- Imádom, amikor Jungkook féltékeny - nevetett fel Gain, miután pár utcával elhagytuk az iskolát.
- Én nem szeretem, amikor az - sóhajtottam fel.
- Mert? Ha féltékeny, akkor fontos vagy számára. - biccentett az egyik pad felé, hogy arra üljünk le.
- Jungkookot csak szimplán zavarja, ha valakivel jól kijövök és az a valaki nem ő - vontam meg a vállaimat.
- Mi van most veletek? - vett elő a táskájából egy csomag chipset, majd falatozni kezdett belőle. - Kérsz? - kérdezte, mire megráztam a fejem.
- Igazából semmi.
- Semmi? - ráncolta össze a szemöldökeit. - Múltkor még arról papolt nekem, hogy romantikusan akar felszedni tőled, akkor most mi a halál van?
- Nem tudom Gain. Nem beszélünk, kerül engem, sőt Sungwoon kívül mindenki ezt teszi, pedig én semmi rosszat nem csináltam.
- Van egy tervem - csillantak fel a szemei, de valahogy nem tudtam örülni ennek. - Tedd féltékennyé Jungkookot.
- Minek? - ráncoltam össze a szemöldökeimet.
- De értetlen vagy - pattant fel a padról, majd sóhajtott egyet. - Nyilván Jungkook időközben rájött, hogy baromira nem tud udvarolni, ezért úgy van vele, hogy egy idő után biztos, hogy te fogsz közeledni felé. De ez nem fog megtörténni, mivel nem vagy olyan gyökér, hogy azt csináld, amit ő mondd. Szóval hétvégén úgy is buliba akart menni a gyerek, elmegyek veled én is és ott majd felszedünk neked valakit.
- És, ha én nem akarom? - szóltam közbe, mire ő összeráncolta a szemöldökeit.
- Miért ne akarnád? Ne legyél már fogyatékos Jimin, használd az apró eszedet. Képes lennél ismét te közeledni felé? - kérdezte.
- Nem tudom - túrtam bele idegesen a hajamba. - Csak kurvára hiányzik már és nem bírok várni rá.
- Fasz hiányod van? - röhögött fel.
- Inkább Jungkook hiányom.
- Ezért teszed féltékennyé pénteken. Hidd el, amint meglát valakivel smárolni, azonnal előtör belőle a vadállat énje és már dugtok is a mosdóban. - lépett oda hozzám és rátette bal kezét a vállamra.
- Egyszerűbb lenne, ha beszélnék vele.
- Jungkook talán a beszélgetésről híres? Ne nevetess már. - horkantott fel, majd ismét leült mellém.
- Jól van Gain, meggyőztél, de innom kell ahhoz, hogy bárkivel is smároljak.
- Nyugodj meg, tudok egy italt, amitől rendesen merésszé válsz - kacsintott egyet, mire én felnevettem.
- És még is kivel akarsz te összehozni? - kérdeztem tőle, de ő nem válaszolt rá. - Remélem valami pszichopatával.
- Még én sem tudom, de próbálok majd valamilyen normális csávót találni neked. - bámult a távolba és szinte láttam magam előtt, hogy görgeti le a fejében a fiú ismerősei arcát.
- Csávót?
- Miért? Talán lányt szeretnél magadnak? - pillantott rám, én pedig heves fejrázásba kezdtem. - Akkor ezt megbeszéltük. - nevetett, majd elővette a telefonját. - Látod, már most féltékeny. - mutatta felém a telefonját.
Kook: Tudnánk beszélni?
Kook: Veled van Jimin?
Kook: Válaszolj már Gain!!!
- Válaszolsz neki? - kérdeztem tőle, mire ő bólintott egy hatalmasat.
- Gyere, csináljunk egy közös képet - nyitotta meg a telefonja kameráját.
Esélyem sem volt felfogni, hogy mi történik, hiszen Gain a következő pillanatban egy cuppanós puszit nyomott az arcom jobb oldalára. Elégedetten dőlt hátra a padban és küldte el Jungkooknak az első közös képünket.
- Ha így folytatom, már holnap dugni fogtok - nevetett fel saját magám.
Nem kellett sokat várni Jungkook válaszára, alig két perc múlva már érkezett is a válasz, amin jót mosolyogtam.
Kook: Gain, kérlek szépen ne puszilgasd Jimint, kösz.
Gain: Ha már te nem teszed, akkor helyetted csinálom én! 😉
Kook: Haha
Gain: Pénteken megyünk akkor buliba? Jön Jimin is!
Kook: Ezt direkt csinálod?
Gain: Lehet élvezem! 💁
Kook: Hát, én nem annyira.
Gain: Kit érdekel? Növesszél farkat és nem fogja más puszilgatni a pasidat.
- Ezek szerint te mindenkivel ilyen közvetlen vagy - nevettem fel, amint elolvastam az utolsó üzenetét Jungkook felé.
- Gyerekkorom óta ismerem őt, szóval hozzá szokott már ahhoz, hogy milyen is vagyok valójában. Meg amúgy ő is ilyen, csak veled valamiért más.
- Örülök, hogy velem az. Nem tudom, hogy mi lenne a reakcióm, ha mondjuk le csicskázna vagy valami. - sóhajtottam, mire Gain elmosolyodott.
- Hófehérke te különleges vagy - szólalt meg. - Jungkook komolyan beléd van zúgva. - mosolyodott el, én pedig egy kicsit megnyugodtam.
Ha Gain ezt mondja, akkor hiszek neki, hiszen ő ismeri Jungkookot a legjobban. Remélem tényleg elérünk ezzel az egésszel valamit, hiszen ha rajta múlna, akkor azt hiszem, hogy örökké szenvednénk. Már csak azt kellene megtudnom, hogy miért mondta azt, hogy romantikusan szeretne visszaszerezni, amikor kurvára nem ezt csinálja.
Sajnálom, hogy ez ilyen rövid rész lett. 😢 Ígérem a következő rész sokkal izgalmasabb és hosszabb lesz!
ESTÁS LEYENDO
it's just a drawing ~ jikook | ✔
FanficCsak egy rajz. Csak egy átlagos iskolai beadandónak indult az egész. Park Jimin nem hitt a varázslatokban, de amint megpillantotta gondosan megtervezett ideálját a saját osztályában, hirtelen nem tudott mit reagálni rá. Ugyanaz a nevetés, stílus, és...