"Magic comes with a price."
Δεν το πιστευω.
Δεν το πιστευω,αληθεια.
Ειμαι..ημιαιμη;
Η οικογενεια μου γιατι μου εκρυβε ενα τετοιο μυστικο τοσα χρονια της ζωης μου;
Γιατι;《Οπως ξερεις,υπαρχουν τεσσερις ισχυρες οικογενειες των μαγων.》,συνεχισε,μη αφηνοντας με να το χωνεψω αυτο που μολις ειπε,《Η οικογενεια του φιδιου,της κουκουβαγιας,του αετου και του λιονταριου,η δικια σου δηλαδη.Αυτες οι τεσσερις οικογενειες δημιουργηθηκαν για να στηριξουν ολοκληρο τον μαγικο κοσμο και να τον..διοικουν. Η δικη σου οικογενεια φημολογειται ως η πιο δυνατη.
Καθε οικογενεια,εχει τον δικο της διαδοχο απο τοτε που δημιουργηθηκαν και για να μην αρχισει πολεμος μεταξυ τους για το ποιος θα διοικει, παιρνοντας σειρα μια μια αποφασισαν να διοικει τον κοσμο τους παντα ο διαδοχος ανα οικογενεια.Στην αρχη,αποφασιστηκε να ειναι απο την οικογενεια της κουκουβαγιας, ο Ryan.Η οικογενεια της κουκουβαγιας ειναι του νερου.
Υστερα,οταν πεθανε αυτος, πηρε σειρα η οικογενεια του φιδιου, η Christina.Αυτη η οικογενεια ειναι της γης.
Μετα,ηρθε η σειρα του αετου,της δικης μου οικογενειας,του αετου,με τον αερα. Και η σειρα του προπαππου μου. Εξουσιασε καλα,δεν λεω,αλλα ποτε δεν εμαθε να χανει. Και αυτο αποδειχτηκε οταν εφτασε η σειρα του να χασει τον θρονο απο την οικογενεια σου,του λιονταριου και της φωτιας. Εξοργιστηκε,δεν συμφωνουσε με ολη αυτη τη διαδικασια ανταλλαγης θρονου και εξουσιας.
Ηθελε αυτος να ειναι πανω απολα και η δικη μας οικογενεια να εξουσιαζει πανω απο ολες. Τοτε αρχισε μια εξεργεση εναντιων της δικης σου οικογενειας και τον κοσμο των μαγων.Ολες οι ισχυρες οικογενειες ενωθηκαν ωστε να τον καταστρεψουν,κατι που δεν καταφεραν. Ο προπαππους σου πεθανε σε μια διαμαχη μαζι του κατι που καταφερε να κρατησει η οικογενεια μου την εξουσια για τρεις γενιες.
Αυτο, γιατι κανεις απο τις αλλες οικογενειες δεν ειχε το θαρρος να μας εναντιωθει,μετα απο οτι συμβαινει αλλα επισης,ειχαν ακουσει και για αυτη την προφητεια που ανεφερα πριν.》《Ωραια ολα αυτα.》τον διεκοψα,《αλλα εγω τι ρολο παιζω;》τον ρωτησα και εκεινος εριξε ενα στραβο γελακι και με κοιταξε καταματα.
《Μα δεν το εχεις καταλαβει ακομα;Εισαι το κοριτσι στην προφητεια,Olie.》ειπε κοιτωντας με εντονα.
YOU ARE READING
Η Κρυμμένη Μάγισσα
Paranormal❝Ξέρεις τι; Απλά είμαι τυχερός που τη γνώρισα. Μου έμαθε πώς να χαμογελάω και κάθε φορά που βλέπω το δικό της χαμόγελο,όλα τα προβλήματά μου εξαφανίζονται σαν καπνός. Ξέρω ρε φίλε πως δεν είμαι ρομαντικός και για μένα η αγάπη είναι σαν να πηγαίνω σ...