- Mit fogunk csinálni? - ültem le a nappaliban lévő kanapéra és vártam, hogy végre megjelenjen, mert már egy ideje nem láttam.
- Igazából arra gondoltam, hogy nézhetnénk valamilyen filmet - jelent meg egy hatalmas dobozzal, majd lepakolta a földre és mutatta, hogy üljek le mellé.
- Azta. Meddig gyűjtötted ezeket? - nevettem fel, miután kinyitotta a dobozt.
Ha száz DVD nem volt ott, akkor egy sem és, ahogy elnéztem az összes idei vagy tavalyi film volt. Nem voltak szétválogatva, szóval a horroroktól kezdve a scifi filmekig minden össze-vissza hevert. Arra jutottunk, hogy így sosem fogunk döntést hozni, ezért megbeszéltük, hogy ő kivesz kettőt a dobozból és én is, majd a négy közül választunk egyet. Végül a Baywatch mellett döntöttük, ami egy tavalyi akciófilm és elvileg nagyon jó.
- Hozok popcornt - pattant fel mellőlem, amikor már elindította a filmet, csak megállította, hogy töltődjön.
Körülnéztem a szobában és megakadt a szemem az egyik polcon, amin egy fénykép volt Jungkookról és egy számomra ismeretlen lányról. Közelebb mentem és csak ekkor pillantottam meg, hogy mennyire is hasonlítanak egymásra. Jungkook sosem említette, hogy lenne testvére. Kezembe vettem a fotót és úgy elemeztem egyre közelebbről. Szinte biztos voltam abban, hogy az a lány Jungkook testvére.
- Mit csinálsz? - jelent meg az említett, mire ijedten tettem vissza a helyére a fényképet.
- Csak... csak ezt a fotót néztem. Ő a testvéred? - mutattam az említett tárgyra, mire arca szinte egy pillanat alatt változott át komorrá.
- Nem és ne érj hozzá ahhoz a képhez - mondta hidegen, majd leült a kanapéra és már indította is a filmet, meg sem várva engem.
Furának tartottam, hogy ilyen hamar megváltozott a hangulata, hiszen az előbb még a liftben nevetgéltünk. Sóhajtottam egyet, majd helyet foglaltam a kanapén, de nem mertem közel ülni hozzá, ezért a karfa mellé foglaltam helyet.
- Esetleg nem akarsz a szoba másik felébe leülni? - pillantott rám, mire összeráncoltam a szemöldökeimet.
- Üljek? - kérdeztem tőle a lehető leghalkabban.
Nem szólt semmit, csak megpaskolta maga mellett a helyet, ezzel jelezve, hogy menjek közelebb hozzá. Kicsit hezitálva, de tettem azt amit kért és mellé csusszantam.
- Most miért vagy ilyen? - pillantott rám. - Sajnálom, hogy az előbb ilyen flegma voltam. Majd egyszer meg fogod tudni, hogy mi volt az oka, csak kérlek ne kérdezősködj.
- Nem fogok kérdezősködni - nyeltem egy aprót, majd magamra erőltettem egy mosolyt és a figyelmemet a tévének szenteltem.
Hosszú percekig éreztem magamon Jungkook pillantásait, de próbáltam ezeket hidegen hagyni, ami felért egy harmadik világháborúval a szívem és az agyam között. Megéreztem Jungkook egyik kezét a combomon, a másikkal pedig a vállamat ölelte át. Beharaptam az alsó ajkam és úgy bámultam tovább a képernyőt. A film végére már Jungkook mellkasának voltam dőlve és egyáltalán nem éreztem magamat már zavarban. Nagyon édesnek találtam Jungkook nevetését, ami néha viccesebb volt, mint maga a film.
- Ez jó volt - mosolyogtam, miután vége lett.
- Nekem is tetszett - mondta Jungkook, majd kikapcsolta a tévét. - Még van egy óránk. Mit szeretnél csinálni?
- Fogalmam sincs. Te mit szeretnél? - pillantottam rá, mire perverz mosolyra húzta száját.
- Lenne pár ötletem - nyalta meg az alsó ajkát. - Bemegyünk a szobámba? - kérdezte, mire nagyokat pislogva kezdtem bólogatni.
- Így eléggé ijesztő vagy - nevetett fel, majd indult el a szobája felé, én pedig pillangókkal a hasamban követtem őt. - Nem foglak megerőszakolni Jimin. - csukta be az ajtaját, de a mosoly még mindig ott bujkált a szája sarkában.
- Tudom - válaszoltam, mire tett egy lépést felém.
Nyeltem egy aprót, még a torkomat is megköszörültem, hiszen kezdtem eléggé kellemetlennek érezni, hogy konkrétan méreget engem. Beharapta alsó ajkát és bezárta a közöttünk lévő helyet.
- Nem értem, hogy miért jössz még mindig zavarba, ha a közeledben vagyok - simított végig arcom jobb oldalán egészen a számig, majd ott megállította az ujját.
- Én sem értem - motyogtam, bár nehezemre esett bármiféle normális mondatot is kinyögni.
- Nekem tetszik - vonta meg vállait, majd kezeit a derekam két oldalára csúsztatta, ezzel kiváltva belőlem egy jóleső sóhajt.
Közelebb húzott magához, majd egy határozott mozdulattal birtokba vette ajkaimat. Azonnal elmélyítette a csókot és nyelvével térképezte fel a szám minden szegletét. Hátrafelé kezdett tolni, de nekiütköztem az ágya szélének, ezért elveszítettem az egyensúlyom és magammal rántottam az ágyra. Látszólag őt ez kicsit sem zavarta, hiszen tovább folytatta az ajkaim kényeztetését. Egyik kezével végigsimított a felső testemen, majd megállította a hasamnál és köröket kezdett rajzolni az ingemen.
- Mondtam, hogy nem sokáig lesz rajtad - hajolt el tőlem, majd el kezdte kigombolni a gombokat.
A hasam görcsbe rándult és elkapott az izgulás, hiszen fogalmam sem volt, hogy mire is készül pontosan. Sajnos tisztában voltam azzal, hogy bármit akarna velem csinálni, én megengedném neki. Az ingem végül a földön végezte, Jungkook pedig ráült a két combomra. Szerintem már most teljesen kipirulhattam és azzal is tisztában voltam, hogy nincs minden rendben ott alul.
- Még mindig nem hiszem el, hogy eddig még senki sem ért hozzád - szólalt meg, mire elmosolyodtam.
- Nem szerettem volna - markolásztam a takarót, miközben adott egy apró puszit a kulcscsontomra.
- És most szeretnéd? - pillantott rám, de meg sem várta a válaszom, hiszen ismét hozzám érintette az ajkait.
- I..igen - sóhajtottam fel, majd behunytam a szemeimet.
Nem is kellett több Jungkooknak, apró puszikkal lepte el az egész felsőtestemet, néhol még a fehér bőrömet is megszívta. Nem bírtam csendben maradni, hiszen annyira izgató volt, ahogy gyengédebbnél gyengédebben ért hozzám, méghozzá a szájával.
- Jó érzés? - vetette be nyuszi mosolyát, mire heves bólogatásba kezdtem. - Van ennél jobb is Jimin - vette birtokba ismét az ajkaimat.
Apró köröket rajzolgatott a köldököm köré, majd kezeit levezette a férfiasságomhoz és megmarkolta azt, ezzel egy apró nyögést kiváltva belőlem. Elmosolyodott és elvált az ajkaimtól, majd utoljára végigsimított a felső testemen és felkelt az ágyról.
- Ezt vedd vissza - adta kezembe az ingem, majd beletúrt a hajába és kisietett a szobából.
Az egész testem lángolt és még az előbb történtek hatása alatt voltam, pedig szinte alig történt valami, nekem még is olyan sokat jelentett. Minden egyes érintés maga volt a menny, amit minden percben képes lettem volna átélni. Le kell nyugtassam magam, hiszen nem szeretnék beégni Jungkook előtt, aki biztos számtalanszor élt már át ilyet és ez a pár puszi és érintés semmit sem jelentett számára.
- Kísérjelek haza? - jelent meg az ajtóban, mire megráztam a fejem. Azt hiszem, hogy jót fog tenni ez a pici gondolkodás, hiszen az agyam csak úgy pörgött és nem tudtam semmivel leállítani. Utálom, hogy Jungkook ilyen hatással van rám.
ESTÁS LEYENDO
it's just a drawing ~ jikook | ✔
FanficCsak egy rajz. Csak egy átlagos iskolai beadandónak indult az egész. Park Jimin nem hitt a varázslatokban, de amint megpillantotta gondosan megtervezett ideálját a saját osztályában, hirtelen nem tudott mit reagálni rá. Ugyanaz a nevetés, stílus, és...