majd átkarolta a derekam és közelebb húzott magához.
- Ohh - nyeltem egy aprót, majd szembe fordultam vele.
- Szóval? - hajolt még közelebb hozzám, éreztem levegővételeit az arcomon.
- Úgy sem tudok nemet mondani neked - suttogtam, mert időközben elhagyott a hangom.
- Tudom - vigyorgott, majd egy határozott mozdulattal az ágyra lökött és fölém mászott.
Két kezével, a fejem két oldalán támaszkodott meg és csak bámult a szemeimbe, amitől én úgy éreztem, hogy bármelyik pillanatban elájulhatok. Hogy lehet valaki ilyen tökéletes?
- Most mire gondolsz?
- Semmire - köszörültem meg a torkom, majd zavartan oldalra pillantottam.
ESTÁS LEYENDO
it's just a drawing ~ jikook | ✔
FanficCsak egy rajz. Csak egy átlagos iskolai beadandónak indult az egész. Park Jimin nem hitt a varázslatokban, de amint megpillantotta gondosan megtervezett ideálját a saját osztályában, hirtelen nem tudott mit reagálni rá. Ugyanaz a nevetés, stílus, és...