54. fejezet

3.6K 527 72
                                    

Eléggé nagy hülyeség, ha valaki azt gondolja, hogy alkohol nélkül nem lehet jól szórakozni. Egész este alatt a Gaintól kapott somersbyn kívül semmit sem ittam, még is jól éreztem magam. Jungkook egész este másokkal volt, ami zavart, hiszen mindenféle lány volt körülötte. Nem akartam feltűnően bámulni őt, de néha akaratlanul is rá pillantottam.

- Élvezd a zenét Jimin - lökött oldalba Gain, mire rá pillantottam.

- Én élvezem - válaszoltam neki, de látszólag nem hitt nekem.

- Igazából, nem szerveztem neked senkit ma estére, de van egy csávó, aki már eléggé rég óta figyel téged - hajolt közelebb hozzám, hogy a körülöttünk állók ne hallják, mit is mondd.

- Mi? Ki? Miért nem?

- Mert tudtam, hogy úgy is lesz itt valaki, aki tökéletes lesz - vonta meg vállait, majd a mellette elhaladó srác kezéből random kivette a sört és beleivott.

A csávó valamit még morgott, de hamar elment szerencsére balhé nélkül. Mark és Sungwoo tőlünk pár méterre táncoltak és annyira szerettem volna, ha együtt lehetnénk az este folyamán. Igazából simán megtehettük volna, nem is értem, hogy miért külön vagyunk, hiszen mindkettővel megbeszéltem már a dolgokat.

- Cseréljünk helyet és figyeld a sötétkék oszlopot - fogta meg a derekam, majd megfordított, így már én álltam az ő előző helyén.

Az oszlop felé fordultam, ahol az említett fiú állt és hamar meg is találtam őt a tömegben. Sötétszőke haja volt, egy egyszerű fehér pólót és egy fekete nadrágot viselt, kezében természetesen egy sörös poharat szorongatott. Egy pillanatra találkozott a tekintetünk, de inkább Gainra pillantottam, aki hatalmas mosollyal bámult rám.

- Na? - harapta be alsó ajkát, mire én megráztam a fejem.

- Inkább beszélek Jungkookkal - mondtam neki, amit ő egy látványos szemforgatással díjazott.

- Nem beszélsz vele Jimin! Ne legyél már segg hülye. Menj oda a csávóhoz, smárold le és ennyi. Ilyen a való világ, nem várhatod, hogy minden magától oldódjon meg! - emelte fel a hangját Gain.

- Mennyi csávóval kell még smárolnom ahhoz, hogy végre visszakapjam Jungkookot? - vettem egy hatalmas levegőt, hiszen már bennem is kezdett felmenni a pumpa.

- Ez nem rajtam múlik - vonta meg a vállait, mire felhorkantottam.

- Inkább levegőzök egyet - mondtam neki, majd a kijárat felé vettem az irányt.

Leültem arra a padra, ahol Markkal beszélgettem és behunytam a szemeimet. Gain nagyon nem érti meg, hogy én nem ilyen vagyok. Nekem nem megy az, hogy egy este alatt több emberrel is smároljak. Nem tudok olyan emberrel csókolózni, akit két perce láttam először. Ő könnyen beszél, hiszen neki ez teljesen normális, de nekem rohadtul nem.

- Ugye nem fogsz elaludni? - hallottam meg egy számomra már jól ismert hangot, ezért azonnal kipattantak a szemeim.

- Jungkook? - suttogtam, hiszen nem voltam benne biztos, hogy ez komolyan megtörténik és, hogy nem csak képzelődök.

- Örülök, hogy még megismersz - ült le mellém, de a kellő távolságot megtartotta közöttünk. - Miért rohantál ki ilyen gyorsan?

- Levegőzni akartam egy kicsit - vontam meg vállaimat, de eszem ágában sem volt a mellettem ülőre pillantani.

- Én is - csúszott lejjebb a padon, majd úgy helyezkedett el, hogy az eget tudja tanulmányozni.

Nem válaszoltam neki, hiszen fogalmam sem volt, hogy még is mit kellene mondanom neki. Kinéztem magamnak egy pontot a távolban és azt bámultam, közben pedig a pólóm szegélyével kezdtem játszani.

- Mi van Sungwooval? - törte meg a csendet, mire összeráncolt szemöldökökkel pillantottam rá.

- Mi lenne? - válaszoltam talán túl flegmán, hiszen Jungkook felhorkantott.

- Mit tudom én - vonta meg a vállait.

- Ha ez a kérdés azt akarta takarni, hogy együtt vagyunk-e, akkor rohadtul hagyd abba! - emeltem fel a hangom. - Lefeküdtem vele, és? Te is hány lánnyal meg tetted ezt már, én még sem piszkállak ezzel téged! - csaptam idegesen a padra. - Ha csak ezt akartad velem közölni, akkor inkább el is mehetsz innen, mert nem akarom, hogy elbaszódjon az estém.

- Nem ezért kérdeztem Jimin - csúsztatta kezét az enyémre és gyengéden megszorította azt. - Azért kérdeztem, hogy minden rendben van-e vele.

- Igen, azt hiszem - vettem vissza a hangerőmből, hiszen egyáltalán nem számítottam arra, hogy kedves lesz velem és nem rossz szándékból kérdezte azt, amit kérdezett.

- És Mark? Mostanában ő is feltűnően kerül téged.

- Vele is mindent megbeszéltem, de miért is beszélünk róluk? - húztam ki kezemet Jungkook keze közül és az ölembe csúsztattam.

- Akkor beszéljünk rólunk? - fordította felém a fejét.

- Beszéljünk - álltam a szemkontaktust, még ha belülről sikítottam és tomboltam, akárcsak egy tini a kedvenc bandája koncertjén.

- Még mindig rohadtul hiányzol - mondta a lehető leghalkabban, szinte már csak suttogva.

- Nekem is hiányzol Jungkook.

- Ugye elhiszed nekem, hogy nem érdekel már Yena? - kérdezte.

- Te elhiszed nekem, hogy nem érdekel Sungwoo? - kérdeztem vissza azonnal.

- Talán - vonta meg a vállait, mire elmosolyodtam.

- Akkor én is csak talán hiszek neked.

- Egyébként Gain rendes veled? - tért rá egy teljesen más témára.

- Igen, nagyon kedves.

- Bemutathatnád nekem a kedves Gaint, mert én csak a köcsög énjét ismerem - nevetett fel a mellettem ülő, mire akaratlanul is egy mosoly jelent meg a szám két sarkában.

- Majd bemutatom.

- Nem megyünk vissza? - kérdezte, de meg sem várva válaszomat pattant fel a padról, a kezét pedig felém nyújtotta.

Bólintottam egy aprót és elfogadtam a segítségkérést, így megfogtam a kezét, ő pedig segített nekem felkelni. Úgy mentünk vissza az épületbe, hogy kezemet még mindig fogta, ezért kaptunk pár undorodó pillantást, de Jungkookot ez látszólag egyáltalán nem zavarta, hiszen csak magabiztosan haladt befele.

- Mit kérsz inni? - fordult hátra hozzám.

- Semmit - ráztam meg a fejem, mire ő megforgatta a szemeit és ismét feltette nekem ugyan azt a kérdést. - Vizet - válaszoltam végül.

- Vodka narancs? Jó választás. - bólintott egyet, majd az bárpulthoz sétált.

Miközben kérte ki az italokat, a kezemet még mindig fogta és gyengéden simogatni kezdte a kézfejemet a hüvelykujjával. Beharaptam alsó ajkam és lepillantottam, hogy a kezeinket tudjam nézni. Elmosolyodtam, hiszen baromira hiányzott, hogy így hozzám érjen és basszus rohadt jól nézett ki, ez pedig még jobban segített a helyzeten.

- Tessék - adta át nekem a vodka narancsot, ő pedig a sörét vette s kezébe.

- Köszönöm Jungkook - mosolyodtam el, majd felé emeltem az üvegpoharat, hogy koccintani tudjunk.

- Igyunk ránk - szólalt meg, mire kérdőn pillantottam rá, de ő csak megvonta a vállait.

- Akkor igyunk ránk Jungkook - vontam meg én is a vállaimat, majd a koccintás után lehúztuk mindkét pohár tartalmát.

Meglett a 60K olvasottság és a 12K kedvelés a történetre, amiért nagyon hálás vagyok nektek. Köszönöm mindenkinek! ❤
Viszont lassan a történet végéhez érünk, nincs már olyan sok rész hátra, de azért még nem kell búcsúzni az It's just a drawingtól! 😉

it's just a drawing ~ jikook | ✔Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora