* Jungkook POV *
- Szóval, azt akarod mondani, hogy jársz egy fiúval? - ráncolta össze szemöldökeit Gain, akit már egészen kiskorom óta ismerek.Ő is Busanba járt óvodába, akkor lettünk jóba. Később pedig elköltözött ide, de a kapcsolatot tartottuk telefonon. Mivel én is ide költöztem Szöulba, így újra felvettük a kapcsolatot és amikor csak tudtunk találkoztunk. Nem vagyok rá büszke, de az egyik buliba túlságos berúgtunk mindketten, ezért mondjuk úgy, hogy kipróbáltunk valami újat, közösen. Utána persze megbeszéltünk mindent és úgy tekintünk arra az estére, mintha meg sem történt volna. Mondhatni vele nőttem fel, szóval ő volt Sungwoo mellett a másik ember, akiben teljesen megbíztam és ez a mai napig nem változott.
- Pontosan - bólintottam, mire egy mosoly jelent meg az arcán.
- És ezt miért is mondod el nekem? - ivott bele az italába.
- Mert már rég óta ismerjük egymást és tudom, hogy benned megbízhatok. Plusz te vagy az egyetlen lány barátom, szóval ja.
- Ez megtiszteltetés Jungkook - nevetett fel. - És, hogy jöttél vele össze?
- Először csak barátság extrákkal volt közöttünk és nem igazán éreztem iránta semmit, de ahogy telt az idő, valamit megmozgatott bennem.
- Ez romantikus - mondta ironikusan, mire felnevettem és belekortyoltam a sojumba.
- Tudom.
- Majd bemutatsz neki? - kérdezte, válaszul pedig csak bólintottam egyet.
Igazából örülnék neki, ha találkoznának, mert Gain egy nagyon rendes lány és szerintem Jiminnel is jól kijönnének.
- Igazából csak ennyit szerettél volna mondani? - kérdezte a velem szemben ülő, mire megráztam a fejem.
- Neked voltak már hosszabb kapcsolatod, szóval te jobban értesz ehhez. Minek örül a legjobban a párod? - tettem fel neki a következő kérdésem.
- Most úgy viselkedsz, mint egy tizenkét éves fiú, aki fel szeretné szedni élete első csaját - nevetett ki, mire én is csatlakoztam hozzá.
- Nem tehetek róla, hogy még sosem volt normális kapcsolatom és nem szeretném elrontani az elsőt. Ez nagyon nem az én világom, de Jimin megérdemli, szóval kérlek segíts. - néztem rá komolyan, de ő ismét hangosan felnevetett.
- Lehet előbb kellett volna találkoznod ezzel a gyerekkel, mert eskü most nem vagy nagyképű és végre törődsz valakivel.
- Kösz?! - húztam össze a szemöldökeimet és inkább hangzott kérdésnek a kijelentésem.
- Gondolom Jimin ilyen romantikus fajta, nem? Elvihetnéd moziba vagy egy romi étterembe. Vagy, ha mondjuk nálad alszik, akkor romantikus fürdés.
- Romi étterem? - szaladtak össze a szemöldökeim újra.
- Az. Romi. Ha nem szeretnéd elkergetni mellőled a srácot, akkor ne csak dugjatok, ha együtt vagytok. Menjetek el sétálni vagy bánom is én.
- Nem csak dugunk Gain - mondtam neki, mire kérdőn rám nézett, hogy biztos vagyok-e a kijelentésemben. - Jó, de az nem baj, ha mindketten akarjuk.
- Egy szóval nem mondtam, hogy baj, csak egy idő után így meg fog unni. Te vagy az első csávója vagy előtted volt már valaki?
- Én vagyok az első.
- Na látod, akkor meg végképp szedd össze magát és tedd félre a szex mániás éned. Végre találtál magadnak egy normális csávót, nem pedig egy faszhiányos kurvát. - mosolygott önelégülten, mire akaratlanul is felfelé görbültek az ajkaim.
KAMU SEDANG MEMBACA
it's just a drawing ~ jikook | ✔
Fiksi PenggemarCsak egy rajz. Csak egy átlagos iskolai beadandónak indult az egész. Park Jimin nem hitt a varázslatokban, de amint megpillantotta gondosan megtervezett ideálját a saját osztályában, hirtelen nem tudott mit reagálni rá. Ugyanaz a nevetés, stílus, és...