"Οταν κατι ειναι ξεχωριστο,δεν του φερεσαι συνηθισμενα."
《Κλεισε τα ματια.》ακουω τον Jake να μου λεει ακριβως μπροστα μου.
Καιομουν πια σε μια καρεκλα,σε ενα κρυφο δωματιο του σχολειου.
Τα παιδια μας ειχαν περικυκλωσει προσπαθωντας να δουν οτι περισσοτερο μπορουν.
Ξερω πως οι υπολοιποι ημιαιμοι σε αυτο το δωματιο ηξεραν ηδη πως να το κανουν,ειμαι σιγουρη ομως πως τα κοριτσια θα εντυπωσιαστουν.
Ειχαμε βαλει τον Cameron να ξαπλωσει,να κλεισει τα ματια και να ηρεμησει ωστε να μπορω να μπω στο μυαλο του.
Κλεινω και εγω τα ματια μετα τις οδηγιες του Jake και απλα χαλαρωνω.
《Μη σκεφτεσαι τιποτα για λιγο.Απλα καθαρισε το μυαλο σου για μερικα δευτερολεπτα.》τον ακουω να λεει και αφου ξεφυσαω κανω αυτο που μου λεει.
Μολις περνανε καποια δευτερολεπτα,νιωθω τις παλαμες του πανω στις δικες μου.
《Ετσι δεν μπορω να μη σκεφτομαι κατι.》του απανταω σιγα και τοτε τραβαει γρηγορα τα χερια του οσο τα κοριτσια χαζογελανε διπλα μου κ εγω στραβοχαμογελαω στις πραξεις του.
《Συγκεντρωσου.》μου δινει εντολη και τοτε σταματαμε ολες,《Σκεψου τον Cameron.Μονο αυτον.Σκεψου πως θα ηταν να εισαι μεσα στο μυαλο του.Να εισαι στο ονειρο του.Δεν χρειαζεσαι ξορκι για τετοιου ειδους μαγικο.Απλα το κανεις.》συνεχισε και εγω κουνησα θετικα το κεφαλι.
Σκεφτξκα τη γνωριμια μας.
Τη πρωτη μερα που ηρθαν στο σχολειο.
Εστιασα στον Cam,στα χαρακτηριστικα του,στις συζητησεις μας,στη συμπεριφορα του.
Ξαφνικα νιωθω να ανοιγω τα ματια μου,και να βλεπω ενα μαυρο κενο.
《Jake;》ρωταω αλλα δεν μου απανταει κανενας.
《Jake;》φωναζω περισσοτερο και τοτε ακουω μια φωνη στο πισω μερος του μυαλου μου.
《Σκεψου τι θα ηθελες να κανεις εκει και απλα καντο Olivia.Σχεδον τα καταφερνεις.》τον ακουω να λεει και τοτε ξανα κλεινω τα ματια μου και βρισκομαι σε ενα δασος.
Βλεπω τον Cam με ενα ραβδι νσ τρεχει.
Μικρος,σιγουρα καπου στα δωδεκα χρονων.
《Σοβαρα;Αυτα ονειρευεσαι;》τον ρωταω ξαφνικα οσο βρισκομαι απο πισω του και εκεινος πεταγεται μακρια.
YOU ARE READING
Η Κρυμμένη Μάγισσα
Paranormal❝Ξέρεις τι; Απλά είμαι τυχερός που τη γνώρισα. Μου έμαθε πώς να χαμογελάω και κάθε φορά που βλέπω το δικό της χαμόγελο,όλα τα προβλήματά μου εξαφανίζονται σαν καπνός. Ξέρω ρε φίλε πως δεν είμαι ρομαντικός και για μένα η αγάπη είναι σαν να πηγαίνω σ...