58. fejezet

4K 491 261
                                    

Sziasztok!

Említettem nektek, hogy közeledünk a történet végéhez, de sikerült hetven részesre megírnom végül! Nem terveztem ilyen hosszúra, de egyetlen szálat sem szerettem volna félbe hagyni, szóval szerettem volna, hogy mindennek pont kerül a végére.

Plusz egy kérdéssel fordulnék felétek a következő irományommal kapcsolatban. Mostanában egy új sztori jár a fejemben, amihez már borító is készült lovesfanfs jóvoltából, ami a Golden Rabbit címet kapta és egy Jungkook szemszöges történet lenne (természetesen Jikook) , de ugye megígértem, hogy megírom a  My Favorite Teachert Jungkook szemszögben. Szóval szerintetek melyik legyen előbb? Mindenféle képpen megírom mindkettőt, csak nem tudom, hogy melyiket írjam először.

Harmadjára pedig egy rossz hírrel jöttem. Szóval jövő péntekig nem leszek itthon, szóval nem hiszem, hogy tudok majd részt posztolni. Valószínűleg majd csak szombaton jutok laptophoz, de amint tudok jelentkezek! 

(Remélem tetszeni fog nektek a rész és bocsánat, hogy ilyen sokat pofáztam a rész előtt XD)

¤~¤~¤~¤

- Kibékültetek? - kérdezte Sungwoo, miután másnap reggel neki és Marknak is elmondtam a jó hírt.

- Igen. Jungkook azt mondta, hogy szeret és beszélgettünk, amit nem gyakran lehet vele, szóval engem meggyőzött és én hiszek neki, hogy talán komolyan gondolja ezt - mondtam mosolyogva.

- Rég mosolyogtál már így - szólalt meg Mark is, aki eddig csak csendben hallgatta a közöttem és Sungwoo között folyó beszélgetést.

- Mert végre boldog vagyok.

- Ennek örülök - mosolyodott el, majd az ajtó felé pillantott. - Itt jön. - suttogta, én pedig reflexszerűen fordultam hátra.

Ma a szokásosnál is helyesebb volt, ha egyáltalán ilyen lehetséges, ezért feltűnően végigmértem őt, amit ő egy elégedett mosollyal díjazott. Meglepődtem, amikor odahúzott egy széket Mark és közém, majd leült velünk társalogni. Sungwoo hazugságai óta nem voltunk így négyen, nekem pedig rá kellett jönnöm arra, hogy mennyire is hiányzik a mi kis csapatunk.

- Hogy tetszett a buli? - kérdezte a mellettem ülő.

- Igazából jó volt - válaszolta Mark. - Megismerkedtem egy lánnyal, vagyis igazából csak smároltunk, de ma suli után elmegyünk valahova.

- Akkor azért volt rúzsfoltos az inged gallérja - szólalt meg Sungwoo is, bár lehetett hallani, hogy visszafogja magát.

- Lehet - mosolygott Mark, majd elővette a telefonját. - Egyébként kurva szexi a lány, szóval meg kell, hogy mutassam nektek.

Tényleg nem csúnya a lány, de nekem nem az esetem és, ahogy láttam Jungkooknak sem nyerte el a tetszését annyira, de az a lényeg, hogy Marknak jöjjön be, elvégre vele smárolt a buliban.

- Tudod Mark, első randin nincs szex - nevetett fel Jungkook.

- Te már csak tudod, igaz? - horkantott egyet Sungwoo, mire a mellettem ülő azonnal rá pillantott.

- Tessék? - ráncolta össze a szemöldökeit Jungkook, majd karba tette a kezeit.

- Semmi - vonta meg Sungwoo a vállait, de természetesen a barátom nem bírta ki, hogy ne szóljon be a másiknak.

it's just a drawing ~ jikook | ✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang