Nem. Egyáltalán nem adott esélyt arra, hogy elmagyarázzam neki ezt az egészet. Lehetőségem sem volt vele azóta beszélni, hiszen egyszer sem jött suliba. Egy hét telt el azóta, de hiába hívtam sosem csengett ki a telefonom, ha pedig elmentem a házához, akkor az anyja nyitott ajtót és azt mondta, hogy nincs otthon Jungkook. Beszéltem már Sungwooval is, aki rendszeresen találkozik vele, de ő sem mondott nekem semmit, sőt olyan, mintha ő is távolságtartóbb lett volna velem. Egyedül Mark volt az, aki végig hallgatott mindent az elejétől a végéig. Valamiért különlegesnek találta, hogy találkoztam Jungkookal, szerinte ez nem lehet véletlen.
- Mosolyogj már, kérlek - bökött oldalba Mark, mire magamra erőltettem egy mosolyt.
- Nincs kedvem - vontam meg a vállaimat.
- Ne legyél már depressziós Jimin! Komolyan mondom, hogy semmi rosszat nem tettél, amiért Jungkooknak lenne oka haragudni rád, csupán annyira önző, hogy esélyt sem ad neked. Keresni fogunk neked egy csávót vagy egy lányt, nekem aztán édes mindegy és basszus el fogod felejteni azt a gyökeret, mert konkrétan tönkretesz téged. - túrt idegesen a hajába és kifújt egy jó adagnyi levegőt.
- Nem kell nekem senki Mark. El vagyok egyedül, eddig is elvoltam.
Nem válaszolt semmit, helyette inkább felemelte a legszebb ujját és felém mutatta. Összeráncoltam a szemöldökeimet, majd én is ugyan ezt csináltam.
- Most mi van? - nevettem fel, miután továbbra is csúnyán nézett rám.
- Semmi. Inkább figyelj, mert karó lesz a matek dogád. - kacsintott, majd az óra hátralevő részében még csak rám sem nézett.
A telefonom rezgése zavarta meg a rendkívül izgalmas matematika órát, de kicsit meglepődtem, hogy Sungwoo neve villogott a telefonomon.
Sungwoo: Délutánra van programod?
Én: Nincsen
Én: Miért?
Sungwoo: Beszélhetnénk 😊
Én: Történt valami?
Sungwoo: Nem
Én: Miért nem jöttél ma suliba?
Sungwoo: Jungkookkal voltam. De ezt majd személyesen, oké?
Én: Rendben.
Én: Eljössz a sulihoz utolsó óra után?
Sungwoo: Igen.
Én: Akkor majd pár óra múlva 😄
Sungwoo: Pontosan.
**
- Szia Jimin - mosolygott Sungwoo, amikor oda sétáltam hozzá utolsó óra után, ugyanis az egyik padon ült.
- Szia - ültem le mellé, mire rám pillantott.
- Jungkook egy darabig nem jön suliba - szólalt meg pár perc csend után.
- Miért?
- Biztos tudni akarod? - húzta el a száját, mire alapból rossz dolog jutott eszembe.
- Mondd Sungwoo - sóhajtottam fel és a lehető legrosszabbra készítettem fel magam.
- Yenával van - mondta ki, mire összeráncoltam a szemöldökeimet.
ESTÁS LEYENDO
it's just a drawing ~ jikook | ✔
FanficCsak egy rajz. Csak egy átlagos iskolai beadandónak indult az egész. Park Jimin nem hitt a varázslatokban, de amint megpillantotta gondosan megtervezett ideálját a saját osztályában, hirtelen nem tudott mit reagálni rá. Ugyanaz a nevetés, stílus, és...