"Why should i apologize for the monster I've become?Nobody has ever apologized for making me this way."
《Τι εγινε μολις τωρα;》,ρωτησε αφωνη η Rebecca,οσο εγω ακομα κοιτουσα το ηλιθιο ζευγαρακι να.απομακρυνεται.
Δεν καταλαβαινω.
Γιατι συμπεριφερεται ετσι;
Πριν λιγο με φιλουσε και τωρα κανει αυτο;
Γιατι μου το κανει αυτο,γαμωτο;
Γιατι;
《Olie--》πηγε να πει η Ashley τωρα αλλα εγω τη διεκοψα.
Παρακολουθουσα ακομα τον Jake με.την Barbie,κατι που με εκανε να ψιθυρισω κατευθειαν μαγικες λεξεις οταν εκεινη πηγε να ανοιξει την πορτα για να βγουν.
《Aperuit.》ειπα κοιτωντας την πορτα και εκεινη οταν την επιασε η ηλιθια,ανοιξε με φορα,κατι που ειχε ως αποτελεσμα να τη σπρωξει προς τα πισω και να πεσει πανω στον Jake,ριχνοντας και τους δυο κατω.
Ενα διαβολικο χαμογελο εμφανιστηκε στο προσωπο μου,βλεποντας τους κατω,κατι που εκανε την Ashley και τη Rebecca διπλα μου να με κοιταξουν αφωνες,αλλα ξαφνικα ο Jake γυρισε το βλεμμα του προς τα πισω,δηλαδη σε μενα.
Εγω συνεχισα να εχω το διαβολικο χαμογελο,κατι που τον εκανε να καταλαβει πως εγω ημουν υπεφθυνη για αυτο.
Ομως αυτο δεν πτοησε την ηλιθια Barbie,γιατι πολυ απλα μετα απο ενα λεπτο που βρισκοταν.πανω του τον επιασε απο το προσωπο και αρχισε.να του δινει γλωσσοφιλα.
Και το κακο πιο ειναι;
Οτι εκεινος το συνεχιζε!
《Γιατι βραζεις απο τα νευρα σου ετσι ξαφνικα;》με ρωτησε η Rebecca,οσο ειχα πιασει το τραπεζι με τη χουφτα μου,κανοντας τη ασπρη απο τη δυναμη που εβαζα.
《Να ξερετε αυτο,δεν θα το αφησω ετσι.Αυτη τη φορα θα καταλαβει το μαθημα της μια και καλη.》ειπα και τους ειδα να σηκωνονται μετα απο λιγο,ο Jake μου εριξε μια γρηγορη ματια και βγηκαν εξω.
Εγω τοτε σηκωθηκα γρηγορα απο την καρεκλα μου,κανοντας τες να πεταχτουν κ εκεινες απο τη θεση τους αποτομα.
《Olivia.》ειπε ηρεμα η Ash,πιανοντας με απο το χερι.《Σε παρακαλω μη κανεις καμια βλακεια,ηρεμησε.》
《Μα δεν καταλαβες.Ειμαι απολυτα ηρεμη αυτη τη στιγμη.》
《Ναι το βλεπω απο το ποσο σφικτα εχεις κρατησει το τραπεζι.》
YOU ARE READING
Η Κρυμμένη Μάγισσα
Paranormal❝Ξέρεις τι; Απλά είμαι τυχερός που τη γνώρισα. Μου έμαθε πώς να χαμογελάω και κάθε φορά που βλέπω το δικό της χαμόγελο,όλα τα προβλήματά μου εξαφανίζονται σαν καπνός. Ξέρω ρε φίλε πως δεν είμαι ρομαντικός και για μένα η αγάπη είναι σαν να πηγαίνω σ...