"A queen,will aways turn pain,into power."
Ολοι εχουμε βρεθει αντιμετωποι,σε στιγμες που απλα,καποιος,καπου,καποτε,μας ρωταει κατι,αλλα εμεις δεν μπορουμε να του απαντησουμε.
Βασικα οχι δεν μπορουμε.
Δεν ξερουμε,πως να απαντησουμε.
Τι να κανουμε;
Ε,βασικα,αυτη τη στιγμη,βρισκομαστε εγω και οι κολλητες μου σε μια τετοια κατασταση και οχι με καποιον νορμαλ τυπο.
Μακαρι να ηταν νορμαλ..
Καθομασταν αλλα εκει,κανενα 10 λεπτο,και κοιτουσαμε ο ενας στον αλλο παγωμενοι και ακουνητοι.
《Ε-εμ,κοιταξτε,κυριε επιστατη-》πηγε να πει η Ashley,πρωτη,ακομα παγωμενη σαν εμας,αλλα η φωνη του επιστατη την διεκοψε.
《Ξερω γιατι ειστε εδω..》ειπε με σοβαρο υφος.
Και τοτε,πανικοβληθηκα.
Τι στο καλο λεει,ξερει γιατι ειμαστε εδω;
Τι εννοει ξερει γιατι ειμαστε εδω;
Γιατι ξερει;
Πως ξερει;《Κοιταξτε,δεν ειναι αυτο που νομιζ-》πηγα να πω με γουρλωμενα ματια αλλα οταν ειδα την σοβαρη του εκφραση να αλλαζει σε χαρουμενη,συνωφρυωθηκα.
Τι στο καλο;
Το ειπα εγω.
Περιεργος.
《Θελετε τη βοηθεια μου για να επικοινωνησετε με τους νεκρους ε;Επιτελους,εχω πελατη.Ξερετε τοσα χρονια,εχω βαλει αγγελιες,εχω βγει στη τηλεοραση λεγοντας οτι πραγματικα μιλαω με νεκρους,αλλα κανεις δεν με πιστευει.Ξερετε αυτο το παιχνιδι που-》τον εκοψα γιατι πραγματικα,με αυτα που λεει,ανατριχιασα.
Τι στο καλο;
《Ε-εμ,βεβαια,βεβαια για αυτο ηρθαμε..》ειπα εγω αμηχανα και εκεινος εκανε να μας πλησιασει αλλα ξανα πανικοβληθηκα,συνεχιζοντας.《..αλλα αλλαξαμε γνωμη,και τωρα λεμε να φυγουμε.》τελειωσα και εκεινος αλλαξε ξανα την εκφραση του,σε λυπημενη οσο εγω και οι φιλες μου τον κοιτουσαμε με γουρλωμενα ματια.
《Ναι,κυριε επιστατη μας.Μπορειτε να πατε σπιτι τωρα,να,θα φυγουμε και εμεις.》ειπε η Rebecca τωρα, πηγαινοντας προς την εξοδο και τοτε,μου ηρθε μια ιδεα.
《Ναι αλλα κοριτσια,δεν ειπαμε πρωτα να ψαξουμε και..και το κινητο μου,που μου επεσε καπου,εδω;》ρωτησα γεματη νοημα,κοιτωντας τες και εκεινες αφου καταλαβαν που το παω,εγνεψαν.
YOU ARE READING
Η Κρυμμένη Μάγισσα
Paranormal❝Ξέρεις τι; Απλά είμαι τυχερός που τη γνώρισα. Μου έμαθε πώς να χαμογελάω και κάθε φορά που βλέπω το δικό της χαμόγελο,όλα τα προβλήματά μου εξαφανίζονται σαν καπνός. Ξέρω ρε φίλε πως δεν είμαι ρομαντικός και για μένα η αγάπη είναι σαν να πηγαίνω σ...