- Akkor egy visszavágó? - csapta össze tenyereit Jungkook, miután felfalta a pizza háromnegyedét.
- Most én leszek Jiminnel - karolt belém Mark, de Jungkook egy határozott mozdulattal maga mellé húzott és átölelt engem.
- Jimin velem lesz - mondta makacsul, mire elmosolyodtam.
- Az szép - dörmögött Mark, majd visszaállt Sungwoo mellé, aki szórakozva figyelte a szerencsétlenkedésünket.
- Na eldöntöttétek már, hogy ki kivel lesz? - sóhajtott egyet, majd kezébe vette a csocsólabdát.
- Jimin és én, te és Mark - mondta Jungkook határozottan és most ő helyezkedett el a kapuhoz.
- Mit nyer a győztes csapat? - kérdeztem, miután én is beálltam a helyemre.
- Mit nyerjen?
- Három rekesz sör? - ajánlotta fel Sungwoo. - Van a raktárban, szóval a nyertes csapat, akár a meccs után el is fogyaszthassa.
- Be akarsz rúgni? - szólalt meg Mark, mire Jungkook felhorkantott.
- Mi fogunk nyerni, szóval akik ma be fognak rúgni, az Jimin és én leszünk - húzta féloldalas mosolyra a száját, mire nyeltem egy aprót és végignyaltam alsó ajkamon.
- Akkor hajrá - vigyorgott Sungwoo, majd begurította a labdát, a megfelelő lyukon.
Egyik felem nagyon szeretett volna nyerni, viszont másik felem kicsit félt attól, hogy ha ennyi sört nyerünk, abból semmi jó nem következhet. Múltkor is eléggé rendesen rámásztam Jungkookra úgy, hogy utána a felére már nem is emlékeztem. De ahogy a mellettem lévőre pillantottam, szinte éreztem, hogy mennyire nyerni szeretne, ezért eltökéltem magam, hogy mindent bele fogok adni a játékba.
- Baszki már. Soha többet nem leszek veled egy csapatban Mark. - rúgott bele Sungwoo a kanapé szélébe, miután tíz hétre győztünk Jungkookkal.
Egy hatalmas sikítással ugrottam a csapattársam nyakába, aki nem számított cselekedetemre, ezért hátrált pár lépést, amíg vissza tudta szerezni az egyensúlyát. Mélyen szemeimbe nézett, majd egy aprót kacsintott, de tényleg csak akkorát, hogy csak én lássam.
- Hol is van a nyereményünk? - húzta ki magát Jungkook, majd a veszekedő pároshoz lépett, akik éppen a másik hibáit sorolták fel.
- Mindjárt hozom - morgott Sungwoo, majd karba tett kezekkel indult meg a konyha felé.
- Hogy is mondtad, inni szeretnél? - cukkolta Jungkook Markot, mire a fiú csak egy gyilkos pillantást szórt a csapattársam felé.
- Úgy is kapni fogsz belőle, szóval ne akadj ki - mosolyogtam rá, mire biccentett egyet felém, egy kacsintás kíséretében.
Ekkor jelent meg Sungwoo, aki kicsit viccesen nézett ki ennyi sörrel a kezében. Azonnal lefényképeztem, majd egy mosoly kíséretében ültem le a kanapéra, ahol már Jungkook is ült.
- Na, mosolyogjatok - vette elő a telefonját Mark, majd mutatta, hogy csússzak közelebb a mellettem ülőhöz.
- Ez lesz az első közös képünk, szóval szexi legyél - suttogta Jungkook, mire éreztem, hogy arcom elvörösödik.
Átkarolta a derekam, én pedig zavartan tettem combjaimra a kezeimet, mert nem igazán tudtam mit kezdeni velük. Miután elkészült a kép, amit inkább nem mertem megnézni, úgy döntöttünk, hogy kezdésnek elég lesz mindenkinek egy doboz sör.
- Szívesen, hogy ti is ihattok - biccentett Markék felé, akik velünk szemben ültek a földön.
- Köszönjük Jungkook, hogy ilyen jó barát vagy és adtál nekünk a sörödből, ami igazából az enyém és, ha apa észreveszi, hogy eltűnt, akkor meghalok - forgatott szemet Sungwoo, majd beleivott italába.
VOCÊ ESTÁ LENDO
it's just a drawing ~ jikook | ✔
FanficCsak egy rajz. Csak egy átlagos iskolai beadandónak indult az egész. Park Jimin nem hitt a varázslatokban, de amint megpillantotta gondosan megtervezett ideálját a saját osztályában, hirtelen nem tudott mit reagálni rá. Ugyanaz a nevetés, stílus, és...