"In a fight,they are lethal..
around each other,they melt."《Μπορεις να ηρεμησεις λιγο και να μη πηγαινεις περα δωθε;Ζαλιστηκα.》ειπε κουρασμενος ο Jake αλλα εγω δεν τον ακουγα.
Αυτος θελει να με σκοτωσει ετσι;
Αυτος ειναι που μπαινει στα ονειρα μου;
Αυτος μου εστειλε το γραμμα και τωρα εμφανιστηκε οπως ελεγε οτι θα κανει;
《Δεν θελω να ηρεμησω!》φωναξα αλλα εκεινος δεν το περιμενε και πεταχτηκε προς τα πισω.《Γιατι το θεμα ειναι οτι ξερω τι θα μου πεις!》
Τοτε επεσε ησυχια.
Εκεινος με κοιταζε προβληματισμενος οσο εγω ειχα σταυρωσει τα χερια μπροστα μου.
Τον κοιτουσα με λυπη,θυμο ισως και λιγη απογοητευση.
Δεν ξερω ομως πραγματικα τι απ'ολα αυτα ενιωθα.
Ισως ολα μαζι,ισως ακομα και χαρα που τουλαχιστον θα μου το αποκαλυψει μονος του.
《Κοιτα,Olie.Δεν ξερω τι εννοεις,αλλα δεν ειναι αυτο που νομιζεις--》
《Και τι ακριβως νομιζω;》τον ρωτησα και τον πλησιασα.
《Δεν ειμαι τοσο κακος οσο σου ελεγα η τουλαχιστον οχι πια!》μου ειπε και εγω μπερδευτηκα ακομα περισσοτερο.
《Δεν σε καταλαβαινω ρε Jacob!Τι εννοεις;Μιλα ξεκαθαρα για μια φορα στη ζωη σου!》ειπα κουρασμενη και αρχισα να τραβαω τα μαλλια μου,συνεχιζοντας να πηγαινω περα δωθε.
Και τοτε οι λεξεις που περιμενα να βγουν απο το στομα του,δεν βγηκαν ποτε,αλλα αντι για αυτο,απλα μου εδειξε.
Ξαφνικα εμεινα αγαλμα.
Αλλα οχι απο κατι που ειπε,αλλα κατι που εκανε.
Και αυτο,ηταν να με ακινητοποιησει,μονο με ενα σηκωμα του χεριου του!
Δεν μπορουσα να τον κοιταξω,καθως δεν μπορουσα να κουνηθω,αλλα ηξερα πως με κοιτουσε.
Με γυρισε προς το μερος του και με εφερε πανω του αποτομα με το χερι του σηκωμενο προς τη κατευθυνση μου.
Με επιασε στην αγκαλια του αλλα εγω δεν ειχα βγαλει μιλια.
《Τωρα καταλαβες;》με ρωτησε και σηκωσε ξανα το χερι του,αλλα αυτη τη φορα για να βαλει τη τουφα μαλλιων που επεφτε στα ματια μου,πισω απο το αυτι μου ωστε να τον κοιταξω.
YOU ARE READING
Η Κρυμμένη Μάγισσα
Paranormal❝Ξέρεις τι; Απλά είμαι τυχερός που τη γνώρισα. Μου έμαθε πώς να χαμογελάω και κάθε φορά που βλέπω το δικό της χαμόγελο,όλα τα προβλήματά μου εξαφανίζονται σαν καπνός. Ξέρω ρε φίλε πως δεν είμαι ρομαντικός και για μένα η αγάπη είναι σαν να πηγαίνω σ...