|7|

1.2K 127 6
                                    

"Who needs cocaine,when human emotions can drive you crazy,just the same."

《Που ησουν ολες τις ωρες,ρε Olie;Σε ψαχναμε παντου,σε καθε διαλειμμα.》μου μιλησε κατευθειαν η Ashley μολις τις βρηκα ξανα στους διαδρομους του σχολειου.

Περιττο να πω πως,με τον Jacob,περασα τελεια.

Και θα ειναι η τελευταια φορα.

Τοσο καλος,δεν παιζει να ξανα γινει.

《Απλα,εφυγα για λιγο απο το σχολειο για να ξεσκασω.》απαντησα αθωα.

《Ποιον κοροιδευεις ρε πονηρη μουσιτσα;Αφου σε ειδαμε.》μου ειπε η Rebecca,και εγω γουρλωσα τα ματια μου και πεταχτηκα πανω.

《Που με ειδατε;》φωναξα και ολοι,γυρισαν να με κοιταξουν.

Α.

Και η κλικα των φειμους.

Μαλιστα.

《Ηρεμησε ρε,χαζη.Εννοω σε ειδαμε να γυρνας με τον Jacob απο τα καγκελα του σχολειου.》απαντησε χαλαρα αλλα πονηρα η Becca και ξεφυσιξα χαμογελωντας αμηχανα στους περαστικους που με ακουσαν.

《Α.》ειπα απλα ηρεμωντας.

《Γιατι,που νομιζες οτι σε ειδαμε.Αφου ειχαμε σχολειο.》συνεχισε εκεινη.

Σωστο και αυτο.

Μερικες φορες,ειμαι τοσο χαζη,ρε φιλε.

《Σωστο,χεχ.》ειπα αμηχανα και εκεινη με κοιταξε πονηρα ενω η Ashley ξεφυσιξε,κουρασμενη.

《Μην αρχισεις,Rebec-》εκοψε την Ashley απο το να ολοκληρωσει μιλωντας σε εμενα,ξανα.

《Που ησουν;Γιατι ησουν μαζι του;Τα εχετε πονηρουληδες;Γιατι δεν μας το λετε;Ιι,μηπως ειναι κρυφο;Ιι μηπως θελετε να εχετε εναν παρανομο κρυφο και επικινδυνο ερωτα;》ειπε γρηγορα οσο με κοιτουσε επιμονα πονηρη και νομιζω οτι ο εγκεφαλος μου καηκε απο τις πολλες ερωτησεις της.

《Rebecca..》της ειπα.

《Ναι;》με ρωτησε.

《Αναπνευσε.》της ειπα και το εκανε αφηνοντας μια βαθια αναπνοη που κρατουσε τοση ωρα.

《Πρωτον,εγω και αυτος δεν εχουμε και δεν θα εχουμε το τονιζω για να μη παρεξηγουμαστε κιολας,δεν θα εχουμε ποτε,μα ποτε των ποτων ω ποτε,μεχρι να τελειωσουν τα ποτα-》με εκοψαν.

《Το καταλαβαμε,συνεχισε επιτελους.》ειπε απελπισμενη η Ashley απο τις βλακειες μας.

Η Κρυμμένη ΜάγισσαWhere stories live. Discover now