34. fejezet

4.1K 521 107
                                    

- Emlékszel még a fogadásunkra Sungwoo? - kérdezte Jungkook, miközben a bár felé sétáltunk.

- Hogy ne emlékeznék! És te emlékszel a fogadásunk témájára? - kacsintott egyet, mire Jungkook csak horkantott egyet.

- Igen, sajnos emlékszem Sungwoo.

- Milyen fogadás? - szált be a beszélgetésbe Mark is.

Számtalanszor próbáltam már kiszedni Jungkookból a fogadásukat, de egyszer sem volt hajlandó elmondani, sőt gyakran még be is sértődött, ha erről kérdeztem. A végén már úgy voltam vele, hogy egyszer úgy is meg fogom tudni, de nem éppen édes dolgok jutottak eszembe. Ha nem lenne olyan nagy dolog, akkor már rég elmondta volna, de ő titkolja. Remélem, nem kell rámásznia valakire a szemem láttára, mert esküszöm, hogy levadászom Sungwoot.

- Közületek lehet valaki? - röhögött fel a legidősebb, mire Mark megcsapta őt.

- Még is kit akarnál innen lesmárolni? - kérdezte Sungwootól, de ő válasz helyett, csak megvonta a vállait.

- És ugyan attól az embertől sem lehet mind a három csók, igaz? - pillantott Jungkookra, aki megrázta a fejét és időközben mellém sétált. - Na, király, a végén még becsajozok.

- Jót tenne már neked - sóhajtott Jungkook, majd fejével az út másik oldalára biccentett.

- Várjál Jungkook - torpant meg Sungwoo, amint beléptünk a bárba. - Ez egy meleg bár? - tágultak ki a szemei, majd jobbra - balra forgatta a fejét.

- Miből jöttél rá Sherlock? - nevetett fel az említett, mire én is jobban szemügyre vettem a helységet.

Mindenhol csak fiúk voltak, hol egymást ölelgetve, hol éppen vadul csókolózva vagy csak szimplán beszélgetve. Nem értettem, hogy még is mit keresünk itt, de egyenlőre nem szóltam semmit, csak várakozó tekintettel fordultam Jungkook felé, aki látszólag jót szórakozott a hármunk döbbentségén.

- Fogadtunk Sungwoo. Három csók egy buli alatt. - kacsintott Jungkook, mire muszáj volt felnevetnem.

Szóval erre ment ki az egész. Komolyan a hülye fogadás miatt jöttünk el egy meleg bárba? Most már egyre jobban tudni szeretém, hogy mi is volt a fogadásuk. Volt egy olyan érzésem, hogy Sungwoo fog veszíteni, hiszen nem gondolom, hogy képes lenne csávókkal smárolni.

- Álldogálunk itt még vagy esetleg helyet foglalunk? - lépett mellém Jungkook, majd átkarolta a derekam és az egyik üres asztalhoz vezetett.

- Olyan egy ferdeköcsög vagy Jungkook - sóhajtott fel Sungwoo, miután helyet foglaltunk.

- Nem vagyok ferdeköcsög, csak használom az eszem - vigyorgott, majd kezébe vette az itallapot. - Mit isztok? - kérdezte tőlünk.

- Én szerintem egy sojut - mondta Mark, mire bólintottam, hogy én is azt kérek.

- És te vesztes? - pillantott a vele szembe ülőre.

- Egy pohár Rosét - mondta szúrós tekintettel, de a mosoly ott bujkált a szája szélén.

- Gyere Jimin, rendeljük meg az italokat - biccentett a pult felé, mire bólintottam egy aprót és némán követtem őt.

Leült az egyik bárszékre, én pedig mellette foglaltam helyet, amíg a pultos oda nem jött hozzánk. Jungkook visszapillantott az asztalunkhoz, miután megbizonyosodott róla, hogy a táncoló tömeg eltakar minket előlük, közelebb hajolt hozzám és birtokba vette ajkaimat. Gyengéden csókolt, tele szenvedéllyel és jelen pillanatban kicsit sem zavart, hogy rajtunk kívül vannak itt mások is. Ez egy ilyen hely, nemde? Itt nem ítélnek el azért, mert a saját nemünkhöz vonzódunk, itt teljesen normálisként kezelik, ha látnak két csávót smárolni. Elhajolt tőlem, majd megnyalta alsó ajkát és megmarkolta a combom. Ekkor ért ide a pultos, szóval sikerült megzavarnia minket. Miután megkaptuk a kért italokat visszamentünk az asztalunkhoz.

- Meg foglak ölni Jungkook! - mondta idegesen Sungwoo.

- Mi történt? - ráncoltam össze a szemöldökeimet, mire Mark felnevetett.

- Egy srác rámászott Sungwoora - kuncogott, amit egy mosollyal díjaztam.

- És megcsókoltad? Ha így folytatod, akkor veszíteni fogsz. - kacsintott Jungkook, majd öntött mindenkinek a pezsgőből, amit ajándékba kaptunk.

- Elmondjátok végre, hogy mi volt a fogadásotok? - pillantottam Jungkookra, majd a velem szembe ülőre.

- A vesztes lefekszik az exével - vonta meg vállait Sungwoo, mire kitágultak a szemeim.

- Mi? - pillantottam a mellettem ülőre, aki összeszorította a szemeit és sóhajtott egy nagyot.

- Jungkooknak Yenával, nekem pedig Hanbival.

- Értem - szorítottam ökölbe a kezeimet és a poharamért nyúltam. - Inkább igyunk. - motyogtam, majd meg sem várva a többieket lehúztam az italt.

**

- Ennyi most már elég lesz Jimin - nyúlt a poharamhoz Jungkook, mire én rácsaptam a kezére.

- Ez az enyém - mondtam komoran.

- Részeg vagy Jimin, ne igyál többet - hajolt közelebb hozzám, hogy ne kelljen túl kiabálnia a zenét.

- Nem vagy az anyám - mondtam nehezen forgó nyelvvel, majd lehúztam a poharam tartalmát.

Nem tudom, hogy mennyit ihattam, de bevallom őszintén nem is érdekelt. Jungkook komolyan belement abba, hogy lefekszik Yenával, ha veszít. Még a gondolattól is hányinger tör rám és legszívesebben megütném Jungkookot, amiért ezt csinálja velem.

- Térj már észhez - ragadta meg az állam, majd szembe fordította magával, így csak pár centire voltam az arcától. - Nem feküdtem volna le Yenával. Szerinted miért ide hoztalak titeket? Mert tudtam, hogy Sungwoo úgysem lenne képes fiúval csókolózni. Előbb gondolkozz, utána cselekedj. - mondta mindvégig a szemeimbe nézve.

Oldalra pillantottam, ahol Sungwoo és Mark is minket nézett. Ha most megcsókolom Jungkookot, akkor abból mekkora balhé lesz? Vettem egy mély levegőt, majd eltoltam magamtól és karba tettem a kezeimet. Próbáltam gondolkodni, bár a sok alkoholtól nehezen ment.

- Elkísérsz mosdóba? - kérdeztem a mellettem ülőt, aki csak bólintott egyet, majd odaszólt Markéknak, hogy mindjárt jövünk.

Jungkookba kapaszkodva sétáltam át a tömegen. Egyáltalán nem szerettem volna inni, azt hiszem mérges voltam rá, amiért ilyen hülyeségen fogadtak. Igazából nem is kellett pisilnem, csupán meg szerettem volna csókolni őt, amit ugye Sungwoo előtt nem lehetett. Mielőtt oda értünk volna a mosdóba, megtorpantam és Jungkook felé fordultam. Látszólag nem értette, hogy mit szeretnék, de amint közelebb léptem hozzá, azonnal megértette, hogy mi a fő célom. Kezeit derekam két oldalára tette és úgy húzott közelebb magához. Kezeimet a tarkójánál kulcsoltam össze, majd rátapadtam a szájára. Heves csókcsatába kezdtünk, amit hamar el is mélyített. Nincs olyan, hogy levegőhiány, örökké képes lettem volna csókolni őt, hiszen ez olyan megunhatatlan érzés.

- Szeretlek Jungkook - suttogtam, mielőtt átgondoltam volna, hogy mit is mondok.

Elhajolt tőlem és látszólag nem tudta, hogy mit is kellene válaszolnia. Reménykedtem benne, hogy közli velem, hogy ő is szeret engem, de ez nem történt meg. Helyette csak elmosolyodott és megsimította az arcom jobb oldalát, majd jelezte, hogy menjünk vissza az asztalunkhoz. Lehajtott fejjel sétáltam utána, de neki ütköztem a hátának, mert ő hirtelen megtorpant.

- Hol van Sungwoo? - kérdezte Jungkook, mire Mark megvakarta a tarkóját.

- Elment. Látta, ahogyan csókolóztatok. - nyelt egy aprót, én pedig ijedten pillantottam Jungkookra, aki arcát két kezébe temette.

- Bazd meg - mondta, én pedig nem voltam benne biztos, hogy ez most komolyan megtörténik vagy csak beképzelem az alkohol miatt.

it's just a drawing ~ jikook | ✔Onde histórias criam vida. Descubra agora