"I may be on the side of the angels,
but don't think for a second that i am one".《Καταλαβαινεις τι πηγες και εκανες;》με ρωταει η Ash νευριασμενη οσο βρισκομασταν σπιτι μου.
Μετα το περιστατικο,τρεξαμε ολες προς τα εκει,ετσι ωστε να μη γινουμε θεαμα.
《Χαλαρωσε.Της εκανα ξορκι ωστε να ξεχασει.》της ειπα αδιαφορα και εφτιαχνα τα βιβλια στο ραφι μου.
《Εγω πιστευω οτι καλα εκαν--》σταματησε η Rebecca,οταν την αγριοκοιταξε η Ashley και υστερα ξεφυσηξε.
《Δεν εχει σημασια γαμω,Olie.Ο Jake;Ο Jake πως θα ξεχασει;》
《Τι εννοεις;Ο Jake ηξερε ηδη οτι ειμαι μαγισσα.Μας ειχε δει με τον Cam--》
《Το ξερω.Αλλα τι θα γινει αν μας εβλεπε καποιος;Ε;》φωναξε η Ash και εγω της εκανα νοημα να σωπασει.
《Δεν μπορουσα να την αφησω ετσι.Μου τον εκλεβε!Οπως οτιδηποτε αλλο στη ζωη μου!》ειπα θυμωμενη και αφησα τη σχολικη μου τσαντα δυνατα πανω ατη καρεκλα.
《Ισως να της εδειχνες πως δεν το ανεχεσαι αλλο με αλλον τροπο και οχι με μαγεια ωστε να μας εκθεσεις ολους.Καλα,μονο τον εαυτο σου σκεφτεσαι;》με ρωτησε και σηκωθηκε ορθια.
《Αν το εκανα,δεν θα σας απομακρυνα απο ολο αυτο.Δεν θα σας ελεγα να μην με ακολουθησετε.Θα αφηνα να εμπλακειτε και τοτε πιστεψτε με θα μαθαιναν ολοι τι ειμαστε πραγματικα!》ειπα εκνευρισμενη και ξεφυσιξα.
《Μπορουμε να ηρεμησουμε λιγο;》πεταχτηκε η Becca τωρα και για πρωτη φορα,συμφωνησαμε μαζι της και οι δυο.《Ας το ξεχασουμε,απλα!》
《Ισως να εχεις δικιο.》ειπε η Ash και εγω συμφωνησα μαζι τους.
++
《Πρεπει να μιλησουμε!》ακουστηκε μια φωνη διπλα μου οσο περπαταγα στους διαδρομους του σχολειου.
Ισως τελικα και να μη μπορω να το ξεχασω.
《Τι θες,Jake;Ειπα να μη με ξαναπλησιασεις.》ειπα αποτομα και περπατησα πιο γρηγορα ωστε να του ξεφυγω.
Εκεινη την ωρα χτυπησε το κουδουνι για να μπουμε στις ταξεις και οσο εγω πηγαινα να μπω στη δικη μου,εκεινος με επιασε απο το χερι και με εφερε πανω του.
《Εισαι τοσο γλυκια.》ειπε και αρχισε να με πλησιαζει πιο πολυ.
Εγω ομως εμεινα ακινητη,σταυρωνοντας τα χερια μου στο στηθος,κοιτωντας τον με ενα σοβαρο βλεμμα στα ματια,οσο εκεινος χαμογελουσε πονηρα σε εμενα.
YOU ARE READING
Η Κρυμμένη Μάγισσα
Paranormal❝Ξέρεις τι; Απλά είμαι τυχερός που τη γνώρισα. Μου έμαθε πώς να χαμογελάω και κάθε φορά που βλέπω το δικό της χαμόγελο,όλα τα προβλήματά μου εξαφανίζονται σαν καπνός. Ξέρω ρε φίλε πως δεν είμαι ρομαντικός και για μένα η αγάπη είναι σαν να πηγαίνω σ...