"Sleeping is the only time to feel freedon..Because there's no rules in dreaming."
《Που στο καλο ησασταν χθες,μου λετε;》ρωτησα τα κοριτσια την επομενη μερα,φωναζοντας οταν τις πλησιασα και ειδα και τον Cam να ειναι μαζι τους μπροστα απο το ντουλαπακι μου.
《Σορρυ,ρε Olivia.Σε ψαχναμε καμια ωρα αλλα δεν σε βρισκαμε.Εσυ πρεπει να μας πεις που ησουν.Εμεις χορεψαμε και υστερα φυγαμε.Εσυ;》με ρωτησε ολο νοημα η Ashley και η Becca με τον Cam με κοιταξαν,ταυτοχρονα.
Ω,σωστα.
《Ε-εμ,ε-γω,εε,ε-εγω-》κοπηκαν τα λογια μου απο μια φωνη.
《Μαζι μου,ηταν.Οοολο το βραδυ.》ειπε πονηρα ο Jacob οσο περνουσε απο διπλα μας και εγω τον σταματησα,πιανοντας τον αποτομα απο τον αγκωνα.
《Μπορεις να μη το λες απο εδω και απο εκει,ρε παιδι μου;》τον ρωτησα νευριασμενη και οι τρεις με κοιταξαν με γουρλωμενα ματια ενω εκεινος πονηρα.
《Ωστε ισχυει;》φωναξαν και οι τρεις μαζι.
《Σσσσς.Τι φωναζετε;》ρωτησα κουνωντας τα χερια μου περα δωθε και ο βλακας διπλα μου γελουσε.《Απλα,ειχα μεθυσει-μεγαλη ιστορια..》εκοψα απο το να με ρωτησει η Rebecca τις συνηθισμενες της ερωτησεις.《..και απλα αυτος εδω..》ειπα δειχνοντας τον βλακα διπλα μου,κανοντας τον να σηκωσει τη χερουκλα του και να χαιρετησει τα κοριτσια και τον αδελφο του,ειρωνικα.《..με πηγε στο δωματιο του ωστε να κοιμηθω.Αυτο ειναι ολ-》πηγα να τελειωσω,αλλα με διεκοψαν.
Ως συνηθως.
《ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ,ΣΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΤΟΥ;ΚΟΙΜΗΘΗΚΑΤΕ ΜΑΖΙ;》τσιριξε η Rebecca τοσο δυνατα,κανοντας να πεσει μια νευρικη σιγη στους διαδρομους και να στρεψουν ολοι το βλεμμα τους,σε εμας.
《Στις δουλειες σας.》φωναξε ο Jacob σε αυτους ενω εγω εκανα απανοτα facepalm,για την ηλιθιοτητα της κολλητης μου.
《Οπως ελεγα..》ειπα κοιτωντας νευριασμενη την Becca και εκεινη με κοιταξε χαμογελωντας αθωα.《Ναι.Κοιμηθηκαμε μαζι,αλλα,απλα κοιμηθηκαμε.Τιποτα περισσοτερο,τιποτα λιγοτερο.Κομπλε;》ρωτησα τα παιδια και ολοι εγνεψαν,κατανοητα.
Επιτελους.
《Παρε τωρα,εχουμε χημεια.Επιτελους.Το αγαπημενο μου.》ειπα πονηρα αφου κανουμε πειραματα στο εργαστηριο.
Ξερετε.
Μαγισσες.
Ξορκια.
YOU ARE READING
Η Κρυμμένη Μάγισσα
Paranormal❝Ξέρεις τι; Απλά είμαι τυχερός που τη γνώρισα. Μου έμαθε πώς να χαμογελάω και κάθε φορά που βλέπω το δικό της χαμόγελο,όλα τα προβλήματά μου εξαφανίζονται σαν καπνός. Ξέρω ρε φίλε πως δεν είμαι ρομαντικός και για μένα η αγάπη είναι σαν να πηγαίνω σ...