"Σχεδον ο,τι κανεις,ειναι ασημαντο..αλλα ειναι σημαντικο να το κανεις."
《Και δηλαδη,δεν πηρες τιμωρια,εσυ;》με ρωτησε ο Cam οσο στηριζοταν στο διπλα ντουλαπακι απο το δικο μου,ενω εγω εψαχνα το βιβλιο της Αλγεβρας,για την επομενη ωρα.
《Οχι.》ειπα εγω και εκεινος με κοιταξε με το αριστερο του φρυδι,σηκωμενο.
《Και πως το καταφερες αυτο;Εκανες ολοκληρη φασαρια εκει περα και-》τον εκοψα.
《Και τιποτα,Cam.Δεν το πιστευω οτι με κατηγορεις κιολας.Δεν ειδες πως μου μιλουσε;》τον ρωτησα κανοντας την θιγμενη και εκεινος στριφοφυρισε τα ματια του.
《Ξερεις,θα μπορουσες πολυ απλα,να χρησιμοποιησεις λογια και οχι βια.Τα λογια πληγωνουν περισσοτερο.》ειπε ξανα και εγω συνεχισα.
《Ναι,αυτο εκανα.Εκεινη με χτυπησε πρωτη.》ειπα και εκεινος ξεφυσιξε.
《Εχεις δικιο,αλλα και εσυ επρεπε να το σταματησεις.》μου ειπε ολο νοημα και εγω στριφογυρισα τα ματια μου.
《Οχι.Δεν θα αφηνω εγω την Barbie Μαριπω να με χτυπαει και να τη βγαζει καθαρη.Καλα επαθε οτι επαθε.》του ειπα και εκεινος με κοιταξε παραξενεμενος.
《Τι τιμωρια πηρε;》με ρωτησε και εγω του χαμογελασα πονηρα τριβοντας τις παλαμες μου μεταξυ τους.
《Καθαρισμος τουαλετων για 2 εβδομαδες,καθημερινα και θα καλεσει τους γονεις της να μιλησουν με τον διευθυντη.》ειπα και εκεινος με κοιταξε γελωντας με τις κινησεις που εκανα.
《Ενταξει,μπορω να πω,πως το αξιζ-》πηγε να πει αλλα μια αλλη φωνη,τον εκοψε.
Παντου θα τη ξεχωριζα.
《Γεια σου,Olivia.》ειπε στερεωνοντας το χερι του μπροστα απο τον αδελφο του γυρνωντας την πλατη του σε αυτον και βαζοντας το σωμα του ακριβως διπλα απο το δικο μου.
Σηκωσα το κεφαλι μου και τον κοιταξα.
《Εφευγες;》τον ρωτησα με σηκωμενο φρυδι και εκανα νοημα στον Cam,να ερθει προς το μερος μας.
《Κατσε εκει που εισαι,αδελφουλη.Η βασικα,αδειασε μας τη γωνια,πρεπει να μιλησω στην αγαπημενη σου φιλεναδιτσα.》ειπε ο Jake κοιτωντας με αλλα αναφεροντας τον αδελφο του και εκεινος ανταπαντησε.
《Και γιατι ακριβως να το κανω αυτ-》πηγε να πει αλλα σταματησε αποτομα οταν ο Jacob τον κοιταξε.
YOU ARE READING
Η Κρυμμένη Μάγισσα
Paranormal❝Ξέρεις τι; Απλά είμαι τυχερός που τη γνώρισα. Μου έμαθε πώς να χαμογελάω και κάθε φορά που βλέπω το δικό της χαμόγελο,όλα τα προβλήματά μου εξαφανίζονται σαν καπνός. Ξέρω ρε φίλε πως δεν είμαι ρομαντικός και για μένα η αγάπη είναι σαν να πηγαίνω σ...