"If people are trying to bring you down,it only means that you are above them."
《Τι εκανες,λεει;》φωναξε η Ashley οσο βρισκομασταν στη καφετερια του σχολειου.
Ω ναι.
Ωρα για διαλειμμα.
Βασικα,αυτη η ωρα,ειναι η αγαπημενη μου στο σχολειο.
Εξαλλου,σε ποιον,δεν αρεσει το διαλειμμα;
《Τι φωναζεις ρε Ashley;》απαντησαμε εγω και η Rebecca,μαζι,οταν ειδαμε πως τα διπλανα τραπεζια γυρισαν προς το μερος μας με τις φωνες της κολλητης μας.
《Σορρυ ρε κοριτσια.Αλλα,σοβαρα τωρα ρε,Olivia;Εκατσες να τους κρυφακουσεις;Για ποιο λογο;》με ρωτησε κοιτωντας με εντονα,υστερα.
《Μα για να-οντως,για ποιο λογο;》με ρωτησε παραξενη η Becca,τωρα και στριφογυρισα τα ματια μου.
《Απλα.Ηθελα και το εκανα.Ετσι,ηθελα να δω για ποιο λογο μαλωνουν.Ημουν περιεργη.Και δεν εχω καλο προαισθημα για τον Jacob.Και ξερετε πως οταν δεν εχω καλο προαισθημα,παντα ισχυει.》απαντησα εγω ξανα,ολο νοημα και εκεινες με κοιταξαν,απορημενες.
《Γιατι;Τι εχει ο Jacob;》ρωτησε ανηξερη η Ashley.
《Δεν εχει κατι.Απλα μου φαινεται καπως,κακος;Δεν ξερω.Και ξερετε πως,τοσο ειρωνικοι και κακοι,ειναι μονο καποιοι.》τους ειπα ξανα,αναφεροντας αυτους.
Και οταν λεω αυτους,εννοω,ωω ναι,βρικολακες.
Ξερετε,μυτερα δοντακια,αιμορουφηκτρες,σαγηνευση,κοκκινα ματακια και blah blah.
Ποιος δεν ξερει τους βρικολακες.
Υπαρχουν,οντως.
Απλα,ειναι δυσκολο να τους πετυχεις.
Αλλα νομιζω τωρα,πετυχαμε εναν.
《Τι λες ρε,Olie;Δεν το νομιζω.Με τιποτα.Δεν τον εχω για παραφυσικο πλασμα.Ειναι απλα ενας εφηβος που σπαει πλακα.Εξαλλου,δεν θα μπορουσε,γιατι αφου ειναι αδελφια με τον Cam,θα επρεπε να ειναι και αυτος.Αλλα αυτος,δεν ειναι καθολου κακος.》απαντησε η Ashley.
Οντως.
Ειναι και αυτο.
Εχει ενα δικιο.
Παντως εμενα.ακομα,δεν μου βγαινει αυτο απο το μυαλο.
《Εξαλλου,εχεις πει και εχεις κανει,τοσα μαγικα.Οι βρικολακες εχουν τελεια ακοη.Θα σε ακουγε και θα σε εβλεπε ανετα,οταν τα εκανες και θα σε υποπτευοταν κατευθειαν,αν ηταν παραφυσικο πλασμα.Επισης,πινουν αιμα.Τον εχεις πετυχει εσυ,να σκοτωνει κανεναν;》με ρωταει η Rebecca τωρα και οντως εχει δικιο.
YOU ARE READING
Η Κρυμμένη Μάγισσα
Paranormal❝Ξέρεις τι; Απλά είμαι τυχερός που τη γνώρισα. Μου έμαθε πώς να χαμογελάω και κάθε φορά που βλέπω το δικό της χαμόγελο,όλα τα προβλήματά μου εξαφανίζονται σαν καπνός. Ξέρω ρε φίλε πως δεν είμαι ρομαντικός και για μένα η αγάπη είναι σαν να πηγαίνω σ...