|2|

1.5K 145 27
                                    

"I know everything happens for a reason.But,sometimes,I wish i knew what that reason was."





《Ουφ.Εντονη μερα σημερα.》ειπε στα ξαφνικα η Rebecca οσο προχωραγαμε στους διαδρομους κανοντας την Ashley να γυρισει προς το μερος μου,ειρωνικα.Φυσικα.

《Ναι,γιατι αραγε!;》ρωτησε κανοντας με να στριφογυρισω και εγω τα ματια μου ολο νοημα.

《Παω λιγο στο χημειο,κοριτσια,ξεχασα το τετραδιο χημειας εκει.Θα σας βρω στη καφετερια.Παραγγειλτε μου ζεστη σοκολατα και ερχομαι,οκευ;》ρωτησα και εκεινες εγνεψαν δινοντας μου ενα φιλι στο μαγουλο.

《Ψιιιτ.Αν δεν ειναι ζεστη η σοκολατα οταν ερθω,πλιζ,να τη ζεστανετε λιγο.》τους εκλεισα το ματι ολο υπονοουμενα ωστε να πιασουν το νοημα για να κανουν το μαγικο που χρειαζεται και η Rebecca γελασε τοσο πολυ με αυτο,ενω η Ashley,εκανε facepalm τοσο δυνατο,που ακουστηκε και μεχρι την απεναντι γωνια στην οποια τωρα,ειχα φτασει.

Οταν εφτασα λοιπον,μπροστα απο την πορτα του χημειου,ακουγα αναστεναγμους και μουγκρισματα.

Μα καλα,τι στο καλο;

Πορνο γυριζουν μεσημεριατικα;

Η μηπως;

Μη μου πεις.

《Αχ,ναι.》ακουστηκε ενας αναστεναγμος και γουρλωσα τοσο πολυ τα ματια μου που κοντεψαν να βγουν εξω.《Ναι,Jacob.》και τωρα οχι μονο κοντεψαν,αλλα σιγουρα βγηκαν και εξω.

Εε οχι και μεσα στο σχολειο,δεν θα το επιτρεψω αυτο.

Το γαιδουρι.

Αλλα με το θαρρος και τη τολμη που ειχα,μου εφυγε στιγμιαια,οταν πηγα να ανοιξω τη πορτα,γιατι αποδειχτηκε κλειδωμενη,αφου ακουστηκε μονο ενα 'κλικ',χωρις να ανοιξει.

Ε οχι.

Δεν θα το αφησω,ετσι.

Κοιταω δεξια και αριστερα μηπως υπαρχει κανενας περαστικος και βγαζω το ραβδι που εχω παντοτε κρυμμενο στο μανικι μου,που αυτη τη περιπτωση το εχω παντοτε στην μποτα μου.

《Alohomora》ψυθιριζω στρεφοντας το ραβδι μου γρηγορα κοντα στη κλειδαροα της πορτας,ακουγοντας το χαρακτηριστικο 'κλικ',σημα πως..ξεκλειδωσε.

Εβαλα λοιπον,γρηγορα το ραβδι ξανα πισω στη μποτα,εκει που ηταν και πριν,και ανοιξα αποτομα τη πορτα.

《Τι στο διαολο;》ρωταει αποτομα ο Jacob,φευγοντας μακρια απο την..Lily;

Επρεπε να το περιμενω.

Η Κρυμμένη ΜάγισσαWhere stories live. Discover now