|25|

1.1K 117 22
                                    

"Be careful who you trust,the devil was once an angel".



Μαμα,μαμα.》μια παιδικη φωνουλα ακουγοταν παραπονεμενη σε ολο το σπιτι,οσο τα μικρα της ποδαρακια,χτυπουσαν στο ξυλινο πατωμα,οσο ετρεχε και κατεβαινε τις σκαλες,θυμωμενα.

《Τι ειναι,αγαπη μου;》ρωτησε τη μικρη κορουλα της,η Julia,οσο μαγειρευε στην κουζινα του νεου τους σπιτιου.

Ενα σπιτι,μεσα στο δασος.

Εκει ωπου,κανενας,δεν θα μπορουσε να τους βρει,ξανα.

Ουτε καν,εκεινος.

Εξαλλου,υποσχεθηκε στον αντρα της,οτι θα προσεχει τη κορουλα της,που τωρα πια εχει μεγαλωσει και εχει γινει ενα 6χρονο κοριτσακι,σαν τα ματια της.

《Μαμα,γιατι δεν με αφηνεις να παω να παιξω με την Elena και τους αλλους;Ειναι ολοι εξω και παιζουν και ε-εσυ,με εχεις κλειστη εδω.》ειπε παραπονεμενη,προσποιουμενη την θυμωμενη και σταυρωσε τα μικροσκοπικα της χερακια,στο μικρο της στηθος.

Τα μαλλακια της ηταν ξανθα,σαν της μητερας της,αλλα τα ματια της,ηταν πρασινα,σαν του πατερα της.

Η Julia,ηξερε,οτι η κορη της,δεν ειναι συνηθισμενη οπως τα αλλα παιδια.Ουτε εκεινη ηταν αλλωστε,αλλα ουτε και η εγγονη της θα ειναι.

Κανεις απο την δικια της οικογενεια,δεν ειναι συνηθισμενη,εξαλλου.

Απο τοτε που γεννηθηκε,οι λεξεις που της ελεγε η μητερα της,ηταν παντοτε το ποσο σημαντικη ειναι για το κοσμο τους.

Και ποσο πιο σημαντικο θα ειναι,το παιδι που θα κανει η κορη της.

Megan,μωρο μου,εχουμε πει εκατο φορες τον λογο.Ειναι επικινδυνα εξω τετοια ωρα και ξερεις οτι εχουμε ερθει εδω,γιατι-》και τοτε,το κουδουνι της εξωπορτας,την διεκοψε.

Ποιος να ειναι;σκεφτηκε.

Αλλα πριν κανει ενα βημα,η πορτα ανοιξε απο μονη της.

《Ω,Julia.》ειπε μια βαρια αντρικη φωνη,ειρωνικα,οσο περπατουσε μεσα στο σπιτι,με αργα βασανιστικα βηματα και τοτε η συνειδητοποιηση,της ηρθε ξαφνικα.

Τους βρηκε.

《Μαμα τι-》πηγε να πει η μικρη κορουλα της αλλα εκεινη τη διεκοψε βαζοντας το χερι της στο στομα ωστε να την αποτρεψει να συνεχισει.

Το μονο που σκεφτοταν ηταν η κορη της.

Και το πως πρεπει να τη σωσει.

Η Κρυμμένη ΜάγισσαWhere stories live. Discover now