37. fejezet

4.5K 533 124
                                    

- Na ne szívass - vigyorgott Mark, miután hétfőn közöltem vele, hogy Jungkook beismerte, hogy érez valamit irántam.

- De - mosolyogtam én is és próbáltam nem sikítani az örömtől.

- És, akkor most együtt vagytok?

- Nem. Igazából nem beszéltünk az óta, mióta elmondta, hogy mit is érez. Azt hittem, hogy majd minden megváltozik ezek után. - sóhajtottam fel, mire Mark csak elmosolyodott.

- Ne várd el, hogy rögtön virágokat vegyen neked, meg bókoljon, mert az tökre nem Jungkook. Szerintem már ez is nagy lépés tőle.

- Igazad van. Nem is várom el, hogy ez történjen. Csak egy kicsi érdeklődést azért elvárnék tőle. - vallottam be, hogy mit is érzek valójában.

- Megértem. Jungkook egy fura gyerek. Majd beszélek Sungwooval, hátha ő többet tud erről az egészről.

- Köszönöm - öleltem szorosan magamhoz, amit ő egy halk nevetéssel díjazott.

- Erre valók a barátok - suttogta.

**

- Milyen napod volt? - kérdezte Jungkook, miután elterült az ágyán, én pedig mellé feküdtem.

Suli után hozzá mentünk, mivel a szülei hatig dolgoznak. Örülök, hogy az apja jobban van és tud már dolgozni. Tényleg nem szeretném, hogy Jungkook összeomoljon, azt pedig végképp nem, hogy elveszítse az édesapját.

- Nem volt rossz. Neked? - fordultam vele szembe.

- Vártam, hogy vége legyen.

- Miért? - pillantottam rá, mire ő elmosolyodott.

- Hogy végre veled lehessek - nyúlt az állam alá, majd közelebb hajolt hozzám és birtokba vette az ajkaimat.

- Meg kell szoknom, hogy ilyeneket mondasz nekem - bújtam a mellkasába, miután elvált a számtól.

- Ez egy jó ötlet - mondta, majd derekamra csúsztatta a kezét és gyengéden simogatni kezdett.

Rá pillantottam, mire ő elmosolyodott, de nem hagyta abba a simogatásomat, amibe az egész testem belebizsergett. Közelebb hajolt és újra birtokba vette az ajkaimat, majd elmélyítette a csókunkat. Időközben bevezette a kezét a pólóm alá és lágyan simogatta a hasamat.

- Kívánlak Jimin - suttogta az ajkaimra, majd kezét levezette a férfiasságomhoz. - Mutatok valami újat, rendben?

- O...oké - dadogtam, majd megéreztem Jungkook száját a nyakamon.

Apró csókokkal lepte el a nyakam összes kis zugát, majd néhol a fogait is végighúzta az érzékeny bőrömön. Levette rólam a pólómat és a felső testem is apró puszikkal ajándékozta. A hasam görcsölt és fogalmam sem volt, hogy miféle újdonságot szeretne mutatni, de abban biztos vagyok, hogy élvezni fogom. Már az is új érzés számomra, hogy gyengéden ér hozzám, nem pedig gyorsan, kapkodva. Száját a mellbimbómhoz vezette, majd fogával kezdte kényeztetni, ezzel teljesen felizgatva engem. Nem bírtam csöndben maradni, muszáj volt hangokat kiadjak, amik egyre hangosabbak lettek, ahogy szájával egyre lejebb haladt.

- Ez jó érzés? - mosolyodott el, mire én heves bólogatásba kezdtem.

Nem hiszem, hogy képes lettem volna bármi értelmeset is kinyögni a számon, ezért maradtam a fejjel való kommunikációnál.

Kigombolta a nadrágomat, én pedig segítettem neki levenni magamról, majd amikor már csak egy szál alsóban feküdtem alatta, visszahajolt az ajkaimhoz és ismét megcsókolt. Nyelvét azonnal megéreztem a szám szélén, ezért én is bevetettem a sajátom, hogy elmélyítsem a csókot. Kezeit időközben levezette az alsómhoz és megmarkolta a férfiasságomat. Nyögtem egy aprót, majd amikor megéreztem a kezét az alsómban, akaratlanul is feljebb löktem a csípőmet.

- Nyugi, ne legyél türelmetlen - mosolyodott el, majd megmarkolta a farkam.

Összeszorítottam a szemeimet és beharaptam az alsó ajkam, mert baromira jó érzés volt, amit csinált. Ujjai helyét hamar átvette a szája, majd úgy folytatta tovább a lassú, érzelmekkel teli kényeztetésemet. Jeleztem, hogy ha így folytatja, akkor nem fogom már sokáig bírni, mire értette a célzást és megszabadított az alsómtól is. Lekapkodta magáról az összes ruháját, benyúlt a fiókjába és elővett egy üveg síkosítót és rákente az ujjaira. Ismét fölém emelkedett és birtokba vette ajkaimat. Megéreztem egyik ujját a fenekemnél, ezért vettem egy mély levegőt, majd lábaimat széttártam, hogy jobban hozzám férhessen. Apró nyögéssel díjaztam az első ujját, de meglepődtem, hogy nem volt kellemetlen érzés, sőt kifejezetten tetszett. A második és a harmadik ujja után már tényleg elborított a vágy és minél előbb Jungkookot akartam. Az éjjeliszekrényéhez nyúlt, majd elővett egy gumit és átnyújtotta nekem. Kérdőn néztem rá, mire ő csak elmosolyodott és közölte velem, hogy most itt az én időm, szóval én tegyem rá az óvszert. Nyeltem egy aprót, majd remegő kezekkel kezdtem szórakozni a kis zacskó kinyitásával, de nem ment. A számhoz emeltem, majd jobbnak láttam, ha a fogaimmal nyitom ki, hiszen biztos voltam benne, hogy úgy már sikerülni fog. Szerencsémre sikerült is, majd Jungkookra pillantottam, aki beharapott ajkakkal figyelte a kis akciómat. Vettem egy mély levegőt, felhúztam rá a gumit a lehető leglassabban és visszafeküdtem az ágyra, majd lábaimat magam alá húztam, hogy jobban hozzám férjen. Elhelyezkedett a lábaim között, de még mielőtt belém vezette volna magát, egy újabb csókra hajolt, ezzel még jobban felcsigázva engem.

- Szólj, ha fáj és abba hagyom - suttogta a számra, majd megéreztem a férfiasságát. - Azt akarom, hogy az első szeretkezésed felejthetetlen legyen.

- Jézusom - szorítottam bele a vállába, amikor megmozdult, de arra számítottam, hogy jobban fog fájni.

- Az lesz - biztosítottam igazáról, de többet már nem is tudtam ezen gondolkozni, hiszen egyre intenzívebben kezdte mozgatni magát.

Nem elsőre csináltuk már, de azért nem mondanám magam annyira gyakorlottnak a témában. Egyre jobban átvette az irányítást a vágy és egyre többet akartam, már ha ez lehetséges egyáltalán.

**

- Köszönöm - mosolyogtam, miután már csak feküdtünk egymás mellett.

- Én köszönöm inkább - simította ki az arcomba lógó tincseimet. - Még sosem voltam ilyen gyengéd senkivel. - mosolygott, majd egy apró csókot nyomott a számra.

- Ez megtiszteltetés - kuncogtam fel, mire ő is felnevetett.

- Nem azért csináltam. Komolyan érzek irántad valamit. Csak nem vagyok jártas e téren. Még sosem voltam együtt senkivel, szóval nem tudom, hogy hogyan is működik ez az egész.

- Én sem voltam még senkivel, szóval én sem vagyok jártas ebben - mondtam neki, amit ő egy bólintással díjazott.

- Szerinted ki kellene próbálnunk együtt? - kérdezte, mire nem hittem a füleimnek.

- Erre várok amióta először megláttalak Jungkook, szerinted? - haraptam be az alsó ajkamat.

- Akkor ezt egy igennek veszem - kuncogott fel, majd vett egy mély levegőt.

- Mi az?

- Bírom a fejed Jimin - bokszolt játékosan a vállamba, mire összeráncoltam a szemöldökeimet.

- Hm? - néztem rá értetlenül. - Ez most egy szerelmi vallomás akart volna lenni?

- Valami olyasmi - mondta, de saját magán felnevetett. - Mondtam, hogy szar vagyok az ilyenekben.

- Nem baj Jungkook. Tudod én is bírlak téged. - kacsintottam egyet, mire ő megint felnevetett.

- Na, szerintem együnk valamit, mert éhen halok már.

- Alig két órája ettél - mondtam neki.

- Lefárasztottal Jimin, muszáj ennem - adott egy apró puszit a számra, majd feltápászkodott az ágyról és magára kapkodta a ruháit és már rohant is a konyhába.


Köszönöm a 35K megtekintést! Királyak vagytok! :') ❤

it's just a drawing ~ jikook | ✔Onde histórias criam vida. Descubra agora