"She's contagious.
A sickness i'm dying to catch."
Μια περιεργη σιωπη επεσε στον χωρο.Ολοι κοιτιοντουσαν μεταξυ τους αλλα το πιο σημαντικο..ο Jake με τον Jackson.
Ο Jack απλα τον κοιτουσε πονηρα,ξεροντας πως τον προκαλει οσο τιποτα.
Ο Jacob τον κοιτουσε νευριασμενος,μη ξεροντας τι να απαντησει,μη ξεροντας πως να δρασει και τι να κανει..
Ωσπου ξαφνικα εκει που δεν το περιμενω,ο Jake απανταει..
《Και αν δεν το κανω..τοτε τι θα γινει;Θα σκοτωσεις και μενα,Jackson;》τον ρωτησε και τοτε ο Jack οχι μονο δεν αλλαξε εκφραση,αλλα αρχισε να χαμογελαει ακομα πιο διαβολικα.
《Μη με δελεαζεις,παλιοφιλε.Ξερεις ποσο αυθορμητος ειμαι.》ειπε και ειδα μια φωτια να περναει μεσα απο τα ματια του,κατι που καταλαβα οτι ειναι μαγος της φωτιας.
Α,τελεια.
《Θες μηπως και εγω να σου θυμησω ποιανου γιος ειμαι;》τον ρωτησε νευριαζοντας περισσοτερο ο Jake και εγω ξανα σουφρωσα για αλλη μια φορα τα φρυδια μου.
Μα ποιανου γιος ειναι τελος παντων και γιατι ειναι τοσο σημαντικο;
《Δεν βλεπω ομως να απαντας στην ερωτηση μου..》ειπε ο Jack και γυρισε πλαι το κεφαλι.《Και αυτο μου δινει ηδη την απαντηση.》συνεχισε και εκλεισε τα ματια παιρνοντας μια μεγαλη ανασα απο τη μυτη.
《Ξερεις τι με ενοχλει ομως περισσοτερο;》ρωτησε ξανα μετα απο λιγα δευτερα ησυχιας και ο Jake τον κοιταξε εντονα,περιμενοντας απαντηση.《Που για καποιο καιρο καναμε παρεα..τι αξιολυπητος που ημουν.》ειπε και εγω γουρλωσα τα ματια με τα αγενη του λογια.
Υστερα γυρισε το κεφαλι προς τα εμενα.
《Λοιπον,μικρη.Εισαι ετοιμη να πεθανεις;》ξεφουρνισε αυτα τα λογια και μετα απο λιγο ολα τα στρατιωτακια του εβγαλαν φωτιες απο τα χερια τους και αρχισαν να με πλησιαζουν γρηγορα.
Ξαφνικα ομως ο Jacob μπαινει μπροστα μου και με μεγαλη δυναμη ανοιγει τα χερια του και κλεινει τις παλαμες του μπροστα,προκαλωντας ετσι ενα τεραστιο κυμα αερα προς αυτους.
Αυτο ειχε ως αποτελεσμα να τους ριξει ολους ενα μετρο πισω απο τα δεντρα και ολοι να πεσουν στο εδαφος με μεγαλη δυναμη.
Τοτε με γρηγορους ρυθμους,ο Jake γυρισε προς το μερος μου και αρπαξε το χερι μου γρηγορα.
YOU ARE READING
Η Κρυμμένη Μάγισσα
Paranormal❝Ξέρεις τι; Απλά είμαι τυχερός που τη γνώρισα. Μου έμαθε πώς να χαμογελάω και κάθε φορά που βλέπω το δικό της χαμόγελο,όλα τα προβλήματά μου εξαφανίζονται σαν καπνός. Ξέρω ρε φίλε πως δεν είμαι ρομαντικός και για μένα η αγάπη είναι σαν να πηγαίνω σ...