"Καποιοι ανθρωποι παντα θα λενε πολλα,γιατι δεν εχουν να δωσουν τιποτα."
《Δεν θελω,ασε με!》τσιριζα στον Jake οσο προσπαθουσε να με τραβηξει εδω και κανενα δεκαλεπτο εξω απο το αυτοκινητο του,ωστε να παμε στο τατουατζιδικο.
Εκεινος με αφησε και ξεφυσιξε κουρασμενος.
《Λοιπον,επειδη αρχιζω και νευριαζω.》ειπε και πλησιασε το προσωπο του κοντα μου,απειλιτικα.《Λεγε,θα σηκωθεις σαν καλο και υπακουο κοριτσακι που εισαι ωστε να παμε ησυχα και ωραια,η θες να σε παρω σηκωτη με τον δυσκολο τροπο;》
《Υπαρχει τριτη επιλογη;》τον ρωτησα αθωα και με κοιταξε στραβα νευριασμενος.《Τι;Εμενα με ρωτησες αν ηελω να κανω--》
《--ολοι ετσι λενε πριν κανουν τα πρωτα τους ταττου και πιρσινγκ.Ελα,μην εισαι κοτα ρε Olivia.Ζησε λιγο.》ειπε εντονα οσο με κοιτουσε ακομα απο κοντινη αποσταση στα ματια και εγω ξεφυσιξα,πιανοντας το μετωπο μου.
《Ασε με να το σκεφτω..》ειπα πιανοντας το κεφαλι μου και εκανα πως σκεφτομαι,οσο εκεινος τωρα με κοιταζε ανακουφισμενος.《Οχι!》ειπα εντονα και πηγα να κλεισω τη πορτα του αυτοκινητου αλλα αυτος με το γυμνασμενο του χερι τη κρατησε ανοιχτη και με επιασε απο τη μεση,αγνοωντας τις δυνατες τσιριδες μου,ανεβαζοντας με στον ωμο του σαν τσουβαλι με πατατες.
Παει καλα;
《Ρε ηλιθιε,ασε με κατω!Βοηθεια!》
《Θα σκασεις;Ειναι μεσανυχτα,κοπελα μου!》φωναξε θυμωμενος και με χτυπησε στον κωλο δυνατα για να σωπασω,αλλα εγω φωναξα περισσοτερο.
《Αου!Πας καλα;》του φωναξα θιγμενη και ειμαι σιγουρη πως στριφογυρισε τα ματια του.
Τι ηλιθιος!
Ηξερα πως δεν ηταν καλη ιδεα αυτο το 'ραντεβου'.
Ειδα που μπηκε στην πορτα,καθως εβλεπα μονο απο πισω και μετα τον ακουσα να μιλαει με εναν τυπο.
《Ρε ηλιθιε,ασε με κατ--》και πριν τελειωσω τη προταση μου,με ειχε πεταξει αγαρμπα πανω σε μια μεγαλη μαυρη καρεκλα.
Και τοτε αρχισα να παρατηρω τον χωρο.
Το μαγαζι ειχε παντου φωτογραφιες με ανθρωπους γεματο τατουαζ.
Οι τοιχοι ηταν μαυροι και το στυλ γενικοτερα,μοντερνο,ενω η μουσικη που επαιζε στο χωρο ηταν ποπ.
Ξαφνικα,ομως,οσο παρατηρουσα τον χωρο,μια φωνη ακουστηκε διπλα μου.
《Ωστε εσυ εισαι η περιβοητη Olivia,λοιπον.》ειπε ενας τυπος,γεροδεμενος,με σκουλαρικια παντου στο προσωπο του(μυτη,χειλος,αυτια,φρυδια),και τατουαζ που καλυβαν ολο του το σωμα.
YOU ARE READING
Η Κρυμμένη Μάγισσα
Paranormal❝Ξέρεις τι; Απλά είμαι τυχερός που τη γνώρισα. Μου έμαθε πώς να χαμογελάω και κάθε φορά που βλέπω το δικό της χαμόγελο,όλα τα προβλήματά μου εξαφανίζονται σαν καπνός. Ξέρω ρε φίλε πως δεν είμαι ρομαντικός και για μένα η αγάπη είναι σαν να πηγαίνω σ...