|59|

590 60 35
                                    

"Res,non verba."

《Για αυτό με ήθελε ο Jack στο δάσος πριν έτσι; Τον διέταξε ο πατέρας σου να με σκοτώσει,έτσι δεν είναι;Επειδή δεν μπόρεσες να το κάνεις εσύ.》,κοίταξα έντονα τον Jake και εκείνος έκλεισε τα μάτια ξεφυσώντας.

Ο Drake και η Mandy μας κοιτουσαν παραξενεμενοι απο τα λογια που ξεστομισα αλλα ο Jacob δεν τους αφησε να μιλησουν.

《Ναι Olivia.Επρεπε να σε παρω απο εκει.Δεν ξερεις τον πατερα μου,δεν ξερεις ποσο επικινδυνος μπορει να γινει.Η οικογενεια μου πριν χρονια ειχε σφαξει οικογενειες μονο για την εξουσια.Τι σε κανει να πιστευεις πως η ιστορια δεν θα ξανα επαναληφθει;》,είπε ο Jacob και επιασε το κεφαλι του οσο ειχε σηκωθει πια απο την εδρα και πηγαινε περα δωθε.

《Εννοεις πως οταν ακουμπουσα το μενταγιον--》ειπα και ακουμπησα το μενταγιον του λιονταριου,που πια ειχε τοποθετηθει στον λαιμο μου,《Εσυ με εκανες μα δω το παρελθον,ετσι δεν ειναι;》

Εγνεψε θετικα και εγλυψε τα ξηραμενα χειλι του.

Εμεις οι ημιαιμοι,εχουμε συγκεκριμενες δυναμεις οι οποιες μας δοθηκαν για καποιον λογο Olivia.Γεννηθηκαμε για να σε προστατεψουμε αυτη τη συγκεκριμενη στιγμη.Επρεπε να μαθεις πως ξεκινησαν ολα.Η οικογενεια μου κυριαρχησε μονο λογω της βιας. Πολλοι πεθαναν απο αυτο. Η γενια σου εζησε λογω της προγιαγιας σου.Ηταν εγκυος και καταφερε να ξεφυγει.

Οπως ειδες στα οραματα,ο προπαππους μου τη βρηκε,αλλα η γιαγια σου καταφερε να ξεφυγει. Ο προπαππους μου πεθανε πολεμωντας εναντιον των υπολοιπων οικογενειων,ομως δεν ηταν αρκετο για να σταματησει η προφητεια.

Τεσσερις γενιες μετα,εφτασε η σειρα για την εξουσια της οικογενειας σου.Για αυτο οι γονεις σου περιμεναν να κλεισεις τα 18.Τοτε ειναι η ηλικια που μπορεις νομιμα να παρεις τη θεση.》,εξηγησε ο Jacob και εγω ειχα μεινει κοκαλωμενη απο τα λογια του.

Η Mandy με τον Drake φαινεται πως τα ηξεραν ολα αυτα.

《Η Mandy και ο Drake προπονουνται για αυτην εδω τη στιγμη.Εγω ηξερα πως ειμαι ημιαιμος αλλα--》πηγε να συνεχισει τα λογια του αλλα τα εκοψε αποτομα.

《Αλλά τι Jake;Διαλεξες τη μερια της οικογενειας σου,ετσι;》τον ρωτησα και οταν τον ειδα να με κοιταει στα ματια χωρις να μπορει να απαντησει,ηξερα ηδη,《Το καταλαβαινω.Τουλαχιστον τωρα εκανες τη σωστη επιλογη.》

Η Κρυμμένη ΜάγισσαWhere stories live. Discover now