- El sem hiszem, hogy holnaptól végre szünet. Úgy érzem szükségem van erre az egy hét semmittevésre. - ásított Sungwoo, amint kicsöngettek irodalomról.
- Ne is mondd, már nagyon akarom folytatni a sorozatom - csapta össze tenyereit izgatott Mark, majd mind a ketten rám pillantottak.
- Tök jó lesz egész nap az ágyban feküdni - nyögtem ki az első mondatot, ami eszembe jutott.
Nem nagyon várom a szünetet, hiszen sosem tudok mit kezdeni magammal. Remélem azért fogunk találkozni a többiekkel, mert más programom úgysem lesz.
- De a bulikra készüljetek fel. Marknak kellene már csajt szerezni. - nevetett fel Sungwoo, majd játékosan oldalba lökte az említetett.
- Ha nem gond, én is segítek majd - jelent meg Jungkook, majd helyet foglalt a mellettem lévő széken.
- Nem baj - pillantottam rá, mire egy hatalmas mosoly jelent meg az arcán.
Ez volt az első alkalom, hogy a beszélgetésünk óta odajött hozzánk. Igazából arra számítottam, hogy már másnap a fiúkkal fog lógni, de nem ez történt. Ugyan úgy viselkedett, mintha nem is beszéltünk volna.
- Jiwon bulit rendez szombaton. Elmegyünk? - pillantott Jungkook Sungwoora úgy, mintha engedélyt akarna kérni tőle.
- Szerintem az előző heti buli elég volt - mondta, mire Jungkook felsóhajtott.
- Ahh. Most azt akarod mondani, hogy soha többet nem megyünk együtt bulizni? - csattant fel, mire Sungwoo csak szemet forgatott.
- Talán előbb kellett volna gondolkoznod és utána cselekednek - pillantott barátjára, kicsit sem vidám arccal.
- Bocs - emelte fel védekezően maga elé a kezeit. - Akkor megyek egyedül. - kelt fel mellőlem.
- Úgyis csak csajozni mész oda. Ahhoz mi miért kellünk? Jiwont fel tudod szedni nélkülünk is. - emelte fel a hangját Sungwoo, ami egy kicsit megrémített.
Még sosem láttam őt idegesnek, de rendesen felcseszhette Jungkook, mert az erei kiduzzadtak a nyakán. Egyrészt aranyosnak találtam, hogy megvéd engem és, hogy kiáll mellettem, másrészt viszont aggasztott, hogy miattam veszekszik Jungkookkal, méghozzá az egész osztály előtt.
- Kussolj már - morogta Jungkook, majd belerúgott az egyik székbe és kiviharzott a teremből.
- És még ő van megsértődve - horkantott fel Sungwoo.
- Nyugi - szólalt meg Mark, aki a kis veszekedés során egyszer sem szólalt meg. - Neked van igazad.
- Tudom baszki - túrt idegesen a hajába, majd rám pillantott. - Miért egy ilyen gyökér jön be neked Jimin?
- Nem tudom - nevettem fel kínomban, hiszen mást nem igazán tudtam csinálni.
**
- Akkor majd beszélünk. Majd írjatok, ha találkozzunk. Sziasztok. - köszöntem el a fiúktól, majd a szekrényemhez siettem, hogy az összes könyvem a táskámba tegyem, ha esetleg szünet közben rávesz a lélek, hogy tanuljak valamit.
- Szia - hallottam meg Jungkookot magam mellől, mire megijedtem, ezzel párhuzamban pedig sikerült lefejelnem a szekrényem szélét.
- Baszki - köszörültem meg a torkom, majd felé fordultam egy grimasz kíséretében.
- Jól vagy? - próbálta visszatartani a mosolyát, de nem nagyon jött össze neki.
- Persze - csuktam be a szekrényem, majd várakozó tekintettel bámultam rá.
ESTÁS LEYENDO
it's just a drawing ~ jikook | ✔
FanficCsak egy rajz. Csak egy átlagos iskolai beadandónak indult az egész. Park Jimin nem hitt a varázslatokban, de amint megpillantotta gondosan megtervezett ideálját a saját osztályában, hirtelen nem tudott mit reagálni rá. Ugyanaz a nevetés, stílus, és...