|60|

717 69 68
                                    

Αυτο το κεφαλαιο γινεται πολυ γρηγορα cheesy και καπως κριτζ αλλα εμενα μ'αρεσε.
Νομιζω και σε εσας θα αρεσει εξισου.Θα καταλαβετε γιατι στο τελος.😈
_______________________________________

"Δεν ημουν εκει για να σε πεισω πως σε αγαπησα.
Οχι μωρο μου.
Εκει ημουν για να σε πεισω πως αξιζες να αγαπηθεις."

《Αυτο ειναι το δωματιο σου.》ειπε ο Jacob και ανοιξε την πορτα.《Στον διπλανο διαδρομο ειναι των κοριτσιων.》προσθεσε.

Εγω εκανα ενα βημα προς τα μεσα και αρχισα να παρατηρω.

Ενα ημιδιπλο κρεβατι βρισκοταν στη μεση του δωματιου μου.

Το καφε και το ασπρο κυριαρχουσαν σαν χρωματα ενω ενα κομοδινο διπλα στο κρεβατι με εναν κακτο μου τραβηξε τη προσοχη.

Βιβλιοθηκη υπηρχε επισης λιγο πιο περα που απ'οτι παρατηρησα τα βιβλια της ηταν αποκλειστικα μαγειας και ξορκιων.

Ενα τεραστιο μπαλκονι βρισκοταν μπροστα ακριβως.

Ετρεξα προς τα εκει,εσπρωξα τις ασπρες κουρτινες και ανοιξα τα παραθυρα ωστε να βγω εξω.

Ακουσα τον Jake να με ακολουθει.

Ουαου.Δεν ειχα ποτε τοσο μεγαλο μπαλκονι.》ειπα και γυρισα το κεφαλι μου στα δεξια,《Εχει ακομα και καρεκλες;》ειπα και κοιταξα και τα φωτακια που στολιζαν το μερος.

Ηταν πραγματικα τελεια.

《Ηξερα πως ειχες τοσο μεγαλο μπαλκονι για αυτο σκεφτηκα να κανουμε κατι μετα.》,ειπε στα ξαφνικα μετα απο λιγο ο Jake και εγω τον κοιταξα παραξενεμενη.

Τι εννοεις;》

《Θα ερθω τα μεσανυχτα.Τοτε αρχιζει.Ξεκουρασου μεχρι τοτε και επικοινωνησε με τους γονεις σου.》,ειπε ο Jacob και μετα απο αυτες του τις λεξεις εξαφανιστηκε.

Αρχιζει τι;

Τι εννουσε παλι;

++

《Λοιπον,θα μου πεις τι ειπαν οι γονεις σου η θα με κρατας κι αλλο σε αγωνια;》ρωτησε ο Jacob ξαπλωμενος διπλα μου.

Ειχε παει ηδη κατι λεπτα πριν τα μεσανυχτα και ο Jake ειχε ηδη ερθει.

Ειχε φερει κουβερτες και ποπκορν και ειχαμε ξαπλωσει κατω βλεποντας τον ουρανο με τα αστερια και το φεγγαρι.

Τιποτα.Με αφησαν απλα και μονο επειδη θα ειναι τα κοριτσια.Θα παω αυριο να παρω τα πραγματα μου και θα ξανα ερθω.Για αυτο τις εφερες εδω ομως ετσι;》τον ρωτησα και εκεινος χαμογελασε στραβα.

Η Κρυμμένη ΜάγισσαWhere stories live. Discover now