7. fejezet

4.5K 506 199
                                    

" De a csók meg volt. " - járt egész éjszaka ez a mondat a fejemben. Szóval csókolózott Soyeevel. Mondjuk mit is hittem? Tervezek egy fiút, aki meleg? Dehogy is. Jungkook száz százalékosan heteró, én meg egy szerencsétlen vagyok. Egész éjszaka a rajzomat bámultam és rá kellett jönnöm arra, hogy Jungkook túl tökéletes ahhoz, hogy bármiféle kapcsolat is legyen közöttünk. Ezekkel a gondolatokkal aludtam el, majd a napfényére ébredtem fel, ami besütött az ablakomon. A telefonomért nyúltam, hogy megnézzem hány óra, de megakadt a szemem, egy smsen.

Ismeretlen: Tényleg szexi voltál az este!

Kikerekedett szemekkel figyeltem az üzenetet és először nem is tudtam hova tenni, de utána leesett, hogy Jungkook mondta nekem tegnap, hogy legyek szexi. De ő miért írna nekem egy ilyen smst? Megráztam a fejem, majd levánszorogtam a konyhába, hogy egyek valamit, mert nagyon éhes voltam.

- Jó reggelt - köszörültem meg a torkom, mert a tegnapi hangos beszéd miatt kissé berekedtem.

- Szia Jimin - üdvözölt anya.

- Ehetek valamit? - nyitottam ki a hűtőt, de nem vártam meg anya válaszát, hanem önállósítottam magam.

- Persze. Milyen volt a tegnap este?

- Unalmas - vontam vállat, majd eldöntöttem, hogy szendvicset csinálok magamnak.

- Mikor jöttél haza? - kaptam a következő kérdést.

- Egykor már az ágyban voltam - mosolyogtam, mire bólintott egy aprót.

Miután megreggeliztem, a szobám felé vettem az irányt, de egy újabb smst pillantottam meg.

Mark: Ma nem lesz itthon senki este. Átjössz filmezni? Hívtam Jungkookot és Sungwoot is.

Én: Hánykor?

Ott lesz Jungkook, még szép, hogy megyek.

Mark: Fél 7?

Én: Fél 7re ott vagyok! Vigyek valamit?

Mark: Magad 😉

Én: Haha, viszem!! 😂

Egy mosoly kíséretében öltöztem fel és látogattam meg Jaehyungot. Egész délután vele játszottam, mert talált egy kétszemélyes játékot, ami valamiért engem is megfogott. Az ebédet is kihagytuk, ami anyának nem tetszett, de akárhányszor hozzánk szólt Jae felvisított, ezért végül feladta. Fél hatkor kaptam észbe, hogy egy órám van elkészülni, ezért szegényt otthagytam, majd a fürdőbe rohantam.

**

- Bocsi, hogy késtem - értem oda Markhoz hétkor.

- Végül is csak fél órát késtél - nevetett fel, majd arrébb állt, hogy be tudjak benni.

- Nem akartuk nélküled elkezdeni a filmet, ezért csak kiválasztottuk, meg előkészítettünk mindent. - mosolygott, majd megvárta amíg levetkőzöm és a nappaliba mentünk.

- Sziasztok - mosolyogtam.

- Örülök, hogy végre ideértél - pillantott rám Jungkook, de az apró mosoly ott bujkált a szája sarkában.

- Szia Jimin! Remélem szereted a horrorokat! - köszönt Sungwoo.

- Hát, igazából nem na... - kezdtem el, de Jungkook szavamba vágott.

- Gyere, ülj mellém - paskolta meg maga mellett a helyet, mire egy aprót nyeltem, de tettem amit kér, hogy ne legyek feltűnő.

- Még jó, hogy elférünk négyen egy kanapén - vette kezébe Mark a kapcsolót, majd beült közém és Sungwoo közé.

it's just a drawing ~ jikook | ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora