I am not even a whisper in your thoughts,yet you're the screaming in mine."
《Καλά εσυ εχεις προβλημα,δεν εξηγειται αλλιως.》μου ειπε η Ashley και με κοιταζε με ενα ξαφνιασμενο βλεμμα.
《Εγω παλι λεω πως καλα εκανες και συμφωνησες στο στοιχημα.Ας διασκεδασεις και λιγο!Εξαλλου,αμα χασεις,παλι κερδιζεις κατι.》ειπε πονηρα τωρα η Becca,κλεινοντας μου υστερα το δεξι ματι της και εγω εκανα μια αηδιαστικη εκφραση,πριν στριφογυρισω τα ματια μου εντονα.
Ναι,καλα καταλαβατε.
Φυσικα και εκατσα και τους εξηγησα τα παντα για το στοιχημα που εβαλα με τον Jacob,σημερα,τη τελευταια ωρα στο σχολειο!
Μετα απο τις λεξεις που μου ειπε ψυθιριστα στο αυτι,εφυγε με το γνωστο του πονωρο χαμογελο απο το σχολειο κατευθειαν,λες και καποιος τον κυνηγουσε!
Πραγματικα,εδω τον μισω!Δεν ξερω τι θα κανει για να με κανει να τον φιλησω,παντως εγω,δεν προκειται να το κανω!
Θα κερδισω αυτο το στοιχημα και την ελευθερια μου απο εκεινον!
Σωστα;
《Κοριτσια,μπορουμε παρακαλω πολυ να το ξεχασουμε;Η τουλαχιστον να το συζητησουμε μετα,τωρα εχουμε αλλα πιο σημαντικα πραγματα.》ειπα και γυρισα μπροστα μου για να κοιταξω τη διευθυνση που μας εδειξαν τα κερια απο το μαγικο μας.
《Ναι,αλλα--》
《Becca!》φωναξαμε εγω και η Ash,για να σταματησει να μιλαει και εκεινη σουφρωσε τα χειλη της παρεξηγημενη.
Μεχ,θα ζησει!
Στριφογυρισα τα ματια μου στη παιδικη της συμπεριφορα και βγηκα απο το αμαξι που μου δανεισε η μητερα μου.
Υποτιθεται πως θα πηγαιναμε για καφε μετα το σχολειο,αλλα φυσικα και..ειπαμε ψεματα!
《Γιατι αυτο το σπιτι μου θυμιζει στοιχειωμενο απο καποιο πολυ,πολυ,ποολυ τρομαχτικο θριλερ;》ειπε με γουρλωμενα ματια η Rebecca και εγω κοιταξα το σπιτι μπροστα μου.
Ηταν ενα ερημικο,απλο σπιτι,λιγο απομονωμενο απο τα υπολοιπα της γειτονιας.
Δεν ξερω γιατι στο καλο το ξορκι μας οδηγησε εδω,αλλα σιγουρα ειχε τον λογο του.
Για να μας εφερε εδω,σημαινει πως εδω μενει αυτος που μας εστειλε το σημειωμα.
《Ειναι απλα ενα σπιτι,Becca.Μη φοβασαι!》ειπα οσο στριφογυρνουσα τα ματια μου και προχωρησα μπροστα πηγαινοντας προς αυτο.
YOU ARE READING
Η Κρυμμένη Μάγισσα
Paranormal❝Ξέρεις τι; Απλά είμαι τυχερός που τη γνώρισα. Μου έμαθε πώς να χαμογελάω και κάθε φορά που βλέπω το δικό της χαμόγελο,όλα τα προβλήματά μου εξαφανίζονται σαν καπνός. Ξέρω ρε φίλε πως δεν είμαι ρομαντικός και για μένα η αγάπη είναι σαν να πηγαίνω σ...