61. fejezet

3.7K 429 54
                                    

Miután túlestem egy újabb vizsgálaton, megtudtam, hogy nincsen semmi komoly velem, de a kötést rendszeresen cserélni kell a fejemen. Amikor visszamentünk Jungkookékhoz, Sungwoot éppen vizsgálták, szóval némán hallgattuk, amiket mondanak. Nem nagyon értettem, hogy miről beszélnek, hiszen szakszavakat használtak, de a lényege az volt, hogy egy hétig még biztosan itt kell maradnia. Az arcán lévő sebről is beszéltek, de ismét olyan szavakat használtak, amiket én nem értettem, szóval reménykedtem, hogy pozitív dolgokat mondtak azzal kapcsolatban is. Az orvosok mondták, hogy szerintük jobb lenne, ha hazamennénk, hiszen mindjárt világosodik és igazából úgy sem tudunk itt mit csinálni, Sungwoo pedig nincsen veszélyben, amiért vigyázni kellene rá.

- Ha valamire szükséged van, akkor nyugodtan hívj minket - mondta Mark Sungwoonak, mielőtt indultunk volna.

- El leszek én itt - mosolyodott el, majd Jungkookra pillantott. - Te pedig vigyázz Jiminre.

- Vigyázok is - biccentett egyet, majd a kezemért nyúlt és összekulcsolta az ujjainkat.

- Jobbulást Sungwoo, délután úgyis jövünk majd, mert le kell cserélni a kötésem - mutattam a fejemre, majd egy intés kíséretében kimentünk a szobából.

- Anyudék elrendezték már a papírjaidat? - kérdezte Jungkook, mire bólintottam egyet, hiszen már akkor kitöltöttek mindent, mielőtt hazamentek volna, így már én is nyugodtan elmehettem innen.

**

- Nem alszol nálam? - vetettem fel az ötletet, amikor már csak ketten maradtunk Jungkookkal.

- Aludjak? - mosolyodott el, mire heves bólogatásba kezdtem. - Rendben, meggyőztél. - adott egy apró puszit az arcom bal felére.

Csendben osontunk be a szobámba, nehogy felkeltsük a többieket. Apa úgy is hamarosan felkel, anyáéknak van még pár órájuk húzni a lóbőrt, szóval semmiképpen nem szerettem volna őket felkelteni.

- Nem hiszem, hogy jók lesznek rád a ruháim, de azért adhatok egy fölsőt és egy nadrágot, hogy ne a koszos ruhádban aludj - guggoltam le a fiókomhoz, amiben a pólóimat tartottam.

- Az is jó, ha egy pulcsit adsz - ült le az ágyamra, majd türelmesen várta, hogy találjak valamit, ami rámegy.

Végül találtam egy fehér pólót, amit úgyis csak pizsamának használtam a nagysága miatt. Egy rövidnadrágot is kerestem, plusz egy alsót, hogy azért mégse legyen félmeztelen. Először ő ment el fürödni, utána pedig én és baromi jól esett a forró víz, persze a sebeim nem élvezték ezt ennyire, de kicsit sem törődtem velük. Szemeim egyre erőteljesebben csukódtak le, a szobámba szinte behunyt szemekkel mentem vissza. Jungkook volt olyan kedves és megágyazott, hogy hamar el tudjunk aludni.

- Nem fáj semmid? - kérdezte, miután mindketten nyakig be voltunk már takarózva.

- Minden oké - motyogtam, hiszen tényleg alig bírtam már ébren maradni.

- Na hagylak, látom már nagyon kész vagy - kuncogott fel, majd megéreztem két kezét a hasamnál összefonódni.

Értettem a célzást, ezért hátat fordítottam neki, hogy még jobban át tudjon ölelni engem. Sóhajtottam egyet, amikor megéreztem puha ajkait a tarkómnál és előrébb hajtottam a fejem, hogy jobban hozzám férjen. Akármennyire is szerettem volna még élvezni a helyzetet, sikerült elaludnom, akaratom ellenére is.

**

- Jimin - hallottam meg a nevem, válaszul pedig csak morogtam valamit, hiszen még félig aludtam. - Jimin, vérzik a fejed, szóval szerintem át kellene cserélni a kötésed. - mondta Jungkook, mire megdörzsöltem a szemeimet és felültem az ágyban.

it's just a drawing ~ jikook | ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora