- Akkor kezdetét veszi a "Hozzuk össze Gaint és Markot" hadművelet? - mutatott macskakörmöket az ujjaival Sungwoo, ahogy Mark háza felé tartottunk.
- Mivel egyikőjük sem lép semmit, ezért muszáj nekünk a kezünkbe venni a dolgokat - szólalt meg Jungkook, majd drámain kiropogtatta az ujjait.
- Szerintem csak a kezdő löketet kell megadni nekik - próbáltam lépést tartani a két colossal, hiszen nekik könnyű, mert hosszú lábaik vannak, de itt vagyok én, aki sajnos alulról csodálja a világot.
- Meg fogják kapni - bólintott Sungwoo, majd egy mosoly kíséretében lenyomta a csengőt.
Úgy beszéltük meg, hogy ugyan oda megyünk, ahol múltkor voltunk, hiszen mindenki jól érezte magát. Jungkook remek ötlete volt, hogy itassuk le Markot, ezért az lesz az első dolgunk, ha odaérünk a buliba, hogy iszunk. Mondjuk, ha ez meghozza Mark kedvét, akkor nem vagyok ellene. Egy korsó sörtől senkinek sem lesz baja. Egy öleléssel üdvözöltem Markot, majd a metró felé vettük az irányt, hogy minél hamarabb odaérjünk Gainhoz.
- Miért mosolyogsz így amióta megláttál? - kérdezte Mark, amikor metróztunk már.
- Így? Hogyan mosolygok? - kérdeztem, mire felsóhajtott. - Csak boldog vagyok. - vontam meg a vállaimat.
- Terveztek valamit? - ráncolta össze a szemöldökeit, én pedig minden erőmmel azon voltam, hogy ne szóljam el magam.
- Bulizni tervezünk - válaszoltam, mire bólintott egyet és szerencsémre többet már nem is kérdezett.
Miután Mark észrevette Gaint, egy pillanatra még a száját is eltátotta, de utána próbálta kontrolálni magát és inkább Sungwooval kezdett beszélgetni az időjárásról.
- Nem úgy volt, hogy csak hárman leszünk? - kérdezte a lány, miután felszálltunk a következő buszra.
- Változott a terv - vontam meg a vállaimat, mire a hátunk mögé pillantott, ahol a többiek beszélgettek.
- Ugye nem terveztek semmit? - kérdezte, mire megráztam a fejem. - Magamtól is fel tudom szedni Markot, nem kell kerítőnősdit játszanotok.
- Gondoltam Gain - forgattam meg a szemeimet.
- Mondjuk jobban bejönnek a tökös srácok, de Mark túl helyes ahhoz, hogy ne vigyem ma haza - kezdte csavargatni a haja végét, mire felnevettem.
- Mark egy rendes gyerek, szóval ne rontsd meg.
- Megrontani? Ugyan Jimin, úgy ismersz te engem? - kacsintott egyet, én pedig egy hatalmasat bólintottam. - Nem ígérek semmit!
- Csak ne használd ki kérlek - hajoltam közelebb hozzá, hogy a többiek biztos ne hallják, amit beszélünk.
- Ne legyél az anyám Jimin - sóhajtott fel, majd az ajtóhoz sétált, mert időközben meg is érkeztünk a klub elé, ahol a buli van.
Jungkook betartotta az ígéretét és rögtön a pult felé vettük az irányt, ahogy lepakoltuk a felesleges cuccainkat a ruhatárba.
- Jól áll ez a szoknya - mondta Mark Gainnak, aki összeráncolta a szemöldökeit.
- Tudom, szerinted miért vettem fel? - pillantott Markra, akinek az arca egyre vörösebb lett.
- Igyunk valamit - szólalt meg Jungkook, majd a vörös fejűhöz lépett és vett neki valami ütőset.
Sungwoo időközben fogalmam sincs, hogy hova tűnt, így négyen maradtunk. Végül az egy körből lett vagy tíz, pedig egyáltalán nem terveztem ma sokat inni. Gain Jungkookkal beszélgetett, miközben Mark csak az utolsó kortyokat itta az üvegéből, én pedig azzal voltam elfoglalva, hogy számolgattam hány csempéből áll a velünk szemben lévő fal.
VOCÊ ESTÁ LENDO
it's just a drawing ~ jikook | ✔
FanficCsak egy rajz. Csak egy átlagos iskolai beadandónak indult az egész. Park Jimin nem hitt a varázslatokban, de amint megpillantotta gondosan megtervezett ideálját a saját osztályában, hirtelen nem tudott mit reagálni rá. Ugyanaz a nevetés, stílus, és...