62. fejezet

3.6K 454 133
                                    

Két héttel később:

- Biztos vagy benne, hogy én is kellek oda? - kérdezte Gain.

- Igen. Te is a barátom vagy, én pedig szeretném, ha eljönnél.

- Kik lesznek ott egyáltalán? - tette karba kezeit, mire elmosolyodtam.

- Jungkook, Mark és Sungwoo.

- Sungwoo? - kérdezett vissza, én pedig egy bólintással jeleztem, hogy jól hallotta, amit hallott. - Igazából úgy sincs más programom, meg rég ittam már, szóval benne vagyok.

- Király - villantottam ki a fogaimat.

- És ez milyen buli is lesz? - húzta fel a napszemüvegét a fejére, hiszen időközben még a nap is kisütött

- Ünnepeljük, hogy végre vége ennek a szutyok iskolának.

- Mibe fogadunk, hogy ez Jungkook ötlete volt? - horkantott fel, én pedig felnevettem, hiszen tényleg az ő ötlete volt. - Oké, én mondtam.

- Akkor hétre át tudsz jönni? - kérdeztem tőle.

- Nem tudom, hogy hol laksz Csipkerózsika - vágta rá azonnal.

- Esetleg jöhetnél Jungkookkal. Ő tudja már az utat.

- Te mindenre fel vagy készülve. Akkor megyek is, már csak öt órám van készülődni. - pillantotta a csuklójára, amin igazából nem is volt óra.

- Te tudod - nevettem fel.

- Majd akkor érkezem a lovagoddal - ölelt meg, majd szökdécselve indult meg az úttest felé.

Mosolyogva figyeltem, amíg épségben átért az út túloldalára, majd jobbnak láttam, ha felhívom Jungkookot és közlöm vele, hogy Gain is velünk lesz ma este. Igazából Sungwooval még azóta sem békült meg teljesen, de azt mondta, hogy megpróbálja türtőztetni magát a fiú közelében.

Három napja engedték haza a kórházból és már teljesen jól van csak az az egyetlen heg maradt a balesetből, ami a műtét miatt keletkezett. Nekem szerencsére eltűntek a sérüléseim, szóval tekinthetjük úgy, hogy a baleset csak egy próbatétel volt az élettől. Azt hiszem Jungkook és Sungwoo kibékültek, szerintem megbeszélték a dolgokat, miután Sungwoot kiengedték a kórházból és Markkal is minden rendben van. Merjem azt mondani, hogy minden rendben van és, hogy minden újra a régi?

- Szia Jungkook - szóltam bele a telefonba, miután felvette azt.

- Szia baba, mizu? - kérdezte, mire azonnal mosoly jelent meg az arcomon.

- Gain is jön este és, mivel nem tudja, hogy merre lakok, ezért arra gondoltunk, hogy veled jönne, ha nem nagy probléma - vázoltam fel a helyzetet.

- Dehogy probléma, igazából gondoltam, hogy ezért hívsz.

- Honnan? - ráncoltam össze a szemöldökeimet.

- Gain mondta, hogy ma találkoztok, én pedig szinte biztos voltam benne, hogy meghívod őt is - mondta, de lehetett hallani, hogy mosolyog.

- Túl jól ismersz már.

- Tudom Jimin - válaszolta. - Akkor majd érkezünk, remélem a fekete nadrágod húzod, amiben olyan feszes a segged - mondta rekedtes hangon, amitől átjárta egész testemet a hideg.

- Te meg akkor húzd a fehér inget, amiben jól látszódik az izmos felsőtested - nyúltam a zsebembe, hiszen időközben hazaértem.

- Alapból azt húztam volna, de csak azért, mert tudom, hogy nem tudsz ellenállni nekem, ha abban vagyok.

- Amúgy sem tudok ellenállni neked - nevettem fel, mire egy hümmögést hallottam a vonal túloldaláról.

- Ellenállhatatlan vagyok - mondta magabiztosan, mire megforgattam a szemeimet. - Nem tehetek róla Jimin, de kezdek hozzászokni a mindennapos együttlétekre.

- Jungkook, már rég hozzászoktál - nevettem fel, mire ő ismét csak hümmögött egyet. - Inkább leteszem, mert készülődnöm kell. Majd gyere.

- Jól van Chim, pusz - mondta, majd megvártam, amíg én is elköszönök tőle és már bontotta is a vonalat.

**

- Hoztam piát, ha esetleg nem lenne elég - tette le Sungwoo az egy rekesz sört az ebédlőasztalra.

- Ez kedves tőled - nevettem fel.

- Többet akart hozni, de rászóltam, hogy nem akarunk a kórházban kikötni, szóval elég lesz egy rekesszel is - ült le Mark az egyik székre, mire én is helyet foglaltam vele szemben, Sungwoo pedig mellettem.

- Igazából csak iszogatunk meg beszélgetni fogunk, nem teljesen berúgni. Egyébként jön Gain is, remélem nem baj.

- Dehogy - válaszolták szinte egyszerre.

- Engem nem zavar, csak ne szóljon be, ahogy múltkor is tette - sóhajtott fel Sungwoo.

- Nem fog! - válaszoltam határozottan, a csengő pedig pont ebben a pillanatban szólalt meg. - Mindjárt jövök. - pattantam fel a székről, majd a bejárat felé vettem az irányt.

Hatalmas mosoly kíséretében nyitottam ki az ajtót, ahol Gain és Jungkook várt rám. A lány egy öleléssel üdvözölt, Jungkook pedig egy cuppanós puszival.

- Tetszik, amit látok - markolta meg gyengéden a fenekem.

- Ez volt a célom - hajoltam egy újabb csókra, mire Gain krákogására lettem figyelmes.

- Mi lenne, ha mondjuk ezt akkor csinálnátok, ha már nem vagyunk itt? Mármint engem nem zavarna, ha itt előttem dugnátok, de szerintem a srácok nem örülnének neki annyira. - mondta halál nyugodtan, mire felnevetettem.

- Imádom, hogy mindig a legjobbkor zavarsz meg - forgatta meg Jungkook, majd ellépett tőlem és az ebédlő felé vette az irányt.

- Rosszabb, mint egy lány - sóhajtott fel a lány, majd ő is a konyha felé vette az irányt.

Megbeszéltük, hogy először nézünk egy filmet, utána pedig kiülünk az udvarra beszélgetni. Gain és Sungwoo választotta a filmet, de nem árulták el a címét, ezért úgy ültünk le filmezni, hogy azt sem tudtam, hogy mire számítsak. Jungkookkal a kanapé előtt ültünk, a többiek pedig a kanapén, így kényelmesen elfért mindenki. Mint később kiderült, a Szabaduló szobát néztük meg, ami nekem iszonyatosan tetszett. Észre sem vettem, hogy annyira beleéltem magam a filmbe, hogy a mellettem ülő kezét szorítottam teljes erőmből. A film végét viszont nem értettem, meg egyáltalán nem is erre számítottam.

- Mi a fasz? - szólalt meg Sungwoo, mikor már csak a stáblista pörgött a képernyőn.

- Akkor most meghalt a nő? - ráncoltam össze a szemöldökeimet, de a kérdésemre senki sem tudott válaszolni.

- Szerintem inkább igyunk - pattant fel Gain, majd az ebédlőbe sietett és kihozott öt darab sört.

- Ez egy jó ötlet - csapta össze a kezeit Jungkook, majd el is vette az egyik dobozt tőle.

- Nem akarok berúgni - szólaltam meg.

- Nem fogsz Csipkerózsika - kacsintott egyet, majd adott mindenkinek egy dobozzal.

Miután megittuk a söröket, vittünk ki az udvarra pokrócot és leültünk a fűbe. Gain hatalmas ötlete volt, hogy nézzünk csillagokat, ezért mindenki elfeküdt és az eget kezdtük tanulmányozni. Alapjáraton imádok csillagokat nézni, Jungkookkal amúgy sem néztem még, szóval különösen tetszett az ötlet. Nagyon jól éreztem magam és iszonyatosan boldog voltam. Örültem, hogy itt lehetek az összes barátommal, akik fontosak nekem és annak is örültem, hogy senki sem akar senkit kinyírni. Talán Gain is megbékélt Sungwooval és rájött, hogy ő egyáltalán nem olyan ember, mint amilyennek elképzelte. Igazából mindenről beszélgettünk, közben pedig iszogattunk és zenét hallgattunk.

- Pisilnem kell - sóhajtott fel Gain, majd feltápászkodott a földről. - Hol van a wc?

- Majd én megmutatom - kelt fel Mark is és a házba sietett, Gainnal a nyomában.

it's just a drawing ~ jikook | ✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang