|61|

621 58 43
                                    

"Her smile,i'm sure burnt Rome to the ground."

《Ουαου.Δεν σου εδωσε μονο δωρο ενα ακριβο κολιε,αλλα σου ειπε οτι θελει να γινεις και το κοριτσι του;》,φωναξε χαρουμενα η Becca οσο μαζευαμε τα πραγματα μου απο το σπιτι μου.

Εγω απλα γελασα και της εγνεψα θετικα.

Ειχαμε ηδη ετοιμασει των κοριτσιων και τωρα ειχε ερθει η σειρα μου.

《Ξερεις,αυτο δεν ειναι καθολου το στυλ του.Αυτος δεν ειναι καθολου ρομαντικος ποτε.Ελενξες αν εχει πυρετο;》ρωτησε ξανα η Becca και εγω με την Ash στριφογυρισαμε τα ματια χωρις καν να της απαντησουμε,《Θελω να πω ομως πως καλα το επαιξε.Παρε ενα και κερδισε ενα ακομα ο τυπος.》τελειωσε και εγω γυρισα και τη κοιταξα νευριασμενη.

Πηγα προς το μερος της και της εχωσα μια σφαλιαρα στο κεφαλι.

Αουτς.》 γκρινιαξε και ακουσα την Ashley να γελαει απο πισω μας.

Τι ειμαστε ρε;Μακ ντοναλντς;Ακου εκει παρε ενα και κερδισε ενα ακομα.》,της ειπα παραπονεμενη και τοτε γελασανε και οι δυο μαζι με τα λογια μου.

Ελεος πια.

Δεν μας ειπες ομως,ποια ηταν η απαντηση σου κοπελια;》ρωτησε η Ash αυτη τη φορα και εγω τις κοιταξα χαμογελαστη αναπολωντας το προηγουμενο βραδυ.

Flashback..

Τον αφηνα να με κοιταει κανενα διλεπτο σιγουρα.

Δεν--δεν μπορουσα να αρθρωσω λεξη μετα απο αυτο.

Με--χρειαζοταν;

Μονο προβληματα του εχω φερει με την προφητεια..γιατι να θελει να ειναι μαζι μου;

《Σοβαρα,τι βλακειες σκεφτεσαι;》,με ρωτησε και τοτε καταλαβα απο το σαρκαστικο του υφος πως διαβαζε τις σκεψεις μου.

Σοβαρα,ηλιθιε.Αμα ξανα διαβασεις τι σκεφτομαι τοτε οταν μαθω να το κανω και εγω θα σε εκδικηθω,βλακα.Αμαν!》του παραπονεθηκα με μουτρωμενη φατσα και εκεινος αρχισε να γελαει.

Ξαφνικα μου επιασε τα μαγουλα και αρχισε να μου τα ζουλαει,λες και ειμαι μωρο.

Εισαι τοσο γλυκια!》ειπε και μου φιλησε και τα δυο μαγουλα το ενα μετα το αλλο.《Θελω τοσο πολυ να γινεις δικη μου!》τελειωσε και με φιλησε πεταχτα στα χειλι αφου μου αφησε ξανα τα μαγουλα οπως πριν.

Η Κρυμμένη ΜάγισσαWhere stories live. Discover now