50. fejezet

3.7K 506 137
                                    

* Jungkook POV *

Én: Köszönöm!

Gain: Megdugtad?😏

Én: Nem, de azt hiszem, hogy megbeszéltünk mindent.

Gain: Beszélgetni???

Gain: Pff, amatőr vagy barátom.

Én: Nem érdekel.

Én: Kurvára meg akartam csókolni.

Én: De nem mertem.

Gain: Na jó.

Gain: Állj.

Gain: Mi van? 😨

Én: Nem tudom mi van 😂

Gain: Hol vagy most?

Én: Éppen haza tartok. Most kísértem haza Jimint.

Gain: Menj a közös bárunkba most!

Én: De már éjfél is elmúlt.

Gain: És?

Gain: 10 perc és ott vagyok.

Én: Jól van 😒

**

- Mi az, hogy nem merted megcsókolni? Elhagytad a farkad félúton vagy mi az anyám? - üdvözölt Gain, köszönés helyett.

- Nem akarom elbaszni ezt az egészet. Jimin tökre távolság tartó volt velem, én pedig nem mertem megcsókolni.

- Mióta is érdekel téged, hogy valaki távolság tartó-e veled? - ráncolta össze a szemöldökeit, majd leült a mellettem lévő székre.

- Épp ez az. Eddig nagyon nem érdekelt, de most más. Baszki én komolyan szeretem Jimint. - sóhajtottam fel, mire Gain felhorkantott.

- Ne mondd ki az átok szót. Tudod én egyszer tettem meg, aztán párszor megcsalt a drága. Figyelj Csipkerózsika egyáltalán nem rossz ember, sőt eltöltöttem vele majdnem egy napot és egyszer sem akartam megfojtani.

- Ez nálad haladás - tettem karba kezeimet, hiszen Gain szinte mindenkit utál, mert mindenki idegesíti valamiért.

- Szerinted mit kellene csinálnom?

- Szerezd vissza, mi mást kellene? - nézett rám értetlenül. - Mutasd meg neki a felső tested, utána pedig minden fasza lesz.

- Bárcsak ilyen egyszerűen menne ez az egész. Te mit tennél az én helyemben? - kérdeztem, bár lehet rossz embertől kérek tanácsot.

- Megdugnám Jungkook. Szerinted még is mi a szart tennék? Biztos, hogy nem vinném el a Disney Landbe az száz százalék.

- Disney Land? Ez nem rossz ötlet. - ragadtam meg a mondanivalójának a lényegét.

- Uramatyám, nem tudom, hogy mi miért vagyunk még barátok - nevetett fel, én pedig kihasználva ezt az alkalmat, szorosan átöleltem.

- Mert szeretsz - adtam egy apró puszit a nyakára, mire felnevetett.

- Én inkább a nincsen jobb dolgomra szavazok, de te tudod.

- Haha, vicces vagy - pöcköltem meg a fejét, mire már szólásra is nyitotta a száját, de ekkor szemei vagy ötszörösükre tágultak, így a hátam mögé pillantottam.

Ott állt Sungwoo és Seokmin, Gain első csávója, aki vagy ezerszer megcsalta őt. Ők is pont ekkor vettek minket észre, ezért csak mind bámultuk egymást, én pedig nem tudtam eldönteni, hogy melyiket verném szarrá szívesebben. A csávót, aki Gainnal szórakozott vagy aki kavarta a szart és lefeküdt Jiminnel. Oké, Sungwoo győzött. Őt szívesebben szétverném, mint azt a másik rohadékot, de csak azért, mert Seokmin nem állt olyan közel hozzám, mint a másik.

- Menjünk - mondtam a mellettem ülőnek, aki nem bírta levenni szemeit az exéről. - Gyere Gain! - ragadtam meg a kezét és akarata ellenére rángattam ki a bárból.

- Jungkook várj! - hallottam meg Sungwoo hangját, de nem törődtem vele, minél messzebb akartam jutni innen. - Jungkook várjál már meg! - kiabálta továbbra is.

- Talán beszélned kellene vele - mondta Gain, mire megráztam a fejem.

- Nem akarom szarrá verni - morogtam és továbbra is húztam magam után szerencsétlen lányt.

- Tudom, hogy hol laksz Jungkook, ha kell, akkor egészen odáig követlek - követett továbbra is minket Sungwoo, mire vettem egy mély levegőt és megálltam.

- Mi van? - szorítottam ökölbe a kezemet, mikor utol ért minket.

- Beszélhetnénk négy szem közt?

- Gain mindenről tud, szóval mondjad, mit akarsz Sungwoo - tettem karba kezeimet.

- Csak bocsánatot szeretnék kérni. Egy segg voltam, amiért kavartam a hátad mögött a szart és baromira nem úgy viselkedtem, ahogy egy legjobb barátnak kellett volna.

- Mondasz valami újat is vagy csak a sablon szöveget fogod nekem lökni? - ráncoltam össze a szemöldökeimet, mire látszólag nem erre a válaszra számított.

- Én.. még sosem voltam együtt fiúval és láttam, hogy Jimin mennyire sebezhető, ezért választottam őt.

- Ez kurvára nem mentség ember! - kiabáltam rá. - Undorító dolog rámászni az állítólagos legjobb haverod csávójára úgy, hogy pontosan tudtad, hogy milyen zavaros is a kapcsolatunk. Ahelyett, hogy próbáltál volna nekünk segíteni, mint mondjuk Gain, - pillantottam a mellettem állóra - ahelyett te ellenem fordultál és a farkad után mentél. Ne várd el, hogy egy beszélgetés után elfelejtsem ezt az egészet. Kurvára csalódtam benned, tudod te voltál az utolsó ember, akiből ezt kinéztem volna. De elbasztad, úgyhogy most hagyjál békén és gondolkozz el azon, hogy milyen nyomorék vagy! - emeltem fel fokozatosan a hangomat, kicsit sem törődve azzal, hogy az egész utca tőlem zeng. - És, ha még egyszer meglátlak Jimin közelében, komolyan mondom Sungwoo, hogy még a szart is kiverem belőled! - emeltem fel a mutató ujjam, hogy biztosítsam mondanivalóm valóság alapjáról, majd ismét Gain kezéért nyúltam és ott hagytuk a teljesen ledermedt és megrémült Sungwoot.

- Jungkook, nyugodj meg! - állított meg Gain, miután vagy öt utcán keresztül rángattam magam után.

- Felbasz - fújtattam és kezdtem úgy érezni magam, akárcsak egy ló.

- Ne törődj vele, legalább te legyél észnél Jungkook!

- Jó - sóhajtottam fel és próbáltam lenyugtatni a tomboló testem.

- Jobb lenne, ha mindketten haza mennénk, mert a mai nap valami borzadalom volt. Ennyi dolog még egy szappanoperában sem történik. - mondta Gain, amivel én teljesen egyet értettem.

- Haza kísérlek - bólintottam, majd mindketten elindultunk a háza irányába.

Úgy döntöttem, hogy megpróbálom Jimint visszaszerezni a lehető legnormálisabb módon. Talán ez egy új kezdet lehet a kettőnk számára és talán végre boldogak lehetünk, anélkül, hogy minden féle szarság bekavarna nekünk. Most először éreztem azt, hogy komolyan akarok egy igazi kapcsolatot, még hozzá Jiminnel. Fura érzés volt, de egyben izgalommal töltött el, hogy végre félre dobhatom a múltam és nem kell azt hallgatnom, hogy hány lányt dugtam meg egy este alatt. Az a korszakom szerencsére véget ért, mondhatni észhez tértem, szóval ideje a jelenre és a jövőre koncentrálni. Várjunk csak... én mikor is lettem ilyen bölcs? Nem szoktam filozofálni magamban, de esküszöm, hogy most jól esett, még ha ezt rajtam kívül senki sem hallotta.

it's just a drawing ~ jikook | ✔Onde histórias criam vida. Descubra agora